Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-13
Opole: Roboty i usługi związane z odwodnieniem dróg i remontem chodników na drogach krajowych na terenie Oddziału w Opolu GDDKiA w latach 2008 - 2011
( 5 części )
Numer ogłoszenia: 129749 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax 077 4544468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_opole/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty i usługi związane z odwodnieniem dróg i remontem chodników na drogach krajowych na terenie Oddziału w Opolu GDDKiA w latach 2008 - 2011 ( 5 części ).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie ( każda z części ) obejmuje : - roboty : a) ścinkę poboczy gruntowych , b) uzupełnienie poboczy i skarp , c) odtworzenie ( odmulenie ) istniejących rowów , d) remont chodników , e) wymiana i regulacja wysokościowa krawężników , f) wymiana obrzeży , g) remont ścieków , h) regulacja i wymiana wpustów odwadniających i studni rewizyjnych kanalizacji , i) regulacja wysokościowa studni telekomunikacyjnych , j) remont przepustów pod zjazdami , k) remont ścianek czołowych , l) wykonanie nawierzchni tłuczniowej na zjazdach ; - usługi : ł) odmulenie przepustów pod zjazdami , m) oczyszczenie kanalizacji deszczowej , n) oczyszczenie separatorów , o) czyszczenie studni rewizyjnych i kratek kanalizacji deszczowej , - oraz inne , nieskomplikowane roboty i usługi (rozliczane wg stawki roboczogodziny ) , których nie można było przewidzieć , a ich realizacja jest niezbedna do prawidłowego wykonania zamówienia .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: - część nr 1 - 30.000 zł , - część nr 2 - 45.000 zł , - część nr 3 - 20.000 zł , - część nr 4 - 43.000 zł , - część nr 5 - 21.000 zł ..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Nie podlegać wykuczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy Pzp ; 2.1.1) posiadać łączny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe , a jeżeli okres działalności jest krótszy to za wszystkie pełne lata obrotowe - w wysokości nie mniejszej niż 2,0 mln zł ; 2.1.2) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość 150.000 zł lub równowartość w EURO lub w dolarach wg kursu z dnia poprzedzającego dzień składania ofert - bez względu na ilość części dla których składana będzie oferta ; 2.2) dysponować oddzielnie dla każdej części , dla której kładana jest oferta następującymi osobami : - osobą na stanowisko kierownika robót posiadającą : stosowne uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych ( tj. kierowania robotami) w branży drogowej , należącą do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót , - osobą na stanowisko majstra ( jako kierujący brygadą roboczą ) posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie na takim stanowisku ; 2.3) dysponować n/w sprzętem : w przypadku składania oferty na jedną lub dwie części przedmiotowego zamówienia : - ścinarka poboczy - 1 szt. , w przypadku składania oferty na trzy lub więcej części przedmiotowego zamówienia : - ścinarka poboczy - 2 szt. ; 2.4) wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , zrealizował należycie roboty budowlane polegające na : - remoncie lub ułożeniu nawierzchni chodników w ilości co najmniej 6000 m2 - w odniesieniu do każdej części dla której składa ofertę . Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców zasadzie : spełnia / nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 oświadczenie o spełnienieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ; 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ; 1.3 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych ( lub KRUS ) ; 1.4 aktualne informacje z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp ; 1.5 aktualne informacje z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp ; 2.1 bilans oraz rachunek zysków i strat za ostatnie 3 pełne lata obrotowe , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to za wszystkie pełne lata obrotowe . W przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty za okres jak w zdaniu poprzednim potwierdzajace spełnienie warunku w zakresie przychodu ; 2.2 polisa , a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ; 2.3 wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia na stanowiska kierownika robót i majstra wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wymaganymi ( w przypadku kierownika robót ) dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień i przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa ; 2.4 wykaz sprzętu wymaganego do wykonania zamówienia ; 2.5 wykaz wykonanych robót budowlanych potwierdzających spełnienie warunku w zakresie doświadczenia wraz z dokumentami potwierdzającymi , że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_opole/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA O/Opole , ul. Niedziałkowskiego 6 , 45-085 Opole , pok. 307-308 ( Wydział zamówień publicznych ) - specyfikacja bezpłatna ..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2008 godzina 09:50, miejsce: siedziba Zamawiającego przy ul. Niedziałkowskiego 6 w Opolu , pok. nr 101 - sekretariat ( I piętro )..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nr sprawy : GDDKiA-O/Op-R-2/29-418/14/08
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty i usługi związane z odwodnieniem dróg i remontem chodników na drogach krajowych nr 39 , 42 , 46 , 94 na terenie Rejonu w Brzegu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ścinka poboczy gruntowych - 40000 m2 , - uzupełnienie poboczy i skarp - 2000 m2 + 8000 m2 + 800 m , - odtworzenie ( odmulenie ) istniejących rowów - 10000 m , - odmulenie przepustów pod zjazdami - 200 m , - oczyszczenie kanalizacji deszczowej - 400 m , - oczyszczenie separatorów - 180 m3 , - czyszczenie studni rewizyjnych i kratek kanalizacji deszczowej - 600 szt. + 800 szt. , - remont chodników- 400 m2 + 400 m2 + 7200 m2 , - wymiana i regulacja wysokościowa krawężników - 4000 m + 600 m + 400 m, - wymiana obrzeży - 4000 m , - remont ścieków - 100 m + 100 m , - regulacja i wymiana wpustów odwadniających i studni rewizyjnych kanalizacji - 40 szt. + 20 szt. + 40 szt. , - regulacja wysokościowa studni telekomunikacyjnych - 20 szt. , - remont przepustów pod zjazdami - 120 m , - remont ścianek czołowych - 12 m3 , - wykonanie nawierzchni tłuczniowej na zjazdach - 120 m2 + 120 m2 , - roboty i usługi nieprzewidziane - 3000r-g ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.22-1, 45.23.31.41-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty i usługi związane z odwodnieniem dróg i remontem chodników na drogach krajowych nr 38 , 40 , 45 na terenie Rejonu w Kędzierzynie-Koźlu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ścinka poboczy gruntowych - 30000 m2 , - uzupełnienie poboczy i skarp - 6000 m2 + 12000 m2 + 800 m , - odtworzenie ( odmulenie ) istniejących rowów - 16000 m , - odmulenie przepustów pod zjazdami - 600 m , - oczyszczenie kanalizacji deszczowej - 4800 m , - oczyszczenie separatorów - 40 m3 , - czyszczenie studni rewizyjnych i kratek kanalizacji deszczowej - 80 szt. + 2568 szt. , - remont chodników- 1600 m2 + 800 m2 + 4800 m2 , - wymiana i regulacja wysokościowa krawężników - 1200 m + 3200 m + 400 m, - wymiana obrzeży - 2000 m , - remont ścieków - 500 m + 500 m , - regulacja i wymiana wpustów odwadniających i studni rewizyjnych kanalizacji - 80 szt. + 80 szt. + 80 szt. , - regulacja wysokościowa studni telekomunikacyjnych - 40 szt. , - remont przepustów pod zjazdami - 600 m , - remont ścianek czołowych - 80 m3 , - wykonanie nawierzchni tłuczniowej na zjazdach - 800 m2 + 800 m2 , - roboty i usługi nieprzewidziane - 3000r-g ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.22-1, 45.23.31.41-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Roboty i usługi związane z odwodnieniem dróg i remontem chodników na drogach krajowych nr 11 , 42 , 43 , 45 na terenie Rejonu w Kluczborku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ścinka poboczy gruntowych - 20000 m2 , - uzupełnienie poboczy i skarp - 4000 m2 + 6000 m2 + 800 m , - odtworzenie ( odmulenie ) istniejących rowów - 12000 m , - odmulenie przepustów pod zjazdami - 800 m , - oczyszczenie kanalizacji deszczowej - 800 m , - oczyszczenie separatorów - 100 m3 , - czyszczenie studni rewizyjnych i kratek kanalizacji deszczowej - 40 szt. + 2400 szt. , - remont chodników - 800 m2 + 1600 m2 + 1600 m2 , - wymiana i regulacja wysokościowa krawężników - 400 m + 1200 m + 800 m, - wymiana obrzeży - 1600 m , - remont ścieków - 100 m + 100 m , - regulacja i wymiana wpustów odwadniających i studni rewizyjnych kanalizacji - 80 szt. + 40 szt. + 40 szt. , - regulacja wysokościowa studni telekomunikacyjnych - 20 szt. , - remont przepustów pod zjazdami - 400 m , - remont ścianek czołowych - 80 m3 , - wykonanie nawierzchni tłuczniowej na zjazdach - 1600 m2 + 800 m2 , - roboty i usługi nieprzewidziane - 3000 r-g ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.22-1, 45.23.31.41-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Roboty i usługi związane z odwodnieniem dróg i remontem chodników na drogach krajowych nr 40 , 41 , 46 na terenie Rejonu w Nysie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ścinka poboczy gruntowych - 32000 m2 , - uzupełnienie poboczy i skarp - 7200 m2 + 800 m2 + 800 m , - odtworzenie ( odmulenie ) istniejących rowów - 24000 m , - odmulenie przepustów pod zjazdami - 100 m , - oczyszczenie kanalizacji deszczowej - 400 m , - oczyszczenie separatorów - 480 m3 , - czyszczenie studni rewizyjnych i kratek kanalizacji deszczowej - 12 szt. + 2400 szt. , - remont chodników- 1200 m2 + 200 m2 + 6000 m2 , - wymiana i regulacja wysokościowa krawężników - 400 m + 2800 m + 800 m, - wymiana obrzeży - 2800 m , - remont ścieków - 100 m + 100 m , - regulacja i wymiana wpustów odwadniających i studni rewizyjnych kanalizacji - 80 szt. + 40 szt. + 20 szt. , - regulacja wysokościowa studni telekomunikacyjnych - 20 szt. , - remont przepustów pod zjazdami - 80 m , - remont ścianek czołowych - 40 m3 , - wykonanie nawierzchni tłuczniowej na zjazdach - 200 m2 + 200 m2 , - roboty i usługi nieprzewidziane - 3000r-g ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.22-1, 45.23.31.41-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Roboty i usługi związane z odwodnieniem dróg i remontem chodników na drogach krajowych nr 45 , 46 , 88 , 94 na terenie Rejonu w Opolu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ścinka poboczy gruntowych - 8600 m2 , - uzupełnienie poboczy i skarp - 4000 m2 + 4000 m2 + 800 m , - odtworzenie ( odmulenie ) istniejących rowów - 8000 m , - odmulenie przepustów pod zjazdami - 400 m , - oczyszczenie kanalizacji deszczowej - 4000 m , - oczyszczenie separatorów - 600 m3 , - czyszczenie studni rewizyjnych i kratek kanalizacji deszczowej - 800 szt. + 800 szt. , - remont chodników- 1000 m2 + 1000 m2 + 800 m2 , - wymiana i regulacja wysokościowa krawężników - 400 m + 400 m + 400 m, - wymiana obrzeży - 40 m , - remont ścieków - 200 m + 200 m , - regulacja i wymiana wpustów odwadniających i studni rewizyjnych kanalizacji - 40 szt. + 40 szt. + 40 szt. , - regulacja wysokościowa studni telekomunikacyjnych - 4 szt. , - remont przepustów pod zjazdami - 80 m , - remont ścianek czołowych - 36 m3 , - wykonanie nawierzchni tłuczniowej na zjazdach - 200 m2 + 200 m2 , - roboty i usługi nieprzewidziane - 3000 r-g ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.22-1, 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- Dostawa wraz z montażem zabezpieczeń techniczno-ochronnych w Oddziale Zewnętrznym w Opolu Aresztu Śledczego w Opolu
- Zakup serwera na potrzeby wydziałów Starostwa Powiatowego w Opolu w budynku przy ul. 1 Maja 29
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników wraz z oprogramowaniem umożliwiającym elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne oraz odbiór tablic rejestracyjnych ....
- Wykonanie działań ochronnych w rezerwatach przyrody Gogolińskie Gniewosze, Lesisko i Srebrne Źródła - II termin.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4134W relacji Kampinos - Górki - Dąbrowa - do dr. woj. nr 579 na odcinku 2 641 m
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
- UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH O NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ I TŁUCZNIOWEJ NA TERENIE GMINY IZABELIN (3)
- Przebudowa i remont dróg gminnych
- "Modernizacja drogi powiatowej nr 1727S w miejscowości Gulzów" w ramach zadania "Modernizacja chodników i nawierzchni"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





