eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › zakup jednorazowych zestawów do zabiegów chirurgicznych 25/ZP/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-30

Łódź: zakup jednorazowych zestawów do zabiegów chirurgicznych 25/ZP/2009
Numer ogłoszenia: 129668 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi , ul. Kopcińskiego 22, 90-153 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6789952, 6776824, faks 042 6789952.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.barlicki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup jednorazowych zestawów do zabiegów chirurgicznych 25/ZP/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup jednorazowych zestawów do zabiegów chirurgicznych 25/ZP/2009 wartość 499 970,80 zł netto.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 2 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych w postępowaniu. 3 Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamówień publicznych zamawiający żąda: 1.1 oświadczenie o spełnianiu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 2 i 3 do specyfikacji), 1.2 oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami określonymi w niniejszej SIWZ i że akceptuje je bez zastrzeżeń, a oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z tymi warunkami oraz, że Wykonawca nie znajduje się w stanie likwidacji lub upadłości (załącznik nr 5 do specyfikacji),. 1.3 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, 1.4 oświadczenie oferenta potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie oferenta, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, będą stosowane przepisy rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane z 19 maja 2006. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: 3.1 dokumenty (kompletne) w szczególności certyfikaty/deklaracje zgodności CE stwierdzające dopuszczenie oferowanego przedmiotu zamówienia do stosowania w placówkach służby zdrowia na terenie RP, przy czym dokumenty te powinny być oznaczone, której pozycji asortymentowej dotyczą, 3.2 wymaga się, aby oferowane w pakiecie 2 poz. 1 i 2 - obłożenia jałowe jednorazowe z dwuwarstwowej włókniny z włókien syntetycznych (polipropylen i polietylen) bez zawartości włókien celulozy i wiskozy, o gramaturze min 60 g/m2, I klasa palności. Użyty klej repozycjonowalny, na opakowaniu jednostkowym podwójna samoprzylepna metka z kodem kreskowym, numerem katalogowym, datą ważności i numerem serii służąca do prowadzenia dokumentacji medycznej; 3.3 Wymaga się aby oferowane w Pakiecie 3 pozycji 1, 2, 3, 4, 5 - obłożenia jałowe jednorazowe z dwuwarstwowej włókniny z włókien syntetycznych (polipropylen i polietylen) bez zawartości włókien celulozy i wiskozy, o gramaturze min 60 g/m2, I klasa palności, klej repozycjonowalny, na opakowaniu jednostkowym podwójna samoprzylepna metka z kodem kreskowym, numerem katalogowym, datą ważności i numerem serii służąca do prowadzenia dokumentacji medycznej; 3.4 aktualne katalogi - dla wszystkich oferowanych towarów. W katalogach należy czytelnie oznakować każdą oferowaną pozycję (np. pakiet 1 pozycja 2 ). Dopuszcza się katalogi w języku angielskim, 4. Pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej 5. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osobą upoważnioną na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie 1.4- w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją (za zgodność z oryginałem) pieczęcią wykonawcy, imienna pieczątka osoby upoważnionej na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie 1.4 oraz jej podpisem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Jakość (ocena techniczna) - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.barlicki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych SP ZOZ USK nr 1 UM w Łodzi, 90-153 Łódź, ul. Kopcińskiego 22, pok. 23 II piętro w budynku administracyjnym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych SP ZOZ USK nr 1 UM w Łodzi, 90-153 Łódź, ul. Kopcińskiego 22, pok. 23 II piętro w budynku administracyjnym..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 poz. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czepki operacyjne z opaską przeciwpotną, tył czepka w gumkę, rozmiar uniwersalny wartość 2 102,80 zł netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 1 poz. 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komplet włókninowy męski niesterylny z włókniny o gramaturze 68 g/m2, składający się z bluzy i spodni, bluza z 3 kieszeniami, rękaw krótki, w rozmiarach - M, L, XL i XXL wartość - 138 600,00 zł netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do zabiegów na głowie i szyi składający się z: a) serweta - turban na głowę 114 x 87 lub 89 cm - 1 szt., b) serweta 152 x 250 cm z przylepnym wcięciem U 7 x 70 cm - 1 szt., c) serweta na stolik instrumentariuszki 200 x 150 lub 152 cm - 1 szt., d) serweta na stolik Mayo 80 x 145 cm lub 78 x 144 cm- 1 szt., e) taśma samoprzylepna 10 x 55 cm - 2 szt., f) serwetki celulozowe do rąk - 4 szt. Zestaw obłożeń podstawowy składający się z: a) serweta na stolik instrumentariuszki 200 x 150 cm - 1 szt., b) serweta przylepna 250 x 150 cm - 1 szt., c) serweta przylepna 183 x 183 cm - 1 szt., d) serweta przylepna 100 x 75 cm - 2 szt., e) serweta na stolik Mayo 80 x 145 cm lub 78 x 144 cm - 1 szt., f) taśma samoprzylepna 10 x 55 cm - 1 szt., g) serwetki do rąk - 4 szt. Fartuch chirurgiczny jednorazowy Sterylny - wykonany z włókniny typu SMMS o gramaturze min. 35 g/m2, mankiet syntetyczny, szwy wykonane metodą ultradźwiękową, bez lateksu, ze wzmocnionymi wstawkami w części brzusznej i na przedramionach, troki fartucha złączone kartonikiem umożliwiającym aseptyczną aplikację, na opakowaniu jednostkowym podwójna samoprzylepna metka z kodem kreskowym, nr fabrycznym, datą ważności i numerem serii, rozmiary M, L i XL Sterylna serweta na głowę pacjenta 114 x 87 lub 90 cm Sterylna kieszeń na narzędzia 18 x 30 cm Sterylna taśma samoprzylepna 10 x 55 cm Sterylna serweta na stół operacyjny Mayo 145 x 80 cm Sterylny rękaw na ramię Sterylna serweta z otworem przylepnym 75 x 75 cm Sterylna serweta z przylepnym wcięciem U 150 lub 152 cm x 250 cm wartość 126 764,00 zł netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw obłożeń podstawowy składający się z: a) serweta na stolik instrumentariuszki 200 x 150 cm - 1 szt., b) serweta przylepna 250 x 150 cm - 1 szt., c) serweta przylepna 183 x 183 cm - 1 szt., d) serweta przylepna 100 x 75 cm - 2 szt., e) serweta na stolik Mayo 80 x 145 cm lub 78 x 144 cm - 1 szt., f) taśma samoprzylepna 10 x 55 cm - 1 szt., g) serwetki do rąk - 4 szt. Zestaw do zabiegów na tarczycy składający się z: a) serweta 183 x 315 cm z otworem przylepnym w kształcie rombu (wym. 12 x 12 cm) Zestaw obłożeń do laparoskopii - pozycja litotomijna - składający się z: a) obłożenie do laparoskopii 241 x 228 cm z otworem 27 x 30 cm - 1 szt., b) serweta na stolik instrumentariuszki 200 x 150 cm - 1 szt., c) serweta na stolik Mayo 80 x 145 cm lub 78 x 144 cm - 1 szt., d) serweta 75 x 90 cm - 1 szt., e) serwety do rąk - 4 szt. Zestaw obłożeń brzuszno-kroczowy - pozycja litotomijna - składający się z: a) obłożenie brzuszno-kroczowe 195 x 270 cm (otwór 41 x 45 cm) - 1 szt., b) serweta na stolik instrumentariuszki 200 x 150 cm - 1 szt., c) serweta na stolik Mayo 80 x 150 cm lub 78 x 144 cm - 1 szt., d) serweta 75 x 90 cm - 2 szt., e) serwety do rąk - 4 szt. Zestaw obłożeń z serwetą U składający się z: a) taśmy samoprzylepne 10 x 55 cm - 2 szt., b) serwety do rąk - 4 szt., c) serweta na stolik Mayo 80 x 145 cm lub 78 x 144 cm - 1 szt., d) serweta przylepna 100 x 75 cm - 1 szt., e) serweta z wycięciem U 228 x 260 cm - 1 szt., f) serweta przylepna 250 x 150 cm - 1 szt., g) serweta na stolik instrumentariuszki 200 x 150 cm - 1 szt. Sterylna kieszeń na narzędzia 33 x 38 cm Sterylna kieszeń na narzędzia 24 lub 24,5 cm x 46 cm Sterylna serweta przylepna duża 250 x 150 lub 152 cm Sterylna serweta na stół operacyjny Mayo 145 x 80 cm Sterylna torba izolująca 49 x 49 cm lub 50 x 50 cm Sterylny rękaw na ramię Sterylna serweta na przewód kamery 250 x 13 cm wartość 232 504,00 zł netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.