Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-13
Szczecin: Dostawa sprzętu i akcesoriów do kabiny elektroakustycznej w Operze na Zamku w Szczecinie.
Numer ogłoszenia: 129659 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Opera na Zamku, ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4348102, 4348135, fax 091 4345557.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opera.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i akcesoriów do kabiny elektroakustycznej w Operze na Zamku w Szczecinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i akcesoriów do kabiny elektroakustycznej w Operze na Zamku w Szczecinie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.40 - Konsole Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.12.00 - Konsole Oryginalny kod CPV: 31.52.72.60 - Systemy oświetleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.52.72.60 - Systemy oświetleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zmówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenie o spełnianiu warunków, według wzoru stanowiącego formularz nr 2 do niniejszej specyfikacji: -o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną -o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. -Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. -Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. -Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: - Ofertę cenową, stanowiącą formularz nr 1 do siwz W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument -Odpowiednie pełnomocnictwo Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 1.5 zdanie 2 w siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej - Opis zaoferowanego sprzętu, stanowiący formularz nr 3 do siwz
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opera.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Opery na Zamku w Szczecinie ul. Korsarzy 34 70-540 Szczecin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2008 godzina 15:30, miejsce: Sekretariat Opery na Zamku w Szczecinie ul. Korsarzy 34 70-540 Szczecin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w 2026 roku w podziale na części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu operatora bezzałogowych platform pływających USV dla uczniów Zachodniopomorskiego Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej w Szczecinie
- Wykonanie (druk) plakatów, ulotek, kalendarzy, kart, broszur itp. na rok 2026
- ZABIEGI PIELĘGNACYJNE, WYCINKA DRZEW I KRZEWÓW, FREZOWANIE, USUWANIE ZŁOMÓW I WYWROTÓW, NA TERENACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
- Świadczenie usług hotelarskich dla Opery na Zamku w Szczecinie w 2026 r. - część 1 Świadczenie usług hotelarskich w hotelu o standardzie minimum trzygwiazdkowym
- Remont i przebudowa 2, 3 i 4 piętra, remont i docieplenie dachu oraz termomodernizację budynku przy ulicy Szpitalnej 18 w Szczecinie na dz. 9/6 obr. 1057
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu: Powiatowy magazyn zarządzania kryzysowego etap I.
- "Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań OL i OC na terenie Gminy Krzyżanowice" z podziałem na części
- DOSTAWA PRZYCZEPY SZYBKIEGO REAGOWANIA WRAZ Z WYPOSAŻENIEM
- Doposażenie scen - oświetlenie sceniczne dla Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu
- "Zabezpieczenie logistyczne na terenie Gminy Kadzidło IV"
- Adaptacja pomieszczeń oraz wykonanie oświetlenia na potrzeby utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności (BCU) w branży fryzjerskiej przy ZSM nr 2 w Krakowie
więcej: Konsole »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





