eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koło › MODERNIZACJA UL. B. CHROBREGO W KOLE - ETAP III

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-13

Koło: MODERNIZACJA UL. B. CHROBREGO W KOLE - ETAP III
Numer ogłoszenia: 129492 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Koło, ul. Mickiewicza 12, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610252, 2610230, fax 063 2722984.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA UL. B. CHROBREGO W KOLE - ETAP III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację ulicy Bolesława Chrobrego w mieście Koło, etap III - na odcinku od kilometra 0+000,00 do km 0+155,00. W zakresie roboty budowlane polegające na wykonaniu następujących czynności: 1. Wykonanie robót rozbiórkowych krawężników betonowych i kamiennych, nawierzchni z betonu, nawierzchni z kostki betonowej, chodników z płyt betonowych 35x35x5 cm, obrzeży trawnikowych. 2. Wykonanie robót ziemnych oraz podłoża z piasku. 3. Roboty związane z urządzeniami odwadniającymi tj. regulacja pionowa studzienek, wykonanie nowych studzienek ściekowych, wykonanie przykanalików z rur PVC SN 8 o średnicy 160/4,7 mm i rur PVC SN 8 o średnicy 200/5,9 mm, wykonanie ścieków ulicznych o szerokości 0,20 m z kostki betonowej brukowej o gr. 8 cm na ławach betonowych. 4. Regulacja pionowa studzienek urządzeń infrastruktury. 5. Profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonanie warstwy odsączającej i podbudowy betonowej, wyrównanie profilów istniejącej nawierzchni betonowej mieszanką mineralno - asfaltową. 6. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego. 7. Wykonanie obramowań nawierzchni z krawężników betonowych 15x30 cm na ławach betonowych, oraz obramowań z obrzeży betonowych 30x8 cm. 8. Wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej szarej gr. 6 cm na warstwie odsączającej z piasku 9. Na terenach zieleni - nawiezienie humusu i obsianie trawą. 10. Przełożenie kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na połączeniu z istniejącą nawierzchnią z kostki brukowej betonowej. 11. Montaż znaków drogowych pionowych oraz malowanie znaków poziomych. Wymagania w stosunku do wyrobów i materiałów Stosowane wyroby budowlane powinny spełniać wymagania ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych ( Dz. U. Nr 92 poz. 881). Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na terenie budowy oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca we własnym zakresie wywiezie i zutylizuje rozebrane elementy nawierzchni, gruz, wycięte gałęzie, drzewa i korzenie, nadmiar gruntu. Roboty budowlane prowadzone będą w okresie funkcjonowania ruchu drogowego w ulicy Chrobrego. Wszelkie uzgodnienia co do terminu prowadzonych robót drogowo - budowlanych należy dokonywać z inspektorem nadzoru. Cena podana w ofercie winna zawierać: 1. Wartość robót związanych z wykonaniem całości robót drogowo - budowlanych. 2. Koszt oznakowania ruch na czas prowadzenia robót, 3. Koszty wywozu i utylizacji gruzu, elementów drogi, 4. wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Wymagane jest udzielenie przez Wykonawcę na wykonane roboty budowlane 3 letniej gwarancji. Wymagany termin zakończenia realizacji zadania do dnia 31 października 2008 r. 1. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia na etapie przed podpisaniem umowy propozycji harmonogramu rzeczowo - terminowo - finansowego robót. 2. Harmonogram musi zawierać wszelkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania inwestycji, z ich podziałem na poszczególne elementy, które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego i uwzględnieniem terminów realizacji każdego z tych elementów. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany proponowanego przez Wykonawcę harmonogramu rzeczowo - terminowo - finansowego, jednakże ostateczny termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia nie może ulec zmianie poza wyjątkami określonymi w umowie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, określonego w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wrunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 i art 44 ustawy PZP oraz następujące warunki: 1) posiadają doświadczenie zawodowe zdobyte poprzez wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat (przed dniem wszczęcia postępowania) co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie budowy drogi o nawierzchni mineralno-asfaltowej o wartości minimum 150.000 zł brutto, 2) przy ocenie spełnienia przez Wykonawców warunków określonych w pkt 1, będzie uwzględniane doświadczenie firm, które formalnie działają krócej, lub których ciągłość wykonawcza wynika z przekształceń własnościowych, 3) do wykonania zamówienia publicznego zatrudnią kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane o specjalności drogowej, 4) udzielą co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, licząc od dnia protokólarnego odbioru całości robót objętych przedmiotem zamówienia, 5) roboty budowlane objęte zamówieniem publicznym wykonają sami lub z udziałem podwykonawców w zakresie określonym w ofercie, 6) przy ocenie spełnienia przez Wykonawców warunków określonych w pkt 1, nie będzie uwzględniane doświadczenie wykazanych podwykonawców, 7) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty minimum 50.000 zł, 8) złożą przed podpisaniem umowy lub najpóźniej w dniu jej podpisania zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % brutto zaoferowanej ceny, 9) przyjmą szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone w druku PROJEKT UMOWY. Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków metodą spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach załączonych przez każdego Wykonawcę. Z załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wszystkie ww. warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania przetargowego musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony druk FORMULARZ OFERTOWY, 2) wypełniony druk FORMULARZ CENOWY (zawierający propozycje do harmonogramu rzeczowo - terminowo- finansowego, 3) oświadczenie, że spełnia warunki udziału określone w art. 44 i art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, zgodnie z Załącznikiem Nr 1, 4) wykaz robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z zachowaniem zasad określonych w SIWZ, na Załączniku Nr 2 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (referencje lub faktury albo umowy wraz z protokółami odbioru końcowego - według uznania Wykonawcy), 5) informację na temat kierownika budowy odpowiedzialnego za realizację robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia publicznego - na Załączniku Nr 3 wraz z udokumentowaniem jego kwalifikacji zawodowych (aktualne uprawnienia budowlane, zaświadczenia potwierdzające wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego), 6) zakres rzeczowy części zamówienia powierzonych do realizacji podwykonawcom, (jeżeli Wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców), wraz z danymi na temat wartości tych części zamówienia publicznego - na Załączniku Nr 4, 7) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumen¬tu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości minimum 50.000 zł, 8) parafowany na każdej stronie projekt umowy, 9) pełnomocnictwo/upoważnienie do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów uprawniające do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - jeżeli jest wymagane, 10) pełnomocnictwo w przypadku składania oferty łącznej wraz w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli jest wymagane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolo.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kole, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Mickiewicza 12, 62-600 Koło...

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Kole, ul. Mickiewicza 12, 62-600 Koło - Sekretariat - Pok nr 9 (na parterze).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.