eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Rozbudowę budynku Szkoły Podstawowej w Wiślinie współfinansowaną z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-13

Pruszcz Gdański: Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Rozbudowę budynku Szkoły Podstawowej w Wiślinie współfinansowaną z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 129304 - 2010; data zamieszczenia: 13.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 94776 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00, faks 0-58 682 27 14.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Rozbudowę budynku Szkoły Podstawowej w Wiślinie współfinansowaną z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad rozbudową i przebudową istniejącego budynku Szkoły Podstawowej (w dwóch etapach I i II) wraz z przyłączami, drogami i placami, ogrodzeniem działki, rozbiórką istniejącego pawilonu szkolnego wykonanego z kontenerów stalowych i remont budynku gospodarczego w Wiślinie ul. Mostowa 5, dz. nr 32/6 zgodnie z zakresem określonym w załączniku nr 1 do siwz oraz w dokumentacji projektowej. 2.Obowiązki i uprawnienia inspektora nadzoru zwanego zamiennie Wykonawcą określone zostały w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane. 3.Niezależnie od obowiązków i uprawnień określonych w ust. 2 przedmiot umowy obejmuje również: 1)Reprezentowanie Zamawiającego na budowie w celu kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 2)Wymagana jest obecność na terenie inwestycji zgodnie z potrzebami wynikającymi z harmonogramu budowy w stopniu zapewniającym skuteczność pełnionego nadzoru inwestorskiego; 3)Monitorowanie postępów w realizacji zadania w odniesieniu do przyjętych harmonogramów; identyfikacja potencjalnych zagrożeń. 4)Uczestniczenie w organizowanych przez zamawiającego naradach technicznych. 5)Sporządzanie wszelkich niezbędnych Zamawiającemu sprawozdań i rozliczeń w trakcie i po wykonaniu zadania inwestycyjnego. 6)Uzgadnianie z Zamawiającym, po konsultacjach z autorami dokumentacji projektowej i zatwierdzanie ewentualnych poprawek do szczegółowej dokumentacji projektowej. 7)Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, poprzez m.in. sprawdzanie czy wszystkie używane urządzenia i materiały posiadają świadectwa i certyfikaty wymagane umową o roboty budowlane, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 8) Niezwłoczne informowanie na piśmie Zamawiającego o wszystkich faktach mających znaczenie dla realizacji inwestycji, a zwłaszcza o zagrożeniach terminów zakończenia robót. Wykonawca jest zobligowany do udzielania regularnych konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu. 9)Dokonywanie niezbędnych uzgodnień, rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w czasie realizacji inwestycji z wykonawcą robót budowlanych - po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego i uzyskaniu jego akceptacji dla zakładanego sposobu postępowania. 10)Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych i końcowych. Wykonawca potwierdzi zgłoszoną przez wykonawcę robót gotowość do odbioru, dokona odbioru wraz z Zamawiającym, przekaże Zamawiającemu niezbędną dokumentację odbiorową (protokoły wraz z załącznikami) oraz dokumentację powykonawczą. 11)Żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 12)Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad. 13)Kontrolowanie rozliczeń budowy. Przyjmowanie od wykonawcy robót budowlanych dokumentów stanowiących podstawę rozliczenia oraz ich analiza, weryfikowanie i zatwierdzanie. Przekazywanie wszystkich dokumentów dotyczących rozliczeń Zamawiającemu. 14)Dopilnowanie wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 15)Dokonanie końcowego rozliczenia poszczególnych branż i całości inwestycji w okresie 5 dni oraz rozliczenie środków trwałych powstałych w wyniku realizacji zadania w okresie 14 dni od daty końcowego odbioru robót. 16) Organizowanie przeglądów gwarancyjnych i nadzorowanie usuwania stwierdzonych protokolarnie wad i usterek. Wykonawcę obejmuje okres gwarancji jakości i rękojmi, wynikających z zapisów zawartych w umowie o roboty budowlane..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane jest z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych sp. z o. o., ul. Hetmańska 26, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 139201,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 76500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 76500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 86620,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.