eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdańskiremont nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej Nr 222 odc. Skórcz o długości 989 mb

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-14

POZYCJA 12872

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Starogard Gdański: remont nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej Nr 222 odc. Skórcz o długości 989 mb Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku Rejon Dróg Wojewódzkich w Starogardzie Gdańskim, do kontaktów: Ryszewska Maria, ul. Mickiewicza 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 56-269-70, e-mail: rdw_star.gd@pro.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdw.hnet.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:zarządzanie drogami. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej Nr 222 odc. Skórcz o długości 989 mb. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Teren działania ZDW Gdańsk RDW Starogard Gd.- droga wojewódzka Nr 222 Gdańsk-Starogard -Skórcz odc. miasto Skórcz o dł. 989 mb. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej w m. Skórcz ( ul. 27 Stycznia i ul. Hallera ) o łącznej długosci 989 mb - I odcinek 570 m i II odcinek długości 419 m. Remontowana powierzchnia nawierzchni bitumicznej wynosi 6148,0 m2. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres remontu obejmuje wykonanie robót budowlanych : - mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitum. ,wywóz rumoszu- 4918,5 m2 - rozbiórka elementów prefabrykowanych( ścieki bet.) ,wywóz gruzu- mb 138 - regulacja pionowa urządzeń odwadniajacych - 34 sztuki - wykonanie w-wy profilowej gr. 4 cm - m2 6148 - wykonanie w-wy ścieralnej gr. 3 cm - m2 6148 - ułożenie nowego ścieku betonowego - mb 138 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.05.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: kwota - 4500,00 zł ( czterytysiącepięćset 00/100 ) na konto: ZDW Gdańsk 80-778 ul. Mostowa 11 a , Kredyt Bank S.A. II o/ Gdańsk Filia 2 nr 31 1500 1171 1210 2004 7636 0000 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych . 1. Potencjał kadrowy : Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby w celu obsadzenia stanowiska : - KIEROWNIK Budowy/Robót : co najmniej 2-letnia praktyka zawodowa jako kierownik podobnych robót , legitymujący się uprawnieniami budowlanymi w zakresie dróg oraz zaświadczeniem o wpisie na listę członków Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa 2. Potencjał techniczny : Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu specjalistycznego i środkami transportu określonego w SST , niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia : - frezarka nawierzchni - zagęszczarka płytowa - walec stalowy gładki , walec ogumiony - skrapiarka do bitumu - rozściełacz mas m-b - koparko spycharka - samochód ciężarowy 5-10 T , samowyładowczy 3. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać ,że zrealizował ( rozpoczął i zakończył ) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem ( remonty ) i zakresem robotom budowlanym będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postepowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę , na zasadzie kwalifikacji spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio ,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenie że uzyskał zgodę na zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 4. Informacje o osobach , które będą kierować wykonaniem zamówienia , na Formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 Rozdziału II .Do informacji winny być dołączone uprawnienia budowlane ( uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie , o których mowa w ustawie Prawo Budowlane oraz dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa ) . 5. Informację o sprzęcie specjalistycznym i środkach transportu będących w dyspozycji Wykonawcy , na załączonym Formularzu Nr 2 Rozdziału II .Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku o którym mowa w Instrukcji dla Wykonawców. 6. Informację o doświadczeniu Wykonawcy na załączonym Formularzu Nr 3 Rozdziału II .Informacja musi potwierdzać spełnianie warunku o którym mowa w Instrukcji dla Wykonawców .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.hnet.pl. Opłata: 8 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Kredyt Bank SA II o/Gdańsk Nr 86 1500 1171 1210 2004 7623 0000. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2007 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.03.2007, godzina 13:30, siedziba Rejonu Dróg Wojewódzkich w Starogardzie Gdańskim ul. Mickiewicza 9, pok.3.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.