eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębów geodezyjnych, Z - 119, Z-121, Z-127 w Zgierzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-01

Zgierz: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębów geodezyjnych, Z - 119, Z-121, Z-127 w Zgierzu
Numer ogłoszenia: 128467 - 2013; data zamieszczenia: 01.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Zgierskiego , ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 288 81 00, faks 42 719 08 16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębów geodezyjnych, Z - 119, Z-121, Z-127 w Zgierzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje usługę wykonania modernizacji ewidencji gruntów i budynków (CPV: 71.35.43.00 - 7 - Usługi badań katastralnych) dla następujących obrębów geodezyjnych,: 1) Z - 119, pow. 234 ha, ilość działek 552, szacunkowa ilość budynków w bazie graficznej 637; 2) Z - 121, pow. 210 ha, ilość działek 900, szacunkowa ilość budynków w bazie graficznej 1054; 3) Z - 127 pow. 128 ha, ilość działek 369, szacunkowa ilość budynków w bazie graficznej 266. 2. Jednostka ewidencyjna: miasto Zgierz. Dla obszaru miasta Zgierz, w Starostwie Powiatowym w Zgierzu ul. Długa 49, Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości, założone zostały komputerowe zbiory danych opisowych w środowisku aplikacji Turbo EWID. 3. Postępowanie prowadzone jest z podziałem na 3 części oznaczone jako: 1) Część 1 - obręb Z - 119; 2) Część 2 - obręb Z - 121; 3) Część 3 - obręb Z - 127. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części . 4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia (odrębnie dla każdej części) Wykonawca zobowiązany jest min. do założenia zbiorów ewidencji gruntów i budynków w zakresie danych opisowych, wykonując następujące czynności : 1) aktualizacja danych opisowych ewidencji gruntów na podstawie protokółów badania ksiąg wieczystych dla lokali oraz na podstawie danych uzyskanych w trakcie modernizacji mapy numerycznej ewidencji gruntów i budynków. Aktualizacji podlegać będą dane przedmiotowe; 2) pozyskanie i rejestracja danych ewidencji budynków: zakres przedmiotowy ewidencji, zgodnie z § 78 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz. 454) oraz § 17 ust. 3 Instrukcji technicznej G-5 ewidencja gruntów i budynków - jako materiał poglądowy, obejmować będzie wszystkie budynki za wyjątkiem tych, których budowa w świetle przepisów prawa budowlanego nie wymaga pozwolenia na budowę lub zgłoszenia. Za samodzielne budynki należy uważać budynki, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz. 454) oraz § 16 Instrukcji technicznej G-5 ewidencja gruntów i budynków - jako materiał poglądowy. Dane ewidencyjne budynków stanowiących część składową gruntu skompletowane zostaną zgodnie z § 63 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz. 454), a dla budynków stanowiących odrębny od gruntu przedmiot własności dodatkowo dane określone w § 64 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz. 454). Zebrane dane zostaną zestawione w arkuszach danych ewidencyjnych budynków (identyfikatory budynków nadane zostaną z zgodnie z §17 ust.7 ppk 1 Instrukcji technicznej G-5 ewidencja gruntów i budynków - jako materiał poglądowy); 3) pozyskanie i rejestracja danych ewidencji lokali: zakres przedmiotowy ewidencji lokali obejmować będzie lokale stanowiące odrębne nieruchomości. Dane ewidencyjne lokali skompletowane zostaną zgodnie z § 70 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz. 454). Zebrane dane zostaną zestawione w arkuszach danych ewidencyjnych lokali; 4) zredagowanie zbiorów danych opisowych na podstawie dotychczasowej bazy danych ewidencji gruntów oraz dodatkowo zgromadzonych danych źródłowych, z zastosowaniem oprogramowania TurboEWID; 5) uzupełnienie bazy danych części opisowej ewidencji gruntów wynikami prac modernizacyjnych za pomocą aplikacji TurboEWID. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykonania usługi dla części 1, 2, 3, zawierają Warunki techniczne wykonania modernizacji gruntów i budynków miasta Zgierz - stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ. 6. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający zobowiązuje się przekazać Wykonawcy: a) bazę graficzną w formacie obsługiwanym przez program TurboEWID; b) dane z bazy opisowej o działkach; natomiast Wykonawca przekaże Zamawiającemu : a) operat techniczny skompletowany według instrukcji O-3 zasady kompletowania dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej,, zawierający 2 egz. wykazu zmian danych ewidencyjnych; b) dane do uzupełnienia mapy numerycznej wynikami pomiaru w formacie SWDE oraz w formacie umożliwiającym zaczytanie danych w programie TurboEWID. 7. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca (odrębnie dla każdej części) zobowiązany będzie do oddelegowania osoby do udziału w pracach w zakresie rozstrzygania o przyjęciu lub odrzuceniu uwag zgłaszanych przy wyłożeniu operatu będącego wynikiem realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów, oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania niniejszego warunku Zamawiający dokona oceny spełniania przedmiotowego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania niniejszego warunku Zamawiający dokona oceny spełniania przedmiotowego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania niniejszego warunku Zamawiający dokona oceny spełniania przedmiotowego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania niniejszego warunku Zamawiający dokona oceny spełniania przedmiotowego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania niniejszego warunku Zamawiający dokona oceny spełniania przedmiotowego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne zmiany do treści niniejszej umowy będą dopuszczalne jedynie w przypadku: 1) zmiany ogólne: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy. 2) zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymanie/wznowienie świadczenia usługi ze względu na przedłużenie procedury przetargowej; Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 1) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności; 2) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności; 3) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.zgierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Zgierzu ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, pok. 216.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zgierzu ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, pok. 15, Kancelaria podawcza (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obręb Z - 119.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obręb Z - 119, pow. 234 ha, ilość działek 552, szacunkowa ilość budynków w bazie graficznej 637. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykonania usługi dla części 1 zawierają Warunki techniczne wykonania modernizacji gruntów i budynków miasta Zgierz - stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obręb Z-121.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obręb Z - 121, pow. 210 ha, ilość działek 900, szacunkowa ilość budynków w bazie graficznej 1054. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykonania usługi dla części 2 zawierają Warunki techniczne wykonania modernizacji gruntów i budynków miasta Zgierz - stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obręb Z- 127.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obręb Z - 127 pow. 128 ha, ilość działek 369, szacunkowa ilość budynków w bazie graficznej 266. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykonania usługi dla części 3 zawierają Warunki techniczne wykonania modernizacji gruntów i budynków miasta Zgierz - stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.