To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-28
Suwałki: Utwardzenie nawierzchni kostką betonową oraz wykonanie i montaż wiaty śmietnikowej przy budynkach ul. Emilii Plater 28, ul. Gen. Józefa Dwernickiego 9, ul. Kazimierza Hamerszmita 5,6 i 6B, ul. Teofila Noniewicza 28, ul. Mikołaja Reja 68-72 w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 127722 - 2015; data zamieszczenia: 28.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 101110 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach, ul. Wigierska 32, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 563 50 00, faks 87 563 50 79.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utwardzenie nawierzchni kostką betonową oraz wykonanie i montaż wiaty śmietnikowej przy budynkach ul. Emilii Plater 28, ul. Gen. Józefa Dwernickiego 9, ul. Kazimierza Hamerszmita 5,6 i 6B, ul. Teofila Noniewicza 28, ul. Mikołaja Reja 68-72 w Suwałkach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie nawierzchni kostką betonową oraz wykonanie i montaż wiaty śmietnikowej przy budynkach ul. Emilii Plater 28, ul. Gen. Józefa Dwernickiego 9, ul. Kazimierza Hamerszmita 5,6 i 6B, ul. Teofila Noniewicza 28, ul. Mikołaja Reja 68-72 w Suwałkach. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części ( zadania). 1. CZĘŚĆ I - ZADANIE I Ul. Emilii Plater 28 - utwardzenie nawierzchni kostką betonową gr. 8 cm w ilości ok. 436 m2 . 1.1. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno użytkowy, przedmiar robót i część graficzna. 1.2. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 1.3. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik Nr 8 do SIWZ. 1.4. Zamawiający określa okres gwarancji na wykonane roboty budowlane min 36 m-cy , max 60 m-cy licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego robót. 2. CZĘŚĆ II - ZADANIE II ul. Gen. Józefa Dwernickiego 9 - wykonanie i montaż wiaty śmietnikowej na pojemniki do gromadzenia odpadów stałych i zbiórki selektywnej, ul. Kazimierza Hamerszmita 5,6 i 6 B - utwardzenie nawierzchni kostką betonową gr. 8 cm w ilości ok. 19 m2 oraz wykonanie i montaż wiaty śmietnikowej na pojemniki do gromadzenia odpadów stałych i zbiórki selektywnej 2.1. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno użytkowy, przedmiar robót i część graficzna . 2.2. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 2.3. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik Nr 8 do SIWZ. 2.4. Zamawiający określa okres gwarancji na wykonane roboty budowlane min 36 m-cy , max 60 m-cy licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego robót. 3. CZĘŚĆ III - ZADANIE III Ul.. Noniewicza 28- utwardzenie nawierzchni kostką betonową gr . 8 cm w ilości ok. 227 m2 placu wraz z odwodnieniem terenu 3.1. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno użytkowy, przedmiar robót i część graficzna. 3.2. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 3.3. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik Nr 8 do SIWZ. 3.4. Zamawiający określa okres gwarancji na wykonane roboty budowlane min 36 m-cy , max 60 m-cy licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego robót. 4. CZĘŚĆ IV - ZADANIE IV Ul. Reja 68-72 - utwardzenie nawierzchni kostką betonową gr. 8 cm w ilości ok. 238 m2 z zagospodarowaniem terenu przyległego poprzez nawiezienie ziemi i wykonanie trawników na pow. 0k. 90 m2 oraz wykonanie i montaż wiaty śmietnikowej. 4.1. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisują program funkcjonalno użytkowy, przedmiar robót i część graficzna. 4.2. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 4.3. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik Nr 8 do SIWZ. 4.4. Zamawiający określa okres gwarancji na wykonane roboty budowlane min 36 m-cy , max 60 m-cy licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego robót..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni 45.26.24.00 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie I. ul. Em. Plater 28
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Prywatne Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe HENTAR Henryk Taraszkiewicz, ul. Majerskiego 15, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33921,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30855,08
Oferta z najniższą ceną: 30855,08 / Oferta z najwyższą ceną: 45972,37
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie II. ul. Dwernickiego 9, ul. Hamerszmita 5,6 i 6 B
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Prywatne Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe HENTAR Henryk Taraszkiewicz, ul. Majerskiego 15, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17661,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19173,39
Oferta z najniższą ceną: 19173,39 / Oferta z najwyższą ceną: 23501,30
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie III. ul. Noniewicza 28
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Prywatne Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe HENTAR Henryk Taraszkiewicz, ul. Majerskiego 15, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22764,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19636,86
Oferta z najniższą ceną: 19636,86 / Oferta z najwyższą ceną: 29045,63
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie IV. ul. Reja 68-72
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Prywatne Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe HENTAR Henryk Taraszkiewicz, ul. Majerskiego 15, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34462,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31757,97
Oferta z najniższą ceną: 31757,97 / Oferta z najwyższą ceną: 46102,56
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawa urządzeń i systemów zabezpieczających sieć typu UTM wraz z akcesoriami oraz usługą konfiguracji, wdrożenia i szkoleniem administratorów na potrzeby PUZ w Suwałkach
- Roboty remontowe w budynku Urzędu Miejskiego w Suwałkach
- Remont nawierzchni ul. Sejneńskiej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 655 i 653 w granicach administracyjnych miasta Suwałki
- Dostawa pojazdu ciężarowego do 3,5 t z możliwością przewozu sześciu osób do Aresztu Śledczego w Suwałkach
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz wielorazowego użytku do zabiegów laparoskopowych i otwartych
- Dostawa leków
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku pawilonu "Jordanówka" wraz z wew.instalacjami elektr. i sanit., dojściami i podnośnikami dla osób niepełnosprawnych oraz modernizacją-remontem budynku śmietnika w Krakowie
- "Modernizacja budynku Urzędu Gminy w tym likwidacja barier architektonicznych"
- Remont piwnic i przyległej do ścian budynku kostki brukowej w Pedagogicznej Bibliotece Wojewódzkiej w Krośnie
- Budowa zapasowego stanowiska kierowania wraz z obiektem zbiorowej ochrony- pełniącego funkcję siedziby Powiatowego Zarządu Dróg we Włocławku z/s w Jarantowicach
- Remont alejek w Parku Górniczym w Tychach
- Rozbiórka kominów stalowych oraz remont elewacji i dachu w budynku kotłowni K-4 "Tarasy" przy ul. 11 Listopada 45G w Siemiatyczach
więcej: Wymiana nawierzchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.