Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-03
Białystok: Wykonywanie usług w zakresie napraw kserokopiarek znajdujacych sie na wyposażeniu jednostek organizacyjnych AMB
Numer ogłoszenia: 1276 - 2008; data zamieszczenia: 03.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna w Białymstoku, ul. Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, fax 085 7485627.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amb.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług w zakresie napraw kserokopiarek znajdujacych sie na wyposażeniu jednostek organizacyjnych AMB.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie napraw kserokopiarek znajdujących się na wyposażeniu jednostek organizacyjnych AMB. 2) Wykaz kserokopiarek stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia (wykaz może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia): Część nr 1: 1) CANON NP 1010 - 8 szt., 2) CANON NP 1020 - 1 szt., 3) CANON NP 1215 - 3 szt., 4) CANON NP 1275 - 2 szt., 5) CANON NP 1520 - 1 szt., 6) CANON NP 6010 - 5 szt., 7) CANON NP6012 - 4 szt., 8) CANON NP6112 - 3 szt., 9) CANON NP 6216 - 1 szt., 10) CANON NP 6317 - 6 szt., 11) CANON NP6512 - 2 szt., 12) CANON PC-D 320 -1 szt., 13) CANON NP 7161 - 1 szt., 14) CANON IR1210 - 2 szt., 15) CANON GP 285/U - 1 szt., 16) CANON GP 225 - 2 szt., 17) CANON iR 1605 - 1 szt., 18) CANON IR1022A - 2 szt., 19) CANON IR2016 - 3 szt., 20) CANON 1018 - 2 szt., 21) CANON 1018J - 2 szt., 22) CANON iR 1510 - szt. 3 szt., Część nr 2: 1) XEROX 1025 - 2 szt., 2) XEROX RX500GE - 1 szt., 3) XEROX RX5009 - 4 szt., 4) XEROX5017 - 1 szt., 5) XEROX RX5026 - 1 szt., 6) XEROX 5220 - 5 szt., 7) XEROX 5310 - 1 szt., 8) XEROX 5316 - 3 szt., 9) XEROX 5331 - 1 szt., 10) XEROX 5332 - 1 szt., 11) XEROX 5616 - 2 szt., 12) XEROX 5815 - 4 szt., 13) XEROX XC520 - 1 szt., 14) XEROX XL822 - 2 szt., 15) XEROX XD104 - 1 szt., 16) XEROX DC415 - 1 szt., 17) XEROX XD103F - 3 szt. Część nr 3: 1) TOSHIBA BD 2810 - 1 szt., 2) TOSHIBA 1550 - 2 szt., 3) TOSHIBA ED 1650 - 1 szt., 4) MITA DC 1260 -1 szt., 5) MITA DC2315 - 1 szt., 6) PANASONIC FP771 3 - 2 szt., 7) SHARP SF21 14 - 1 szt., 8) SHARP SF21 16 - 1 szt., 9) SHARP SF2218 - 1 szt., 10) SHARP SF7370 - 1 szt., 11) SHARP AR 5012 - szt., 12) RICOH FT 4615 - 2 szt., 13) SHARP AR-S316 - 1 szt., 14) TOSHIBA e - Studio 161 - 2 szt., 15) TOSHIBA Studio 35 - 1 szt., 16) TOSHIBA e - 232 - 1 szt., 17) SHARP AR 5316 - 4 szt., 18) Rex Rotary 8715 - 1 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują, potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia przy założeniu, iż zapłata nastąpi w terminie 14 dni, licząc od dnia otrzymania faktury VAT po zrealizowaniu i odebraniu usługi, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 - 3 ustawy Pzp ), oraz warunki szczególne t. j.: - posiadają autoryzacje XEROX, CANON, - posiadają certyfikaty serwisowe XEROX, CANON, - udzielą min. 6 miesięcznej gwarancji na wykonywane usługi, - zapewnią czas reakcji serwisu: max. 36 godz. od chwili zgłoszenia (telefonicznie, faxem) usterki przez Zamawiającego, - zapewnią bezpłatny transport w przypadku, gdy niezbędne będzie dokonanie naprawy w serwisie Wykonawcy, - w ramach ceny ofertowej uwzględnią koszty dojazdu do siedziby Zamawiającego. 2) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oryginały (lub poświadczone za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) oświadczeń i dokumentów: 1) Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zam. publ. zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.( Dz.. U. Nr 87 poz.605): a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 1-3 ustawy Pzp - wg załącznika nr 2 w do SIWZ (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. składających wniosek wspólnie, oświadczenie składa każdy Wykonawca); 1.1. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności: a) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym ( w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. składających ofertę wspólnie, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie); b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. składających ofertę wspólnie, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie); 2). Dokumenty pozostałe: a) wypełniony formularz ofertowy ( wg załącznika nr 1 do SIWZ ); b) autoryzacje XEROX, CANON, c) certyfikaty serwisowe XEROX, CANON, d) w przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, s. c.), Wykonawcy składają oświadczenie o przyjęciu wspólnej odpowiedzialności solidarnej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy; e) oświadczenia małżonka Wykonawcy ( wg załącznika nr 6 do SIWZ ) - zgodnie z zapisem w uwadze poniżej: Uwaga: W związku z przepisem art. 787 kodeksu postępowania cywilnego, Wykonawcy występujący w obrocie jako indywidualny podmiot gospodarczy, wspólnicy spółki cywilnej, wspólnicy spółki jawnej, pozostający w związku małżeńskim na zasadzie ustawowej wspólności majątkowej, zobowiązani są do złożenia oświadczeń współmałżonków, których treść stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 3) Informacje dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP: 3.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej: - w pkt 1, ust.1.1., lit. a), b) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności dokumentów zawierających oświadczenie stosuje się odpowiednio jak w ust. 3.1. 3.3. Dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty wystawione w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, samodzielnie lub wspólnie z innymi Wykonawcami. Wykonawca, który złoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępowania. 3.4. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem) oraz oświadczenia wymagane odpowiednimi postanowieniami SIWZ. Oświadczenia i dokumenty podpisuje uprawniony lub upoważniony przedstawiciel Wykonawcy. Kopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnionego lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oświadczeń i innych dokumentów powinno być dołączone do oferty. Ustanowione pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału, odpisu lub kopii potwierdzonej notarialnie. 4) Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum, s.c.) muszą ustanowić Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 4.1. Dokument potwierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument potwierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik pozostałych, przy czym uregulowanie płatności następować będzie wprost na konto danego podmiotu (wyłącznie wskazanego w umowie) lub na utworzone w banku wspólne (np. konsorcjum) konto rozliczeniowe, na które wpłacane będą należności za świadczenia wykonane przez poszczególne podmioty. 4.2. Wykonawcy występujące wspólnie muszą złożyć oświadczenie o przyjęciu wspólnej odpowiedzialności solidarnej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy (dołączyć oświadczenie). 4.3. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 5) Przy składaniu jednej oferty przez jeden podmiot (generalnego wykonawcę), który przewiduje realizację zamówienia przy pomocy osób trzecich (podwykonawców), co powoduje, że Wykonawca taki obowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom ( załącznik nr 3 do SIWZ). Oznacza to, że: dłużnik - Wykonawca odpowiedzialny jest jak za własne zachowanie za działania lub zaniechania osób, z których pomocą zobowiązanie wykonuje (pomocnik podlega kierownictwu dłużnika), jak również osób, którym wykonanie zobowiązania powierza (art.474 K.c.) - przy czym dłużnik - Wykonawca odpowiada całym swoim majątkiem i niezależnie od jego woli; wskazanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie będzie powierzone podwykonawcy w połączeniu z planowanym zaangażowaniem osoby trzeciej do realizacji zamówienia tj. roli jaką osoba trzecia musi odegrać przy realizacji zamówienia objęte zostaje wiążącym przyrzeczeniem Wykonawcy i po przyjęciu oferty jako elementy istotne zamówienia wchodzą do umowy, zaś uchybienie im w przyszłości oznaczać będzie niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia publicznego opatrzone sankcją w postaci możliwości odstąpienia od umowy; Wykonawca będzie zobowiązany w terminie 14 dni przed zamiarem powierzenia części robót Podwykonawcy, przedstawić Zamawiającemu umowę lub projekt umowy z podwykonawcą. Zamawiający w terminie 14 dni od przedstawienia w/w umowy lub jej projektu może zgłosić na piśmie sprzeciw lub zastrzeżenia. Warunkiem niezbędnym do uzyskania zgody Zamawiającego na zawarcie umowy pomiędzy Wykonawcą a Podwykonawcą będzie zawarcie umowy o przejęcie długu przyszłego pomiędzy Zamawiającym, Wykonawcą, a Podwykonawcą, której projekt stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Do zawarcia przez Podwykonawcę umowy z dalszym Podwykonawcą wymagana będzie zgoda Zamawiającego i Wykonawcy; Jeśli Wykonawca w ofercie w ogóle nie deklaruje uczestnictwa osób trzecich (podwykonawców) przy realizacji zamówienia, oznacza to, że nie przewiduje takiego sposobu wywiązania się ze zobowiązania, tym samym jego ocena odbywać się będzie wyłącznie z uwzględnieniem potencjału własnego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Narzut na części( zapewnione przez Wykonawcę - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amb.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Medyczna, 15-089 Białystok, ul. Mickiewicza 2c, Sekcja d/s zamówień publicznych pok. nr 12A.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Kanclerza AMB, ul. Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, (lewe skrzydło Pałacu Branickich - parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dotyczy kserokopiarek CANON.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług w zakresie napraw kserokopiarek CANON znajdujących się na wyposażeniu jednostek organizacyjnych AMB..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Narzut na części zamienne (zapewnione przez Wykonawcę) - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dotyczy kserokopiarek XEROX.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług napraw kserokopiarek XEROX znajdujących się na wyposażeniu jednostek organizacyjnych AMB..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Narzut na cześci zamienne (zapewnione przez Wykonawcę) - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dotyczy kserokopiarek TOSHIBA, MITA, PANASONIC, SHARP, RICOH, Rex Rotary.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług w zakresie napraw kserokopiarek TOSHIBA, MITA, PANASONIC, SHARP,RICOH, Rex Rotary.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Narzut na części zamienne ( zapewnione przez Wykonawcę) - 10
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa gazów medycznych
- USŁUGA UBEZPIECZENIA UNIWERSYTECKIEGO DZIECIĘCEGO SZPITALA KLINICZNEGO IM. L. ZAMENHOFA W BIAŁYMSTOKU
- Dostawa chromatografu gazowego z detektorem mas do Laboratorium Celnego Podlaskiego Urzędu Celno - Skarbowego
- Roboty budowlane związane ze zwiększeniem dostępności obiektów uczelni oraz ich otoczenia dla osób z niepełnosprawnościami (OzN); Nr postępowania: ZK-DZP.262.20.2025
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów/warsztatów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności lub kwalifikacji zawodowych, w tym kursu na prawo jazdy kat. B i T
- Przebudowa przyłącza kanalizacji san. i przyłącza wodociągowego oraz rozbiórka i budowa wew. instalacji kanalizacji san. i wodociągowej w piwnicy b. mieszk. przy ul. Krakowskiej 1 w Białymstoku.
więcej: przetargi w Białymstoku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.