Ogłoszenie z dnia 2007-07-26
Radlin: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta Radlin
Numer ogłoszenia: 127413 - 2007; data zamieszczenia: 26.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Radlin, ul. Rymera 15, 44-310 Radlin, woj. śląskie, tel. 032 4568200, fax 032 4558305.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.radlin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta Radlin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a. Dostawa: sprzętu komputerowego (4 zestawy komputerowe, 4 monitory LCD, 3 drukarki laserowe, drukarka igłowa. 15 zasilaczy awaryjnych UPS, 2 skanery A4, skaner A3, przełącznik sieciowy - switch 24 porty 1Gbit), oprogramowania (CorelDRAW Graphics Suite 12 PL Special Edition - 2 szt., Microsoft Office 2003 SBE PL OEM -1 szt., WinRAR PL -2 szt., Paint Shop Pro Photo XI PL -1 szt.), akcesorii i sprzętu komputerowego (nagrywarka DVD + Nero OEM -2 szt., napęd DVD, dysk twardy ATA100/133, 160GB, 7200 obr., 8MB Cache - 2 szt. przełącznik sieciowy (switch) 5 portów 10/100Mbit -1 szt., pamięć SDRAM 512MB PC-133 -10 szt., pamięć DDR 512MB PC-400 - 5 szt. mysz optyczna 2 przyciski + rolka na PS2/USB -15 szt., klawiatura standard - 5 szt., patchcord kategorii 5e 0,25m - 50 szt., patchcord kategorii 5e 0,5m - 50 szt., skrętka komputerowa kategorii 5e 2x100m, przewód telefoniczny standardowy 100m, zasilacz min. 350W - 2 szt.) b. Montaż i zainstalowanie zakupionego oprogramowania. c. Dostarczenie zakupionego sprzętu, oprogramowania i akcesoriów komputerowych do siedziby Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Oryginalny kod CPV: 30.23.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności - w zakresie sprzedaży detalicznej lub hurtowej komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - wykonali zamówienie o zakresie rzeczowym zbliżonym do przedmiotu zamówienia tj. co najmniej jedną dostawę sprzetu komputerowego na kwotę co najmniej 25 000,00 zł każda odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, c) dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - warunek ten zostanie spełniony poprzez przedłożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i 24, g) przyjmą 30-dniowy termin płatności faktur.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)opis zamawianego sprzętu wraz z kalkulacją cenową, podający producenta oraz typ elementu, umożliwiający w sposób jednoznaczny ocenę spełnienie parametrów określonych w SIWZ, b)oświadczenie o terminie wykonania zamówienia, o warunkach gwarancji, o normie CE i o przyjęciu warunków płatności, c)oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 i 24 Ustawy Pzp , d)wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzających, że Wykonawca wykonał co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego na kwotę co najmniej 25 000,00 zł , e)dokumenty potwierdzające należyte wykonanie w/w dostaw (np. referencje, faktury), f)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g)umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (w razie występowania takiego podmiotu) lub pismo w sprawie ustanowienia pełnomocnika - lidera, gdy do przetargu staje konsorcjum.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.radlin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Radlin, 44-310 Radlin, ul. Rymera 15, I piętro, pok. nr 201.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2007 godzina 09:15, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta Radlin, II piętro, pokój nr 301.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z RADLINA
- Dostawy żywności dla Szkoły Podstawowej Nr 4 w Radlinie, w okresie 1 stycznia do 30 czerwca 2026r oraz od 1 września do 31 grudnia 2026 roku, z podziałem na 6 zadań
- Wykonywanie usług z tytułu usuwania skutków szkód górniczych w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK ROW z podziałem na 9 zadań
- Dostawa samochodu dostawczego z wywrotem trójstronnym do 3,5 t
- Dostawy żywności dla Przedszkola Publicznego Nr 2 w Radlinie, w okresie 01.01-31.07.2026, 01.09-31.12.2026 roku, z podziałem na 6 zadań
- Zakup pomp do pian dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. KWK ROW Ruch Marcel z podziałem na 3 zadania
- Opracowanie projektu rekultywacji zdegradowanego terenu leśnego na terenie nieruchomości położonej w Marklowicach na ul.Wyzwolenia 100a
więcej: przetargi w Radlinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawy sprzętu komputerowego oraz drobnych urządzeń i akcesoriów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- Zakup sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami dla pracowników urzędu.
- Zakup, dostawa i montaż sprzętu ICT w placówkach oświatowych Gminy Rajcza
- Dostawa urządzeń zabezpieczających infrastrukturę informatyczną ZUW i JAZ dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina"
- dostawa wyposażenia dla drogowego przejścia granicznego w Grzechotkach.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





