Ogłoszenie z dnia 2009-01-12
Świdnica: Dostawa dwóch fabrycznie nowych, lekkich samochodów specjalnych do działań operacyjnych typu pick-up z napędem 4x4, na potrzeby Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Świdnicy
Numer ogłoszenia: 12733 - 2009; data zamieszczenia: 12.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Świdnicy , Al. Niepodległości 8-10, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 85188 88, faks 074 851 88 88.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dwóch fabrycznie nowych, lekkich samochodów specjalnych do działań operacyjnych typu pick-up z napędem 4x4, na potrzeby Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Świdnicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch fabrycznie nowych( rok produkcji 2009 lub 2008), lekkich samochodów specjalnych do działań operacyjnych typu pick-up z napędem 4x4, na potrzeby Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Świdnicy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.11.40.00 - 43.11.40.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1-2 Prawa Zamówień Publicznych. 2. Wykonawcy składają wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wedle wzoru określonego w Załączniku Nr 4 do SIWZ) oraz dokumenty wymienione w pkt. VI. 3. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.1. składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt.3 stosuje się odpowiednio. Dokumenty wymienione w pkt. VI są składane w formie oryginału lub kopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: a) niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, c) zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, d) wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, e) zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, f) który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, g) nieważnej na podstawie odrębnych przepisów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kwpsp.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Świdnicy
Al. Niepodległości 8 - 10
58-100 Świdnica.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2009 godzina 12:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Świdnicy Al. Niepodległości 8 - 10 58-100 Świdnica sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- "Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa budynku Teatru Miejskiego w Świdnicy"
- Zagospodarowanie terenu przy I Liceum Ogólnokształcącym w Świdnicy- etap III
- II Etap prac konserwatorskich w budynku Prokuratury Rejonowej w Wałbrzychu Pl. Magistracki 7 tj. elewacji głównej wraz z wykonaniem kartusza herbowego, szczytu elewacji głównej oraz elewacji bocznej
- Wykonywanie usług przechowywania zwłok, udostępnienia sali sekcyjnej i pomocy technicznej przy sekcji zwłok z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Kłodzku oraz Bystrzycy Kłodzkiej
- Termomodernizacja trzech budynków komunalnych Gminy Miasto Świdnica ul. M. Kopernika 3, Pl. Ludowy 6, ul. F. Chopina 23-25" POSTĘPOWANIE Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
- "Wymiana instalacji elektrycznej - etap IV w Szkole Podstawowej nr 2 im. Polskich Olimpijczyków w Świdnicy."
więcej: przetargi w Świdnicy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.