eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA BUDYNKÓW PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ IM. JAKUBA Z PARADYŻA W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-12

Gorzów Wielkopolski: USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA BUDYNKÓW PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ IM. JAKUBA Z PARADYŻA W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM
Numer ogłoszenia: 127155 - 2014; data zamieszczenia: 12.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim , ul. Teatralna 25, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 7216012, faks 95 7216012.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA BUDYNKÓW PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ IM. JAKUBA Z PARADYŻA W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I )Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości w obiektach Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim, w sposób sprawny, dokładny i terminowy, z zastosowaniem najnowszej technologii, techniki sprzętu, odzieży materiałów i środków o nieniszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i ich wystrój. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania czystości w nw. obiektach Zamawiającego: 1) ul. Teatralna 25 w Gorzowie Wielkopolskim budynek nr 1 i 2: codziennie biura od godz. 15.30, pomieszczenie kasy 2 razy w tygodniu (wtorek, piątek) w godz. od 14.30 do 15.30, pozostałe od godz. 19.00, sale dydaktyczne wyłączone ze sprzątania do dnia 31.08.2014 r., 2) ul. Teatralna 25 w Gorzowie Wielkopolskim budynek nr 3 - pomieszczenie Biblioteki od poniedziałku do czwartku od 8.00 do 15.00, piątek od 9.00 do 16.00 pozostałe codziennie od godz. 15.30, budynek wyłączony ze sprzątania do dnia 31.08.2014 r., 3) ul. Chopina 52 w Gorzowie Wielkopolskim budynek nr 5: codziennie od godz. 19.00, w okresie od 15.07.2014 r. do 14.09.2014 r. budynek wyłączony ze sprzątania, 4) ul. Chopina 52 w Gorzowie Wielkopolskim budynek 6: codziennie od godz. 19.00, budynek wyłączony ze sprzątania do dnia 31.08.2014 r., 5) ul. Chopina 52 w Gorzowie Wielkopolskim budynek nr 7: codziennie biura od godz. 15.30, pomieszczenia informatyków (poddasze) w każdy piątek od godz. 14.30 do 15.30, pozostałe od godz. 19.00, sale dydaktyczne wyłączone ze sprzątania do dnia 31.08.2014 r., 6) ul. Chopina 52 w Gorzowie Wielkopolskim budynek nr 8 wyłącznie dwie kondygnacje (parter i I piętro) i klatka schodowa od poniedziałku do piątku od godz. 15.30, od dnia 01.09.2014 r. 7)ul. Chopina 52 w Gorzowie Wielkopolskim budynek nr 9: od poniedziałku do soboty w godz. od 7.00 do 16.00, 8)ul. Piłsudskiego 9 w Gorzowie Wielkopolskim Dom Studenta Desant: od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.00 do 14.00, w soboty od 8.00 do 14.00, minimalna wymagana liczba osób sprzątających - 4 osoby, 9)ul. Myśliborska 34 w Gorzowie Wielkopolskim: codziennie biura od godz. 15.30, pozostałe od godz. 19.00, budynek wyłączony ze sprzątania do dnia 31.08.2014 r., 10) ul. Władysława Łokietka 22 w Gorzowie Wielkopolskim: od poniedziałku do piątku w godzinach od 15.30 w okresie od 07.07.2014 r. do 31.07.2014 r.; W okresie od 01.09.2014 r. do 30.09.2014 r. Wykonawca zobowiązuje się do doczyszczenia wszystkich obiektów, m.in. polimeryzacja (wyniesienie wyposażenia - wykonanie polimeryzacji - wniesienie wyposażenia), mycie okien i ram, z wyłączeniem obiektu przy ul. Władysława Łokietka 22. UWAGA! Bud. nr 8 przy ul. Chopina 52 Wykonawca zobowiązuje się do doczyszczenia całego obiektu o powierzchni użytkowej 3.688,49 m2; W okresie od 07.07.2014 r. do 31.07.2014 r. Wykonawca zobowiązuje się do doczyszczenia obiektu przy ul. Władysława Łokietka 22, m.in. polimeryzacja (wyniesienie wyposażenia - wykonanie polimeryzacji - wniesienie wyposażenia), mycie okien i ram. II) Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje wykonanie usługi trwałego zniszczenia dokumentów niearchiwalnych z niżej wymienionych jednostek Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim: ul. Teatralna 25 - 1 pojemnik (ok. 50 kg), ul. Chopina 52 (budynek nr 7) - 1 pojemnik (ok. 50 kg), ul. Chopina 52 (budynek nr 9)- 1 pojemnik (ok. 50 kg). Niszczenie dokumentów ma odbywać się na profesjonalnej niszczarce przemysłowej w sposób uniemożliwiający ich odtworzenie w całości lub części w 3 stopniu bezpieczeństwa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje w okresie trwania umowy dotychczasowemu wykonawcy usługi kompleksowego sprzątania budynków Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości (netto, bez VAT) zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, gdyż zamówienie podstawowe zostaje udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające dotyczy przedmiotu zamówienia określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie o posiadaniu profesjonalnej niszczarki przemysłowej niszczącej dokumenty w sposób uniemożliwiający ich odtworzenie w całości lub części w 3 stopniu bezpieczeństwa.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w przypadkach niezawinionych przez Zamawiającego i Wykonawcę, a korzystnej dla Zamawiającego w szczególności poprzez zwiększenie lub zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy, w sytuacji wyłączenia obiektu z eksploatacji, wydzierżawienia obiektu, sprzedaży obiektu, a także wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jakuba z Paradyża, 66-400 Gorzów Wielkopolski., ul. Teatralna 25, pok nr 19.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jakuba z Paradyża, 66-400 Gorzów Wielkopolski., ul. Teatralna 25, Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.