Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-17
Zawiercie: Zakup i dostawa galanterii biurowej ,tuszy do drukarek oraz tonerów dla placówek oświatowo - wychowawczych prowadzonych przez Powiat Zawierciański oraz Gospodarstwa Pomocniczego w Jeziorowicach .
Numer ogłoszenia: 12690 - 2008; data zamieszczenia: 17.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu, ul. Macieja Rataja 29a, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710254.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoeas.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa galanterii biurowej ,tuszy do drukarek oraz tonerów dla placówek oświatowo - wychowawczych prowadzonych przez Powiat Zawierciański oraz Gospodarstwa Pomocniczego w Jeziorowicach ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: -papier kserograficzny biały i kolorowy , do drukarek -segregatory , kalki maszynowe , koperty , kostki biurowe, pudła , bibuły , taśmy do kalkulatora -skoroszyty , teczki wiązane i z gumką , druki , zeszyty, , bloki - - tusze do pieczątek atramenty do drukarek -kleje biurowe, plasteliny - -koszulki A-4, taśmy klejące , okładki do bindowania i termobindowania, teczki z pcv, folie -spinacze i klipsy do papieru -nożyczki i temperówki -gumki do wycierania, długopisy, markery, ołówki, pisaki, poduszki do pieczątek, wkłady do długopisów, korektory, zszywacze, tonery do kserokopiarek, rolki do faksów, kasety do drukarek, bindownice -dyskietki i płyty CD -kreda do tablicy, kredki i pędzelki do malowania
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.10.00.00 - Masa papiernicza, papier i tektura flokowane Kod CPV wg słownika 2008: 03.46.00.00 - Masa papiernicza Oryginalny kod CPV: 21.20.00.00 - Wyroby z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury Oryginalny kod CPV: 24.30.00.00 - Farby, lakiery, farba drukarska i masy uszczelniające Kod CPV wg słownika 2008: 44.80.00.00 - Farby, lakiery i mastyksy Oryginalny kod CPV: 24.60.00.00 - Wybuchowe i wysokowartościowe produkty chemiczne Kod CPV wg słownika 2008: 24.60.00.00 - Materiały wybuchowe Oryginalny kod CPV: 25.20.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Oryginalny kod CPV: 27.30.00.00 - Produkty z żelaza i stali Kod CPV wg słownika 2008: 14.71.10.00 - Żelazo Oryginalny kod CPV: 28.40.00.00 - Kabel, drut i podobne wyroby Kod CPV wg słownika 2008: 44.30.00.00 - Kabel, drut i podobne wyroby Oryginalny kod CPV: 28.60.00.00 - Wyroby nożownicze, narzędzia, zamki, klucze i zawiasy Kod CPV wg słownika 2008: 44.50.00.00 - Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny Oryginalny kod CPV: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i części zamienne, z wyjątkiem komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 36.80.00.00 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne Kod CPV wg słownika 2008: 37.80.00.00 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 26.02.2008 r. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowach w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm./. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga, aby wadium składane w formie innej niż pieniężna wskazywało na wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. Wadium w formie pieniężnej powinno zostać wniesione na rachunek bankowy zamawiającego przed upływem terminu składania ofert tj: do dnia 28.01.2008r do godz.900 Nr konta zamawiającego, na które należy wpłacić wadium: BOŚ O/Katowice 09 1540 1128 2001 7144 7124 0007. Wadium wniesione w formie pieniężnej zamawiający będzie przechowywać na rachunku bankowym. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy zdeponować w kasie budynku zamawiającego w terminie do dnia i godziny składania ofert tj.: do dnia 28.01.2008r. do godz.900 . Wysokość wadium wynosi ; -dla I części : 2000,00 zł ( dwa tysiące złotych ) -dla II części : 30,00 zł ( trzydzieści złotych) : Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy Prawo zamówień publicznych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Zamawiający celem potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: a) wypełnionego oświadczenia wykonawcy wg Załącznika Nr 3 do SIWZ, b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę), c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę), d) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę), e) 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - Dz. U. z 24.05.06 r. Nr 87, poz. 605), zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1.1. : 1) lit. b, c, d, - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 tego punktu, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy ust. 1 dotyczące terminów stosuje się odpowiednio. 1.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wg Zał. Nr 4 oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Za spełnienie warunku uważać się będzie wykazanie minimum jednej dostawy o charakterze porównywalnym do przedmiotu zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą oni spełnić łącznie. 1.3. OFERTA. Ofertę stanowi wypełniony druk OFERTA wg Załącznika Nr 1 wraz z Załącznikiem nr 2a i lub 2b do SIWZ, z załączonymi wymaganymi dokumentami i zaświadczeniami oraz wypełnionymi drukami sporządzonymi przez zamawiającego wymienionymi w pkt. 1.1. i 1.2. niniejszego ogłoszenia oraz: 1. Parafowany wzór umowy - Załącznik Nr 5a i lub 5b. 2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. 3. W przypadku złożenia oferty wspólnej przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii. W powyższym przypadku przedsiębiorcy winni złożyć zgodne oświadczenie woli dotyczące wskazania podmiotu i jego rachunku bankowego, przez który przeprowadzane będą wszystkie operacje finansowe związane z przedmiotem zamówienia. Zgodnie z art. 26 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)wypełnione oświadczenie wykonawcy wg Załącznika Nr 3 b)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, c)aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego , d)aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego e)wykazu wykonanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wg Zał. Nr 4 oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. f) załącznik nr 2a i lub 2b do SIWZ, g) parafowany wzór umowy - Załącznik Nr 5a i lub 5b. h)pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoeas.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu, 42-400 Zawiercie ul.Rataja 29 a , pok.Nr 7.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2008 godzina 09:00, miejsce: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu , ul.Rataja 29 a pok.Nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa galanterii biurowej ,tuszy do drukarek oraz tonerów dla placówek oświatowo - wychowawczych prowadzonych przez Powiat Zawierciański.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -papier kserograficzny biały i kolorowy , do drukarek -segregatory , kalki maszynowe , koperty , kostki biurowe, pudła , bibuły , taśmy do kalkulatora -skoroszyty , teczki wiązane i z gumką , druki , zeszyty, , bloki - tusze do pieczątek atramenty do drukarek -kleje biurowe, plasteliny -koszulki A-4, taśmy klejące , okładki do bindowania i termobindowania, teczki z pcv, folie -spinacze i klipsy do papieru -zszywki , szpilki pinezki -nożyczki i temperówki -gumki do wycierania, długopisy, markery, ołówki, pisaki, poduszki do pieczątek, wkłady do długopisów, korektory, zszywacze, tonery do kserokopiarek, rolki do faksów, kasety do drukarek, bindownice -dyskietki i płyty CD -kreda do tablicy, kredki i pędzelki do malowania.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.10.00.00-4, 21.20.00.00-5, 22.80.00.00-8, 24.30.00.00-7, 24.60.00.00-0, 25.20.00.00-3, 27.30.00.00-8, 28.40.00.00-6, 28.60.00.00-8, 30.10.00.00-0, 30.20.00.00-1, 36.80.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup i dostawa galanterii biurowej ,tuszy do drukarek oraz tonerów dla Gospodarstwa Pomocniczego w Jeziorowicach ..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -papier kserograficzny biały i kolorowy , do drukarek -segregatory , kalki maszynowe , koperty , kostki biurowe, pudła , bibuły , taśmy do kalkulatora -skoroszyty , teczki wiązane i z gumką , druki , zeszyty, , bloki - tusze do pieczątek atramenty do drukarek -kleje biurowe, plasteliny -koszulki A-4, taśmy klejące , okładki do bindowania i termobindowania, teczki z pcv, folie -spinacze i klipsy do papieru -zszywki , szpilki pinezki -nożyczki i temperówki -gumki do wycierania, długopisy, markery, ołówki, pisaki, poduszki do pieczątek, wkłady do długopisów, korektory, zszywacze, tonery do kserokopiarek, rolki do faksów, kasety do drukarek, bindownice -dyskietki i płyty CD -kreda do tablicy, kredki i pędzelki do malowania.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.10.00.00-4, 21.20.00.00-5, 22.80.00.00-8, 24.30.00.00-7, 24.60.00.00-0, 25.20.00.00-3, 27.30.00.00-8, 28.40.00.00-6, 28.60.00.00-8, 30.10.00.00-0, 30.20.00.00-1, 36.80.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Usługa naprawy piły ortopedycznej system 8 SAGITTAL SAW firmy STRYKER
- Dostawa nowej koparko-ładowarki urządzenia podwójnego zastosowania dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1711S ul. Skalny Widok w miejscowości Hucisko polegająca na wykonaniu chodnika
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczny Samorząd w Wądrożu Wielkim
- Dostawa sprzętu komuterowego
- Zakup sprzętu komputerowego i sieciowego na potrzeby Urzędu Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego
- Zakup i dostawa sprzętu IT na potrzeby realizacji projektu pn. Wdrożenie programów rozwojowych szkół prowadzących kształcenie zawodowe w MOF Biała Podlaska
- Zakup środków technicznych pozwalających na utrzymanie systemów informatycznych na określonym poziomie bezpieczeństwa , w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" etap I.
- Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Iława
więcej: Masa papiernicza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.