eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁomżaWykonywanie prac szacowania nieruchomości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-12

Łomża: Wykonywanie prac szacowania nieruchomości
Numer ogłoszenia: 12681 - 2012; data zamieszczenia: 12.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łomża , pl. Stary Rynek 14, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2156711, faks 086 2156706.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.lomza.pl/bip/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie prac szacowania nieruchomości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac szacowania nieruchomości miejskich i Skarbu Państwa dla bieżących potrzeb Wydziału Gospodarowania Nieruchomościami w 2012 roku.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Ten sam rodzaj zamówień, tj. zgodny z zamówieniem podstawowym do 20 % jego wartości

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie co najmniej dwie usługi w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, których przedmiotem było szacowanie wartości nieruchomości o wartości zrealizowanej usługi nie niższej niż 5 000 zł każda.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania dysponowania przynajmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia (tj. licencję zawodową rzeczoznawcy majątkowego).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.lomza.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łomży Wydział Gospodarowania Nieruchomościami 18-400 Łomża, ul. Stary Rynek 14, pokój 208..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Łomży, ul. Stary Rynek 14 18-400 Łomża pokój nr 102 (II sekretariat) I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Aktualizacja opłat rocznych nieruchomości będących w użytkowaniu wieczystym Łomżyńskiej Spółdzielni Mieszkaniowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aktualizacja opłat rocznych nieruchomości będących w użytkowaniu wieczystym Łomżyńskiej Spółdzielni Mieszkaniowej - 430 działek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Aktualizacja opłat rocznych nieruchomości będących w użytkowaniu wieczystym Spółdzielni Mieszkaniowej Perspektywa, Spółdzielni Mieszkaniowej Jedność, Spółdzielni Mieszkaniowej Zgoda.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aktualizacja opłat rocznych nieruchomości będących w użytkowaniu wieczystym Spółdzielni Mieszkaniowej Perspektywa - 108 działek Spółdzielni Mieszkaniowej Jedność - 1 działka, Spółdzielni Mieszkaniowej Zgoda - 1 działka..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Aktualizacja opłat rocznych nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aktualizacja opłat rocznych nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa - 30 działek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Aktualizacja opłat rocznych nieruchomości stanowiących własność Miasta Łomży.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aktualizacja opłat rocznych nieruchomości stanowiących własność Miasta Łomży - 20 działek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Ustalenie wartości na sprzedaż, wykup nieruchomości niezabudowanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ustalenie wartości na sprzedaż, wykup nieruchomości niezabudowanych - 30 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Ustalenie wartości na sprzedaż, wykup nieruchomości zabudowanych budynkami i obiektami budowlanymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ustalenie wartości na sprzedaż, wykup nieruchomości zabudowanych budynkami i obiektami budowlanymi - 5 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Ustalenie wartości na sprzedaż, wykup nieruchomości ze składnikami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ustalenie wartości na sprzedaż, wykup nieruchomości ze składnikami - 20 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Ustalenie wartości na wywłaszczenia, zwroty, odszkodowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ustalenie wartości na wywłaszczenia, zwroty, odszkodowania - 5 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Ustalenie wartości na odszkodowania w ramach ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ustalenie wartości na odszkodowania w ramach ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych - 20 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Określenie wartości poszczególnych lokali mieszkalnych wraz z ułamkową częścią gruntu pod budynkiem ze sporządzeniem dokumentacji graficznej jako załącznika do wyceny lokali.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie wartości poszczególnych lokali mieszkalnych wraz z ułamkową częścią gruntu pod budynkiem ze sporządzeniem dokumentacji graficznej jako załącznika do wyceny lokali - 50 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Ustalenie wartości na szacowanie nieruchomości do przekształcenia prawa użytkowania wieczystego na własność.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ustalenie wartości na szacowanie nieruchomości do przekształcenia prawa użytkowania wieczystego na własność - 30szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Ustalenie wartości do ustalenia opłat adiacenckich z tytułu podziału działek, z tytułu uzbrojenia technicznego terenu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ustalenie wartości do ustalenia opłat adiacenckich z tytułu podziału działek - 5 szt, z tytułu uzbrojenia technicznego terenu - 50 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Ustalenie wartości na ustalenie opłat z tytułu wzrostu wartości spowodowanego uchwaleniem planu lub zmianą planu zagospodarowania planu przestrzennego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ustalenie wartości na ustalenie opłat z tytułu wzrostu wartości spowodowanego uchwaleniem planu lub zmianą planu zagospodarowania planu przestrzennego - 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Ustalenie wartości wynagrodzenia z tytułu ustanawiania służebności.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ustalenie wartości wynagrodzenia z tytułu ustanawiania służebności - 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.