eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWykonanie operatów szacunkowych, określających wartość odszkodowań z tytułu zaniku wody w studniach lub innych punktach czerpania wody (stawy, ujęcia wody), w liczbie ok. 250 szt. operatów, na nieruchomościach, położonych w obrębie oddziaływania prowadzonych zadań inwestycyjnych w zakresie budowy lub przebudowy dróg na obszarze działania Oddziału GDDKiA w Katowicach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-06

Katowice: Wykonanie operatów szacunkowych, określających wartość odszkodowań z tytułu zaniku wody w studniach lub innych punktach czerpania wody (stawy, ujęcia wody), w liczbie ok. 250 szt. operatów, na nieruchomościach, położonych w obrębie oddziaływania prowadzonych zadań inwestycyjnych w zakresie budowy lub przebudowy dróg na obszarze działania Oddziału GDDKiA w Katowicach.
Numer ogłoszenia: 125951 - 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach , ul. Myśliwska 5, 40-017 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2586281, faks 032 2598710.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych, określających wartość odszkodowań z tytułu zaniku wody w studniach lub innych punktach czerpania wody (stawy, ujęcia wody), w liczbie ok. 250 szt. operatów, na nieruchomościach, położonych w obrębie oddziaływania prowadzonych zadań inwestycyjnych w zakresie budowy lub przebudowy dróg na obszarze działania Oddziału GDDKiA w Katowicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych, określających wartość odszkodowań z tytułu zaniku wody w studniach lub innych punktach czerpania wody (stawy, ujęcia wody), w liczbie około 250 szt. operatów, na nieruchomościach, położonych w obrębie oddziaływania prowadzonych zadań inwestycyjnych w zakresie budowy lub przebudowy dróg na obszarze działania Oddziału GDDKiA w Katowicach, łącznie z wykonaniem niezbędnych opinii (ekspertyz) dotyczących charakterystyki warunków hydrogeologicznych poziomu wodonośnego w związku z obniżeniem zwierciadła wód podziemnych. Operaty szacunkowe powinny być wykonane przez biegłego rzeczoznawcę majątkowego w dwóch egzemplarzach w oparciu o faktyczne dane z wizji w terenie, bazując na sporządzonych dokumentacjach, charakteryzujących warunki hydrogeologiczne poziomu wodonośnego oraz protokołach nadzoru inwestorskiego na poszczególnych budowach dróg. Do operatów musi być dołączony szczegółowy kosztorys odtworzenia punktu czerpania wody z niezbędnymi urządzeniami i oprzyrządowaniem oraz dokumentacją fotograficzną rozwiązań dotychczasowych, które stanowią przedmiot oszacowania, Poszczególne przypadki zaniku wody w studniach lub innych miejscach czerpania wody, potwierdzone przez nadzór inwestorski, będą zlecane w ramach podpisanej umowy w formie odrębnych zleceń z terminem realizacji zleconych operatów szacunkowych maksymalnie do 30 dni od daty potwierdzenia otrzymania w/w zlecenia. Odbiór wykonanych operatów nastąpi po ich przekazaniu do siedziby Zamawiającego, sprawdzeniu przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Zamawiający w terminie 7 dni od dnia przekazania przez Wykonawcę operatów szacunkowych dokona ich sprawdzenia i zgłosi ewentualne do nich uwagi, wyznaczając Wykonawcy termin ich usunięcia, adekwatny do zakresu stwierdzonych wad. Jeżeli Zamawiający nie stwierdzi wad lub nie przedstawi uwag do przekazanych operatów w powyższym terminie uznaje się je za zaakceptowane. Płatności za wykonane operaty szacunkowe będą następować w terminie do 30 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury, po protokolarnym pozytywnym odbiorze wykonanych operatów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.19.00 - Usługi geologiczne, oceanograficzne i hydrologiczne 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w SIWZ w pkt. 8.2.1 IDW.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązuje się wykazać wiedzą i doświadczeniem, w wykonywaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 100 operatów szacunkowych w zakresie wyceny i ustalenia odszkodowań dla usług identycznych lub zbliżonych do przedmiotu zamówienia oraz wykonaniu 10 dokumentacji hydrologicznych, niezbędnych do prawidłowego oszacowania wielkości odszkodowań na łączną wartość co najmniej 100 000,00 PLN.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w SIWZ w pkt. 8.2.1 IDW.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami (uprawnieniami) odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełnią następujące wymagania: 1. osoba proponowana do pełnienia funkcji: Biegły Rzeczoznawca Majątkowy do szacowania nieruchomości i odszkodowań. a) wymagana liczba osób: 2; b) minimalne doświadczenie: sporządził co najmniej 50 operatów szacunkowych dotyczących oszacowania odszkodowań; c) minimalne kwalifikacje: wykształcenie wyższe, wymagane prawem uprawnienia; d) minimalny staż od uzyskania uprawnień: 3 lata; 2. osoba proponowana do pełnienia funkcji: Geolog. a) wymagana liczba osób: 1; b) minimalne doświadczenie: wykonał dokumentacje hydrogeologiczne; c) minimalne kwalifikacje: wykształcenie kierunkowe, wymagane prawem uprawnienia; d) minimalny staż od uzyskania uprawnień: 5 lat; Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej osoby do pełnienia kilku funkcji (więcej niż jednej) z wymienionych powyżej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 8.2.1 IDW.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz 2.1. Oferta 2. Formularz 2.2. Formularz ofertowy 3.Wraz z ofertą powinny być złożone: 3.1Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3.2 Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; 3.3 Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu udokumentowania właściwej reprezentacji Wykonawcy. 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp niezaleznie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień umowy oraz ich warunki zostały określone w Specyfikacji istotnych Warunków Zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach ul. Myśliwska 5, 40-017 Katowice, pok. 303.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2012 godzina 09:15, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach ul. Myśliwska 5, 40-017 Katowice, p. 303.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.