To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-11
Jarocin: Przeprowadzenie kampanii promocyjnej wystawy stacjonarnej Spichlerza Polskiego Rocka w zakresie kampanii outdoorowej
Numer ogłoszenia: 125887 - 2014; data zamieszczenia: 11.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 145560 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Regionalne w Jarocinie, Rynek-Ratusz, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 62 747 34 49, faks 62 747 34 49.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kampanii promocyjnej wystawy stacjonarnej Spichlerza Polskiego Rocka w zakresie kampanii outdoorowej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii promocyjnej wystawy stacjonarnej Spichlerz Polskiego Rocka w Jarocinie. Zamówienie obejmuje przygotowanie kampanii wraz z identyfikacją wizualną oraz przeprowadzenie w jej oparciu kampanii outdoorowej. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania koncepcji wizualnej kampanii reklamowej na nośniki bilboard oraz citylight, która zostanie oceniona przez Zamawiającego w postępowaniu. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana i Zamawiający udzieli mu zamówienia, jest zobowiązany do uwzględnienia uwag Zamawiającego do projektu koncepcji wizualnej kampanii i opracowania ostatecznej wersji koncepcji wizualnej kampanii w porozumieniu z Zamawiającym. W oparciu o zaakceptowaną przez Zamawiającego koncepcję wizualną kampanii, Wykonawca przeprowadzi kampanię outdoorową na następujących nośnikach: bilboardy o wymiarach 504 x 238 bilbordy 12 m2 w ilości 105 szt., citylight o powierzchni ekspozycyjnej nie mniejszej niż 120 x 180 w ilości 105 szt. W Jarocinie citylight mogą mieć mniejszą powierzchnię ekspozycyjną niż 120 x 180 +/- 10 cm. Kampania outdoorowa zostanie przeprowadzona w największych miastach w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem Wielkopolski oraz Jarocina, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszych, tj. w centrum miasta, przy głównych szlakach komunikacyjnych, przy drogach dojazdowych do centrum. Zamawiający wymaga bezwzględnie przeprowadzenie kampanii w następujących miastach: Warszawa, Łódź, Szczecin, Kraków, Poznań, Wrocław, Białystok, Gdynia, Katowice, Jarocin. W miastach: Warszawa, Łódź, Szczecin, Kraków, Poznań, Wrocław, Białystok, Gdynia, Katowice, Zamawiający wymaga przeprowadzenia kampanii w oparciu o co najmniej 5 nośników billboard i 5 nośników citylight w każdym z wymienionych dziewięciu miast. W Jarocinie Zamawiający wymaga przeprowadzenia kampanii w oparciu o co najmniej 3 nośniki billboard i 3 nośniki citylight, z tym zastrzeżeniem, że jeżeli w okresie prowadzenia kampanii w Jarocinie będzie dostępnych mniej nośników, na wniosek Wykonawcy, Zamawiający wskaże miasto bądź miasta, w których wykorzystane będą pozostałe nośniki. Przez przeprowadzenie kampanii Zamawiający rozumie przygotowanie materiałów reklamowych przeznaczonych do reklamy outdoorowej i uzyskanie akceptacji Zamawiającego w zakresie koncepcji wizualnej kampanii wraz z przekazaniem praw autorskich do projektu koncepcji wizualnej kampanii oraz eksponowanie jej na przeznaczonych do tego nośnikach przez okres co najmniej jednego miesiąca. W zakres zamówienia wchodzi w szczególności: opracowanie koncepcji kampanii, druk plakatów, najem powierzchni reklamowej na nośnikach typu outdoor bilboard i citylight, montaż reklamy, ekspozycja reklamy, demontaż, utylizacja plakatów po zakończeniu ekspozycji. Materiały promocyjne muszą prezentować logo Spichlerza Polskiego Rocka w Jarocinie, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Wykonawca, w czasie trwania umowy zobowiązany jest do sporządzania elektronicznego raportu kontrolującego proces wyklejania plakatów, który powinien przedstawiać: zdjęcia danego nośnika wraz z wyklejonym plakatem, opis zdjęcia zawierający informacje takie jak: numer nośnika, ulica wraz z numerem, na której się znajduje, datę wyklejenia danego nośnika. Raport powinien zostać przesłany mailem na adres Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt wspólfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalngo w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2017-2013. Priorytet VI Turystyka i środowisko kulturowe, Działania 6.2 Rozwój kultury i zachowanie dziedzictwa kulturowego Schemat II - Projekty promocyjne..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AMS S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 138434,26
Oferta z najniższą ceną: 138434,26 / Oferta z najwyższą ceną: 163093,33
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- Przebudowa punktu czerpania wody w Leśnictwie Spławik
- Budowa drogi rowerowej w ciągu ul. Ks. I. Niedźwiedzińskiego w Jarocinie
- Dostawa sortów mundurowych leśnika na potrzeby Nadleśnictwa Jarocin w 2025 roku
- "Poprawa efektywności energetycznej budynku Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu, Turystyki i Rekreacji w Jarocinie"
- Wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w postaci barierek wzdłuż ścieżki rowerowej w ciągu dróg ulic: Wrocławskiej, Z. Skarżyńskiego i ks. I Niedźwiedzińskiego
- Budowa żłobka przy Zespole Szkół w Witaszycach
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wydarzeń promujących ideę uczenia się przez całe życie w społecznościach lokalnych województwa lubuskiego oraz popularyzujących misję edukacyjną pod ogólnym hasłem "Edukacja bez granic"
- Usługa kompleksowej organizacji i przeprowadzenia dwudniowego festiwalu "Horyzonty Nauki"
- Usługę emisji 30-sekundowych spotów filmowych dotyczących programów wsparcia w kinach sieci KinAds, Helios, Cinema City i Multikino
- Kampania reklamowo-promocyjna z uwzględnieniem komunikacji projektowej w ramach projektu drogą drewna - wśród zabytków architektury drewnianej i dziedzictwa przyrodniczego w Wiśle i Rużomberoku
- Produkcja spotów telewizyjnych i radiowych do kampanii promującej Fundusze Europejskie na Podkarpaciu
- Organizacja techniczna strefy Pomorza Zachodniego podczas wydarzenia Pol'and'Rock Festival 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.