eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › ODBIÓR ODPADÓW STAŁYCH NA ZLECENIE CMENTARZA MIEJSKIEGO W BIAŁYMSTOKU UL. WŁADYSŁAWA WYSOCKIEGO 63

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-17

Białystok: ODBIÓR ODPADÓW STAŁYCH NA ZLECENIE CMENTARZA MIEJSKIEGO W BIAŁYMSTOKU UL. WŁADYSŁAWA WYSOCKIEGO 63
Numer ogłoszenia: 125875 - 2010; data zamieszczenia: 17.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Cmentarz Miejski , ul. Władysława Wysockiego 63, 15-168 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6750912, faks 085 6750912.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR ODPADÓW STAŁYCH NA ZLECENIE CMENTARZA MIEJSKIEGO W BIAŁYMSTOKU UL. WŁADYSŁAWA WYSOCKIEGO 63.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór odpadów stałych na zlecenie Cmentarza Miejskiego w Białymstoku ul. Władysława Wysockiego 63. (CPV 90511000-2 Usługi wywozu odpadów) Przewidywana ilość odpadów do odbioru w okresie obowiązywania zamówienia wynosi około 11.500 m3 . Zakres prac obejmuje: 1. Wyposażenie w metalowe kontenery na odpady stałe, następujących cmentarzy będących w administrowaniu Zamawiającego na terenie Gminy Białystok i Supraśl : a/ Cmentarz Miejski, Białystok, ul. Wł .Wysockiego 63, - *5 kontenerów o pojemności 7 m3 - 74 kontenery /na kółkach/ o pojemności 1,1 m3 b/ Cmentarz Wojskowy, Białystok, ul.11 Listopada - 1 kontener /na kółkach/ o pojemności 1,1 m3, c/ Cmentarz Wojskowy, Białystok, ul. Ciołkowskiego - 1 kontener /na kółkach/ o pojemności 1,1 m3, d/ miejsce straceń, Białystok, las Bacieczki - 1 kontener /na kółkach/ o pojemności 1,1 m3, e/ Cmentarz Miejski, wieś Karakule, Gmina Supaśl - *1 kontener o pojemności 7 m3, - 4 kontenery /na kółkach/ o pojemności 1,1 m3, * (kontenery o pojemności 7 m3 winne być odkryte) 2. Opróżnianie kontenerów i wywóz odpadów : - z cmentarzy będących w administrowaniu Zamawiającego na terenie Gminy Białystok do Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Hryniewiczach, - z terenu Cmentarza Miejskiego we wsi Karakule Gmina Supraśl - na składowisko odpadów w miejscowości Studzianki. 3. Ustawianie opróżnionych kontenerów w dotychczasowe miejsca. 4. Pozostawianie w czystości i porządku miejsc wokół kontenerów po załadunku odpadów. 5. Przewóz - w okresie jesiennym - liści zgromadzonych w kontenerach, pomiędzy cmentarzami będącymi w administrowaniu Zamawiającego (tj. obiektami opisanymi w § 1, ust 2.1 ) celem zabezpieczenia powierzchni kwater grzebalnych przed zamarznięciem.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/. 3. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 1. W zakresie wykazania spełnienia przez wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - zał. Nr 2 do SIWZ, 2) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, wydane przez Prezydenta Miasta Białegostoku (wymagane na podstawie zapisów art. 7 ust. 1 i ust 6 w związku z art. 9 ust 1, 1a, 1b ustawy z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U.z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.), 3) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, wydane przez Burmistrza Supraśla (wymagane na podstawie zapisów art. 7 ust. 1 i ust 6 w związku z art. 9 ust 1, 1a, 1b ustawy z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U.z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.), 4) polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej- dotyczącej przedmiotu zamówienia, na kwotę nie niższą niż 100.000,00 zł; 2. W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 ustawy należy przedłożyć: 1/ oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zał. Nr 2 do SIWZ, 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2, /w przypadku składania oferty przez osobę fizyczną należy złożyć oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 - zał. Nr 2A do SIWZ/

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Cmentarz Miejski 15-168 Białystok, ul. Władysława Wysockiego 63 /pokój kierownika/.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2010 godzina 11:45, miejsce: Cmentarz Miejski 15-168 Białystok, ul. Władysława Wysockiego 63 /pokój kierownika/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.