eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonanie remontu sali kinowej, biblioteki oraz elementów zewnętrznych budynku klubu wojskowego zlokalizowane-go przy ul. Gagarina 6 w Świdwinie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-20

Szczecin: Wykonanie remontu sali kinowej, biblioteki oraz elementów zewnętrznych budynku klubu wojskowego zlokalizowane-go przy ul. Gagarina 6 w Świdwinie.
Numer ogłoszenia: 125780 - 2012; data zamieszczenia: 20.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 74464 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4512000, 4512026, faks 91 4512024, 4512029, 4512434.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu sali kinowej, biblioteki oraz elementów zewnętrznych budynku klubu wojskowego zlokalizowane-go przy ul. Gagarina 6 w Świdwinie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem remontu sali kinowej, biblioteki oraz elemen-tów zewnętrznych budynku klubu wojskowego (kubatura 8.511,00 m3, powierzchnia użytkowa 1.184,00 m2, PKOB 1274) zlokalizowanego przy ul. Gagarina 6 w Świdwinie, polegające w szczególności na: 1) Roboty murowe - poszerzeniu otworów drzwiowych oraz uzupełnieniu ścian lub zamurowaniu otworów w ścianach na zaprawie cementowo-wapiennej bloczkami z betonu komórkowego; 2) Roboty tynkarskie - rozebraniu okładzin ściennych; odbiciu tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej; miejscowej neutralizacji soli preparatem przeciwsobnym; wykonaniu nowych tynków na ścianach i stropach po przygotowaniu podłoży; wyługowaniu lamperii z farby olejnej; 3) Roboty malarskie - osłonie okien folią polietylenową, opaleniu i zeskrobaniu starej farby, zmyciu tynków z podokienników i innych drobnych elementów; przecieraniu istniejących tynków wewnętrznych na ścianach i stropach z zeskrobaniem farby i zmyciem tynków; wykonaniu gładzi na ścianach i stropach z osadzeniem na-rożników ochronnych metalowych; dwukrotnym malowaniu farbami olejnymi pasów (cokołów), krat i balu-strad z prętów prostych; dwukrotnym lakierowaniu stolarki podokienników i innych drobnych elementów; dwukrotnym malowaniu farbą emulsyjną lateksową powierzchni wewnętrznych ścian i sufitów; wykonaniu lamperii z tynku mozaikowego (na bazie żywicy syntetycznej z różnobarwnych kamieni o walorach tynku zmywalnego) na korytarzu oraz klatce schodowej i sali kinowej a także na ścianach korytarza kierownika klu-bu. 4) Roboty posadzkowe - rozebraniu posadzek z deszczułek z oderwaniem listew lub cokołów; zerwaniu posadzek i okładzin z masy lastrykowej, zerwaniu cokolika cementowego; wykonaniu warstw wyrównawczych pod po-sadzki i wykładziny; wykonaniu posadzek cementowych; ułożeniu posadzek z płytek gresowych antypoślizgo-wych; ułożeniu posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych - zgrzewanych; wykonaniu nowych posadzek, podestów pod fotele z przygotowaniem i wyrównaniem podłoża; wykonaniu podłogi sceny widowiskowej z płyt OSB oraz posadzki z desek drewnianych z polakierowaniem lakierem ochronnym i nawierzchniowym; 5) Roboty stolarskie - wymianie podokienników z lastrico na PCV; wymiana stolarki drzwiowej drewnianej wraz z ościeżnicami, wymianie drzwi zewnętrznych z obróbką obsadzenia (drzwi aluminiowe z ościeżnicą, samoza-mykaczem i progiem); montażu okna dwuskrzydłowego z obróbką obsadzenia; uzupełnieniu (podwyższeniu) balustrady na klatce schodowej; 6) Instalacje sanitarne - wymianie grzejników rurowych ożebrowanych oraz żeliwnych na płytowe; wymianie ga-łązek grzejnikowych miedzianych oraz zaworów grzejnikowych zasilających oraz odcinających; wymianie szafki hydrantowych na scenie; 7) Instalacje elektryczne - wykuciu bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle; mechanicznym przebijaniu otwo-rów w ścianach lub stropach; układaniu przewodów instalacyjnych w gotowych bruzdach dla obwodów oświe-tleniowych, gniazdowych i zasilenia rozdzielni bezpiecznikowych; ukryciu w bruzdach istniejących przewo-dów monitoringu; montażu na przygotowanym wcześniej podłożu puszek instalacyjnych i rozgałęźnych; mon-tażu osprzętu elektrycznego, tj. łączników i gniazd wtykowych; demontażu starych opraw żarowych i świe-tlówkowych oraz montaż nowych; wymianie i montażu tablic bezpiecznikowych wraz z wyposażeniem; ułoże-niu w posadzce sali widowiskowej rury przepustowej dla przewodów sterujących dźwiękiem i światłem; wy-konaniu pomiarów ochronnych wykonanej instalacji; 8) Wywóz gruzu - wywiezieniu gruzu samochodami samowyładowczymi na wysypisko odpadów na odległość 8 km; 9) Wywóz i utylizacja odpadów - wywozie i utylizacji odpadów z rozbiórki..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 42.42.10.00 - 42.42.10.00 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H.U. BUD-MAX Marzena Wnuk, ul. Nowomiejska 29/3, 78-300 Świdwin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 372994,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 324654,76

  • Oferta z najniższą ceną: 324654,76 / Oferta z najwyższą ceną: 500765,36

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.