eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonanie remontu sali kinowej, biblioteki oraz elementów zewnętrznych budynku klubu wojskowego zlokalizowanego przy ul. Gagarina 6 w Świdwinie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-12

Szczecin: Wykonanie remontu sali kinowej, biblioteki oraz elementów zewnętrznych budynku klubu wojskowego zlokalizowanego przy ul. Gagarina 6 w Świdwinie.
Numer ogłoszenia: 74464 - 2012; data zamieszczenia: 12.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4512000, 4512026, faks 91 4512024, 4512029, 4512434.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przetargi.rzi.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu sali kinowej, biblioteki oraz elementów zewnętrznych budynku klubu wojskowego zlokalizowanego przy ul. Gagarina 6 w Świdwinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem remontu sali kinowej, biblioteki oraz elementów zewnętrznych budynku klubu wojskowego (kubatura 8.511,00 m3, powierzchnia użytkowa 1.184,00 m2, PKOB 1274) zlokalizowanego przy ul. Gagarina 6 w Świdwinie, polegające w szczególności na: 1) Roboty murowe - poszerzeniu otworów drzwiowych oraz uzupełnieniu ścian lub zamurowaniu otworów w ścianach na zaprawie cementowo-wapiennej bloczkami z betonu komórkowego; 2) Roboty tynkarskie - rozebraniu okładzin ściennych; odbiciu tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej; miejscowej neutralizacji soli preparatem przeciwsobnym; wykonaniu nowych tynków na ścianach i stropach po przygotowaniu podłoży; wyługowaniu lamperii z farby olejnej; 3) Roboty malarskie - osłonie okien folią polietylenową, opaleniu i zeskrobaniu starej farby, zmyciu tynków z podokienników i innych drobnych elementów; przecieraniu istniejących tynków wewnętrznych na ścianach i stropach z zeskrobaniem farby i zmyciem tynków; wykonaniu gładzi na ścianach i stropach z osadzeniem narożników ochronnych metalowych; dwukrotnym malowaniu farbami olejnymi pasów (cokołów), krat i balustrad z prętów prostych; dwukrotnym lakierowaniu stolarki podokienników i innych drobnych elementów; dwukrotnym malowaniu farbą emulsyjną lateksową powierzchni wewnętrznych ścian i sufitów; wykonaniu lamperii z tynku mozaikowego (na bazie żywicy syntetycznej z różnobarwnych kamieni o walorach tynku zmywalnego) na korytarzu oraz klatce schodowej i sali kinowej a także na ścianach korytarza kierownika klubu. 4) Roboty posadzkowe - rozebraniu posadzek z deszczułek z oderwaniem listew lub cokołów; zerwaniu posadzek i okładzin z masy lastrykowej, zerwaniu cokolika cementowego; wykonaniu warstw wyrównawczych pod posadzki i wykładziny; wykonaniu posadzek cementowych; ułożeniu posadzek z płytek gresowych antypoślizgowych; ułożeniu posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych - zgrzewanych; wykonaniu nowych posadzek, podestów pod fotele z przygotowaniem i wyrównaniem podłoża; wykonaniu podłogi sceny widowiskowej z płyt OSB oraz posadzki z desek drewnianych z polakierowaniem lakierem ochronnym i nawierzchniowym; 5) Roboty stolarskie - wymianie podokienników z lastrico na PCV; wymiana stolarki drzwiowej drewnianej wraz z ościeżnicami, wymianie drzwi zewnętrznych z obróbką obsadzenia (drzwi aluminiowe z ościeżnicą, samozamykaczem i progiem); montażu okna dwuskrzydłowego z obróbką obsadzenia; uzupełnieniu (podwyższeniu) balustrady na klatce schodowej; 6) Instalacje sanitarne - wymianie grzejników rurowych ożebrowanych oraz żeliwnych na płytowe; wymianie gałązek grzejnikowych miedzianych oraz zaworów grzejnikowych zasilających oraz odcinających; wymianie szafki hydrantowych na scenie; 7) Instalacje elektryczne - wykuciu bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle; mechanicznym przebijaniu otworów w ścianach lub stropach; układaniu przewodów instalacyjnych w gotowych bruzdach dla obwodów oświetleniowych, gniazdowych i zasilenia rozdzielni bezpiecznikowych; ukryciu w bruzdach istniejących przewodów monitoringu; montażu na przygotowanym wcześniej podłożu puszek instalacyjnych i rozgałęźnych; montażu osprzętu elektrycznego, tj. łączników i gniazd wtykowych; demontażu starych opraw żarowych i świetlówkowych oraz montaż nowych; wymianie i montażu tablic bezpiecznikowych wraz z wyposażeniem; ułożeniu w posadzce sali widowiskowej rury przepustowej dla przewodów sterujących dźwiękiem i światłem; wykonaniu pomiarów ochronnych wykonanej instalacji; 8) Wywóz gruzu - wywiezieniu gruzu samochodami samowyładowczymi na wysypisko odpadów na odległość 8 km; 9) Wywóz i utylizacja odpadów - wywozie i utylizacji odpadów z rozbiórki..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 42.42.10.00 - 42.42.10.00 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 11.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - minimum jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi w każdej z trzech ww. specjalności a także osobami posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne D i E w zakresie prac kontrolno-pomiarowych do 1kV - minimum 1 osoba posiadająca powyższe świadectwa kwalifikacyjne.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w przypadku: a) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowana zmiana elementu robót budowlanych lub zmiany technologii na korzystniejszą, nowocześniejszą, tańszą niż określona w SIWZ, b) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny lub zmianę obowiązujących przepisów, c) zmiany producenta urządzeń lub wyposażenia, d) zmiany wymiarów, położenia lub wysokości elementów związanych z robotą budowlaną, e) zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy, f) uzasadnione zmiany ilości robót budowlanych do określonych w dokumentacji i w opisie przedmiotu zamówienia i związana z powyższym zmiana wynagrodzenia, g) konieczności zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: - konieczności wykonania robót dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy, warunkujących wykonanie przedmiotu zamówienia, - wstrzymania wykonania całości lub części robót na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy, powyższe będzie możliwe pod warunkiem potwierdzenia przez inspektora nadzoru w dokumentacji budowy wystąpienia okoliczności uzasadniających zmianę terminu, h) uzasadnionej rezygnacji z wykonania części robót budowlanych w wyniku zmian wprowadzonych do dokumentacji projektowej, i) zmiany kierownika budowy lub kierowników robót. Warunkiem zmiany będzie posiadanie przez nowego kierownika uprawnień budowlanych, takich jak kierownik budowy wskazany w ofercie, j) zmiany podwykonawcy robót wskazanych w ofercie, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego na zatrudnienie nowego podwykonawcy, k) zmiany limitu finansowego, l) zmiany spowodowanej okolicznościami siły wyższej lub powstałej z winy osób trzecich, m) zmiany w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu zawarcia umowy, n) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, o) zmiany ilości faktur w sytuacji nieprzewidzianej po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetargi.rzi.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak w pkt I.1 niniejszego ogłoszenia..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba RZI Szczecin (budynek nr 22, biuro nr 4)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.