To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-11
Mońki: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości i sprzętu gospodarczego ujętych w pakietach I-III dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach.
Numer ogłoszenia: 125591 - 2014; data zamieszczenia: 11.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 98854 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach, al. Niepodległości 9, 19-100 Mońki, woj. podlaskie, tel. 85 727 81 30, 668 877 590, faks 85 727 81 35, 727 81 34.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości i sprzętu gospodarczego ujętych w pakietach I-III dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości i sprzętu gospodarczego ujętych w pakietach I-III dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach. Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach, jest podmiotem, który działa m.in. na podstawie ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r., o działalności leczniczej (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 217, 1290 z późn. zm.), w związku z czym: Zaoferowany przedmiot zamówienia będzie wykorzystany w podmiocie leczniczym, dlatego musi być dopuszczony do obrotu i stosowania zgodny z jego przeznaczeniem, tj. posiadać w szczególności odpowiednie atesty higieniczne, karty charakterystyk, dokumenty poświadczające że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagane prawem normy dla środków czyszczących, konserwujących czy zapachowych ect. proponowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia, o asortymencie i ilościach został określony w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, stanowiącą jej integralną część. 3. W formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w części tabelarycznej należy nazwę handlową oferowanego przez Wykonawcę produktu. 4. Dopuszcza się zmianę wielkości opakowania z zachowaniem ogólnej ilości danego asortymentu podanej przez Zamawiającego. W takim przypadku wymagane ilości należy przeliczyć w taki sposób, aby ogólna ilość danego asortymentu była nie mniejsza niż podana w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a zaoferowana ilość opakowań była liczbą całkowitą (zaokrąglić w górę do pełnych opakowań), tj. należy przeliczyć wymaganą ilość wg wzoru: wymagana ilość opakowań x wymagana ilość sztuk w opakowaniu i następnie podzielić przez zmienioną ilość sztuk zawartą w oferowanym opakowaniu, zaokrąglając ilość opakowań w górę (do pełnego opakowania)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 18.93.00.00 - Worki i torby 33.76.10.00 - Papier toaletowy 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.83.00.00 - Środki czyszczące 33.71.19.00 - Mydło 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet I - Artykuły gospodarcze-ręczniki, worki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ADMOR Jolanta Moryto, ul. Wilczyńskiego 35/1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50338,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47944,17
Oferta z najniższą ceną: 47944,17 / Oferta z najwyższą ceną: 62206,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet II - Artykuły gospodarcze - środki czystości
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ADMOR Jolanta Moryto, ul. Wilczyńskiego 35/1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36673,47 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24292,87
Oferta z najniższą ceną: 24292,87 / Oferta z najwyższą ceną: 41182,02
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet III - Artykuły gospodarcze- pozostałe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29c, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11673,91 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13886,70
Oferta z najniższą ceną: 9659,13 / Oferta z najwyższą ceną: 13886,70
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MONIEK
- Przebudowa dr. gminnej na dz. o nr geod. 1420 w obrębie m. Przytulanka na odc. o dł. 200 m w ramach zagospodarowania poscaleniowego we wsiach Przytulanka, Ciesze, Rusaki, Sikory w gminie Mońki
- Zwiększenie dostępności i jakości świadczeń opieki zdrowotnej poprzez zwiększenie ilości świadczeń w ZOL i Zakładzie Rehabilitacji Leczniczej, etap III i IV restrukturyzacji SP ZOZ w Mońkach
więcej: przetargi w Mońkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów i środków czystości na potrzeby 30 placówek oświatowych Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy
- Dostawa ręczników papierowych oraz papieru toaletowego.
- Dostawa chemii gospodarczej oraz materiałów i akcesoriów do utrzymania czystości obiektów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- Dostawa sprzętu oraz środków utrzymania czystości (postępowanie z podziałem na 5 części)
- Budowa i wyposażenie żłobka
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.