Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-11
Słupsk: dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do analizatora TECHNO, wirówko - czytników LYRA i SAXO oraz wirówek Diamed do badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej
Numer ogłoszenia: 12523 - 2011; data zamieszczenia: 11.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku , ul. Szarych Szeregów 21, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8422021 do 23, faks 059 8427449.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krwiodawstwo.slupsk.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do analizatora TECHNO, wirówko - czytników LYRA i SAXO oraz wirówek Diamed do badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. wykrywanie przeciwciał w PTA (karta AHG), opakowanie jednostkowe 60x12 szt,razem 1, ilość 720 kart; 2. wykrywanie przeciwciał w PTA (karta AHG),opakowanie jednostkowe 112x12 szt., RAZEM 1, ILOŚĆ 1344 karty 3. zmodyfikowany roztwór bromeliny,opakowanie jednostkowe, razem 1x500ml,ilość 65 4. zmodyfikowany roztwór LISS,opakowanie jednostkowe 1x500ml, razem 10 5. grupa krwi dla noworodka (AB0,RhD,AHG),opakowanie jednostkowe karta 4x12 szt., razem 1, ilość 48 badań 6. fenotyp z ukł.Rh+antygen K karta monoklonalna,opakowanie jednostkowe 24x12 szt., razem 1, ilość 288 badań 7. BTA do różnicowania przeciwciał(IgG,IgA,IgM,C3c,C3d) (karta monoklonalna),opakowanie jednostkowe 1x12 szt., razem 6, ilość 72 badania 8. wykrywanie przeciwciał klasy IgG (karta IgG),opakowanie jednostkowe 4x12 szt., razem 2, ilość 96 kart 9. odczynnik do weryfikacji słabego D (do PTA),opakowanie jednostkowe 1x5 ml, razem 13 10. anty-cellano (karta), opakowanie jednostkowe 1x12 szt., razem 4, ilość 288 badań 11. oznaczanie antygenu K (karta monoklonalna),opakowanie jednostkowe 1x12 szt., razem 84, ilośc 6048 badań 12. końcówki do pipet firmy DiaHem obj. do 350 ?l,opakowanie jednostkowe 1x1000 szt., razem 25 13. karta do oznaczania antygenu Kpa,Kpb,opakowanie jednostkowe 1x12 szt., razem 1, ilość 24 badania 14. sól płucząca do analizatora Techno,opakowanie jednostkowe 10 l, razem 60 15. środek myjący do analizatora Techno,opakowanie jednostkowe 10 l, razem 40 16. magnesy do mieszania zawiesin do analizatora Techno,opakowanie jednostkowe 1x 100 szt., razem 2 17. płyn do dezynfekcji urządzeń laboratoryjnych,opakowanie jednostkowe 1x500 ml, razem 6 MIKROPŁYTKI 1. fenotyp z ukł. Rh i antygen K (mikropłytka), opakowanie jednostkowe 1x 12 szt., razem 1, 192 badania 2. grupa krwi w ukl. AB0 i RhD (A,B,D,D/A1,B,0-mikropłytka),opakowanie jednostkowe 1x 12 szt., razem 40, ilość 5760 badań 3. kontrola serologiczna donacji (mikropłytka),opakowanie jednostkowe 1x 12 szt., razem 55, ilość 15840 badań KRWINKI WZORCOWE 1. krwinki wzorcowe do AB0 do mikropłytek (3x10 ml), na miesiąc- 3 zestawy,na rok-36 2. krwinki pulowane do screeningu p/ciał u dawców (3x10 ml),na miesiąc 1 zestaw, na rok- 12 3. krwinki pulowane do screeningu p/ciał u dawców (1x10 ml), na miesiąc- 1 zestaw, na rok- 12 4. krwinki wzorcowe do screeningu przeciwciał(3x5 ml), na miesiąc- 1 zestaw, na rok- 12 5. krwinki wzorcowe papainowane do identyfikacji przeciwciał (11x4 ml), na miesiąc- 1 zestaw, na rok 5 6. papaina (1x10 ml), na miesiac- 1 opakowanie, na rok- 5 7. krwinki wzorcowe do identyfikacji przeciwciał (11x4 ml), na miesiąc- 1zestaw, na rok- 12 8. zestaw kontrolny do metody mikrożelowej (codzienna kontrola jakości), na miesiac- 1 zestaw, na rok 12 9. zestaw do identyfikacji- zewnętrzna kontrola jakości, na kwartał- 1 zestaw/ kwartał, na rok- 4.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00 - Odczynniki do badania krwi .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
oświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: a/ zmiana jakościowa i ilościowa: - dopuszcza się możliwość wystąpienia zmian asortymentu będącego przedmiotem umowy nie wynikłych po stronie Zamawiającego, między innymi w przypadku zmian przepisów obowiązujących w polskim krwiodawstwie, zmian wykonywanych procedur medycznych lub zmian asortymentu będącego przedmiotem umowy. - dopuszcza się możliwość zastąpienia oferowanych odczynników innymi odczynnikami, które będą spełniać wszystkie przedstawione w SIWZ wymagania ze względu na zmiany produkcyjne czy technologiczne nastąpi zmiana odczynników, których jakość nie może być gorsza niż pierwotnie oferowano. b/ zmiana wartości - jeżeli po dacie podpisania umowy nastąpią jakiekolwiek zmiany w podatku VAT, które podwyższą lub obniżą cenę, to w zależności od rodzaju zmian jakie będą miały miejsce zostanie stosownie obniżona lub podwyższona wartość umowy - dopuszcza się możliwość zmiany wartości umowy gdy nastąpi zmiana asortymentu oferowanych odczynników, ale łączna wartość umowy nie może być wyższa niż pierwotnie oferowano.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krwiodawstwo.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 21;
76-200 Słupsk,
Dział Administracyjno-Gospodarczy, pok. nr 81..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2011 godzina 11:30, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 21 76-200 Słupsk, Sekretariat pok. 82.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wrzeście na działkach nr 31/2, 31/3, 31/4, 37/23, 255, 37/13, 37/15, 37/2 wraz z wypustami do dz. 37/9-37/12, 37/14, 37/16-37/22
- "Dostawa artykułów spożywczych różnych do Przedszkola Miejskiego nr 24 "Słupski Niedźwiadek Szczęścia" w Słupsku"
- Usługa całodobowej, wszechstronnej ochrony osób i mienia na terenie Centrum Zdrowia Psychicznego w Słupsku w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej i doraźnej w tym obsługę Biura Ochrony
- "Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób oraz mienia wraz z przyjazdem grupy interwencyjnej w budynkach PFSB w Słupsku, przy ul. Lutosławskiego 1A oraz ul. Jana Pawła II 3."
- Dostawa noszy monoblokowych elektryczno-hydraulicznych
- Zakup, w tym dostawa i montaż mebli dla Urzędu Miejskiego w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa odczynników i sprzętu do badań z zakresu diagnostyki laboratoryjnej dla SPZOZ w Grodzisku Wielkopolskim
- DOSTAWY ODCZYNNIKÓW I TESTÓW LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATURY MEDYCZNEJ DO BANKU KRWI Z PRACOWNIĄ IMMUNOLOGII TRANSFUZJOLOGICZNEJ
- Dzierżawa glukometrów wraz z oprogramowaniem oraz dostawą pasków testowych i materiałów kontrolnych na okres 36 miesięcy
- Odczynniki do badania krwi.
więcej: Odczynniki do badania krwi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





