Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wysokie Mazowieckie: zakup materiału szewnego Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Szpital Ogólny, do kontaktów: mgr Dorota Zawłocka Kierownik Działu Zaopatrzenia i Obsługi Technicznej, 18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie, tel. 086 2752261 wew. 471, fax 086 2752047. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup materiału szewnego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Szpital Ogólny 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Szpitalna 5 - Magazyn Medyczny. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup materiału szewnego: Pakiet nr 1 - nici chirurgiczne Pakiet nr 2 - nici chirurgiczne Pakiet nr 3 - nici chirurgiczne Pakiet nr 4 - nici chirurgiczne Pakiet nr 5 - nici chirurgiczne Pakiet nr 6 - nici chirurgiczne Pakiet nr 7 - nici chirurgiczne Pakiet nr 8 - nici chirurgiczne Pakiet nr 9 - nici chirurgiczne Pakiet nr 10 - nici chirurgiczne Pakiet nr 11 - nici chirurgiczne Pakiet nr 12 - siatka do przepuklin Pakiet nr 13 - gaza hemostatyczna Pakiet nr 14 - wosk kostny Pakiet nr 15 - wchłanialna gąbka żelatynowa hemostatyczna Pakiet nr 16 - siatka do chirurgicznego leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Formularz / oferta wykonawcy sporządzony według wzoru zgodnie z SIWZ 2. Oferta cenowa przygotowana w sposób podany w SIWZ - Załącznik Nr 1 zawierający wszystkie elementy, o których w nim mowa 3. Dla wyrobów klasy I - deklarację zgodności, dla wyrobów klasy IIa - deklarację zgodności oraz świadectwo CE wydane przez jednostkę notyfikowaną, dla wyrobów klasy IIb i III - wpis do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, zgodnie z ustawą o Wyrobach Medycznych z 20 kwietnia 2004 r. Dz. U. 93 poz. 896 4. Katalogi zawierające opisy produktów zaoferowanych przez oferenta z znaczeniem przy opisie Nr pakietu oraz pozycji, której opis dotyczy. 5. Do pakietu Nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 15 należy dołączyć bezpłatną próbkę zaoferowanego produktu po 1 szt. każdego rozmiaru opisaną w sposób następujący "próbka do pakietu Nr .. do pozycji nr .." Próbki oferent dostarcza na własny koszt 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest zakup materiału szewnego. Przedmiot zamówienia składa się z 16 asortymentowych pakietów 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie następujących warunków: 1.1. posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonane będzie na podstawie formuły "spełnia - nie spełnia" Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, 6. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Inne dokumenty, które należy dołączyć do oferty: 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 2. Dla wyrobów klasy I - deklarację zgodności, dla wyrobów klasy IIa - deklaracje zgodności oraz świadectwo CE wydane przez jednostkę notyfikowaną, dla wyrobów klasy IIb i III - wpis do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, zgodnie z ustawą o Wyrobach Medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. Dz. U. 93 poz. 896. 3. Katalogi zawierające opisy produktów zaoferowanych przez oferenta z zaznaczeniem przy opisie Nr pakietu oraz pozycji, której opis dotyczy. - Do pakietu Nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 15 należy dołączyć bezpłatną próbkę zaoferowanego produktu po 1 szt. każdego rozmiaru opisaną w sposób następujący "próbka do pakietu Nr .. do pozycji nr .." Próbki oferent dostarcza na własny koszt
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwysmaz.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym lub gotówką w kasie szpitala. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.02.2007, godzina 10:30, Szpital Ogólny, 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Szpitalna 5, pokój 111.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.02.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1 - nici chirurgiczne. 1) Krótki opis: Zakup nici chirurgicznych - plecionka syntetyczna, wchłanialna, powlekana. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2 - nici chirurgiczne. 1) Krótki opis: Zakup nici chirurgicznych - plecionka syntetyczna, wchłanialna, mieszanina kwasu poliglikolowego i polimlekowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3 - nici chirurgiczne. 1) Krótki opis: Zakup nici chirurgicznych - plecionka powlekana, wchłanialna. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Pakiet nr 4 - nici chirurgiczne. 1) Krótki opis: Zakup nici chirurgicznych - monofilament syntetyczny, szybkowchłanialny, niewpowlekany. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Pakiet nr 5 - nici chirurgiczne. 1) Krótki opis: Zakup nici chirurgicznych - jedwab naturalny, pleciony, powlekany sylikonem. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Pakiet nr 6 - nici chirurgiczne. 1) Krótki opis: Zakup nici chirurgicznych - szew niewchłanialny syntetyczny, niepowlekany, skórny. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Pakiet nr 7 - nici chirurgiczne. 1) Krótki opis: Zakup nici chirurgicznych - monofilament syntetyczny, wchłaniany niepowlekany. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Pakiet nr 8 - nici chirurgiczne. 1) Krótki opis: Zakup nici chirurgicznych - monofil syntetyczny, długowchłanialny, niepowlekany. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Pakiet nr 9 - nici chirurgiczne. 1) Krótki opis: Zakup nici chirurgicznych - szew śródskórny, polietylenowy, niewchłanialny, wyposażony w 2 klipsy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: Pakiet nr 10 - nici chirurgiczne. 1) Krótki opis: Zakup nici chirurgicznych - szew monofilamentowy, syntetyczny, wchłanialny. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: Pakiet nr 11 - nici chirurgiczne. 1) Krótki opis: Zakup nici chirurgicznych - monofilament syntetyczny, wchłanialny. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: Pakiet nr 12 - siatka do przepuklin. 1) Krótki opis: Zakup siatki do chirurgicznego leczenia przepuklin. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 13 Nazwa: Pakiet nr 13 - gaza hemostatyczna. 1) Krótki opis: Zakup gazy hemostatycznej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 14 Nazwa: Pakiet nr 14 - wosk kostny. 1) Krótki opis: Zakup wosku kostnego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 15 Nazwa: Pakiet nr 15 - wchłanialna gąbka żelatynowa hemostatyczna. 1) Krótki opis: Zakup wchłanialnej gąbki żelatynowej hemostatycznej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 16 Nazwa: Pakiet nr 16 - siatka do chirurgicznego leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet. 1) Krótki opis: Zakup siatki do chirurgicznego leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI WYSOKIE MAZOWIECKIE
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
- ,,Dostawa wyposażenia żłobka w ramach zadania : Budowa żłobka miejskiego w Wysokiem Mazowieckiem"
- DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO
- DOSTAWA ELEMENTÓW BETONOWYCH
- Budowa drogi w miejscowości Brzóski-Falki.
więcej: przetargi WYSOKIE MAZOWIECKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa nici chirurgicznych III
- Dostawa materiałów szewnych i staplerów.
- Dostawa materiałów opatrunkowych, materiałów szewnych i produktów do profilaktyki odleżyn - umowa ramowa ZP39/A/18/2025
- DOSTAWA MATERIAŁU SZEWNEGO DLA SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO IM. DR. LUDWIKA RYDYGIERA W SUWAŁKACH
- Dostawa produktów leczniczych.
- środki farmaceutyczne, środki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





