Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-28
Elbląg: dostawa ssaka elektrycznego, aparatów do mierzenia ciśnienia, termometrów.
Numer ogłoszenia: 124968 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Elblągu , ul. Żeromskiego 22, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 230-41-97, faks 055 230-41-50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmiejski.elblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa ssaka elektrycznego, aparatów do mierzenia ciśnienia, termometrów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ssaka elektrycznego, aparatów do mierzenia ciśnienia, termometrów o parametrach techniczno - użytkowych wyszczególnionych w załącznikach Nr 1.1 - 1. 3 do siwz. Zadanie 1. Ssak elektryczny - 1 szt. - Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33162000-3 Zadanie 2. Aparaty do mierzenia ciśnienia z zapasowymi mankietami- 20 szt. - Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38423100-7 Zadanie 3. Termometry- 15 szt. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38412000.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3, 38.42.31.00-7, 38.41.20.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.) zwanej w dalszej części SIWZ ustawą: - posiadanie uprawnień do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania - oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI SIWZ; - posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia / przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - oceny spełniania powyższych warunków Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI SIWZ; Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA 1. W przypadku, gdy Wykonawca jako załącznik do oferty dołączy kopię jakiegoś dokumentu, to kopia winna być pisemnie potwierdzona przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy za zgodność z oryginałem ( z wyjątkiem pełnomocnictwa - patrz część X B pkt 5 ). 2. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu w przypadku gdy kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski.elblag.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Elblągu, ul. Żeromskiego 22, 82-300 Elbląg, Bud. Administracji, pok. 209.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2009 godzina 08:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Elblągu, ul. Żeromskiego 22, 82-300 Elbląg, Bud. Administracji, Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Data, godzina, miejsce otwarcia ofert: 6/05/2009, 09:00, sala konferencyjna nr 203 SPSZOZ Szpital Miejski im. Jana Pawła II. Koszt przygotowania (netto) drukowanej wersji SIWZ: 5 PLN, Zamawiający nie będzie zawierał umowy ramowej, Zamawiający nie będzie ustanawiał dynamicznego systemu zakupów..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ssak elektryczny - 1 szt. - Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33162000-3 o parametrach technicznych określonych w zal. 1.1. do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty do mierzenia ciśnienia z zapasowymi mankietami- 20 szt. - Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38423100-7 o parametrach określonych w zał. 1.2. do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termometry- 15 szt. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38412000-6 o parametrach określonych w zał. 1.3. do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- USŁUGA NAPRAWY SPRZĘTU GASTRONOMICZNO-CHŁODNICZEGO I POLOWEGO ORAZ PODŁĄCZEŃ DO EKSPLOATACJI SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO, A TAKŻE PRZEGLĄDÓW KWARTALNYCH SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO W 2026 R.
- Dostawa oleju opałowego i koksu w I półroczu 2026 roku.
- "Dostęp do Systemów Informacji Prawnej dla Sądu Okręgowego w Elblągu, Sądu Rejonowego w Działdowie i Sądu Rejonowego w Nowym Mieście Lubawskim - 12 miesięcy "
- "Zapewnienie opieki gwarantującej uczniom bezpieczny dowóz i odwóz do i ze szkół z terenu Gminy Elbląg w 2026 roku" w podziale na części
- świadczenie w latach 2026-2027 usług utrzymania czystości w budynkach Zamawiającego przy ul. Rawskiej 2-4, ul. Królewieckiej 223 i ul. Mazurskiej 47 w Elblągu
- Ochrona fizyczna osób, obiektów, terenów i mienia Muzeum Archeologiczno-Historycznego w Elblągu, oraz monitoring SWiN i SAP w okresie od 1.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa narzędzi chirurgicznych
- Dostawa narzędzi chirurgicznych
- Doposażenie szpitala w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa niezbędnych narzędzi i wyposażenia na potrzeby realizowania zadań ochrony ludności i obrony cywilnej
- Dostawa jednorazowego i drobnego sprzętu medycznego
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu "Kwalifikacje zawodowe sukcesem Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim - postępowanie nr 5
więcej: Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





