eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów LubelskiZakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu "Kwalifikacje zawodowe sukcesem Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim - postępowanie nr 5



Ogłoszenie z dnia 2025-11-26

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu „Kwalifikacje zawodowe sukcesem Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim - postępowanie nr 5

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000590562

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Unicka 5

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Lubelski

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-110

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zs.ostrowlubelski.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zs.ostrowlubelski.edu.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Zespół Szkół

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu „Kwalifikacje zawodowe sukcesem Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim - postępowanie nr 5

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d3fb662-8a74-4f46-98b1-7ebbd41ad30e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00556872

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie inwestycyjne, realizowane jest zgodnie z Umową o dofinansowanie. W ramach Działania 10.4 Kształcenie -zawodowe Priorytetu X Lepsza edukacja Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 umowa nr projektu nr FELU.10.04-IZ.00-0024/24-00.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7d3fb662-8a74-4f46-98b1-7ebbd41ad30e

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu, z
wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce
„Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności
przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również
dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
2. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
3. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako za-łączniki do jednego formularza).
5. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa § 12 Regulamin Platformy e-Zamówienia, a mianowicie:
6. W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest:
a) Komputer PC:
- parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HD,
- zainstalowany jedne z poniższych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04,
- zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge
14.0 i nowsze,
albo
b) Tablet/Telefon:
- parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3,
- przeglądarka Chrome 61 lub nowa
7. Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji
danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies;
8. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
a) specyfikacja połączenia – formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
b) format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do
sekundy.
9. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem"

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia 2016/679, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, do upływu terminu na ich wniesienie.
2. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
3. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
4. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art.18 ust.2 rozporządzenia 2016/679.
5. Ograniczenia zasad jawności, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 Pzp, stosuje się odpowiednio.
6. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679,
Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
7.Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.
8.W postępowaniu są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz rozporządzenia 2016/679. Dane te mogą dotyczyć w szczególności samego Wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też informacji o osobach, które w swojej ofercie Wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia wymogów Zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia.
9.W postępowaniu i po zakończeniu postępowania do przetwarzania danych osobowych osób fizycznych stosuje się przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz rozporządzenia 2016/679.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679,Zamawiający informuje, że:
10.1. administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Agata Ostojewska ;
10.2. Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres iod@pcat.pl;
10.3. dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „ Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu „Kwalifikacje zawodowe sukcesem Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim - postępowanie nr 5”.
10.4. w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679;
10.5. osoba fizyczna posiada:
10.5.1 na podstawie art.15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
10.5.2 na podstawie art.16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
10.5.3 na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679;
10.5.4 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;
10.6. osobie fizycznej nie przysługuje:
10.6.1. w związku zart.17 ust.3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;
10.6.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 rozporządzenia 2016/679;
10.6.3. na podstawie art.21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust.1 lit. c rozporządzenia 2016/679.
11. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu, w tym również obowiązków wynikających z rozporządzenia 2016/679, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 rozporządzenia 2016/679 nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 rozporządzenia 2016/679).
12. Wykonawca jest obowiązany wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art.14 ust. 5 rozporządzenia 2016/679.
13. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne wynikające z rozporządzenia 2016/679 oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w
związku z ubieganiem się Wykonawcy o udzielenie zamówienia w postępowaniu, Wykonawca składa w postępowaniu oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia 2016/679. Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym Wykonawca składa w ofercie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu „Kwalifikacje zawodowe sukcesem Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim”.
Miejsce dostaw siedziba zamawiającego: Ostrów Lubelski ul. Unicka 5; 21-110 Ostrów Lubelski.



Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1A do SWZ

Postanowienia wspólne dla wszystkich części:
1) Zamówienie dotyczy dostawy montażu/podłączenia/instalacji przedmiotu zamówienia z podziałem na części:
a) część I Zakup i dostawa szlifierek do pracowni technik mechanik;

2) Zamawiający dopuszcza możliwości skalania ofert częściowych na jedną, kilka lub wszystkie części.
3) Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający wskazał konkretne wymiary, dopuszcza się tolerancję do 10%.
4) Zamawiający wymaga, aby dostarczone zamówienie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry techniczne określone w załączniku 1A, 1B, 1C, 1D ,1E 1F SWZ (szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od wad fizycznych i prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powystawowego. Muszą spełniać wymagania norm UE, a produkty, które tego wymagają muszą posiadać aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
5) Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi w dni robocze tj. poniedziałek – piątek,
w godzinach ustalonych z osobą oddelegowaną do kontaktów z wykonawcą. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup przedmiotu zamówienia określonego odpowiednio w załącznikach nr 1A, 1B, 1C, 1D ,1E 1F do SWZ wraz z jego dostarczeniem, rozładunkiem, wniesieniem, montażem/podłączeniem i instalacją do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.
6) Wyposażenie i urządzenia nie mogą być urządzeniami odnawianymi, demonstracyjnymi, prototypowymi i muszą reprezentować fabrycznie nowy model. Sprzęt musi być nieregenerowany, kompletny, wyprodukowany nie wcześniej niż w styczniu 2023 roku. Sprzęt musi pochodzić
z autoryzowanego kanału dystrybucyjnego. Wyposażenie musi posiadać deklarację CE – Conformité Européenne lub równoważne, posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania – w języku polskim. Dostarczony sprzęt musi być pełnowartościowy i wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. Wyposażenie musi posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
7) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia kompletny posiadający wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp. niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.
8) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz ze sprzętem instrukcji obsługi sprzętu w języku polskim oraz kart gwarancyjnych do poszczególnych urządzeń wydanych przez producenta.
9) Wady przedmiotu zamówienia powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego.
10) Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych załączniku nr załączniku 1A, 1B, 1C, 1D ,1E 1F do SWZ.
11) W przypadkach, kiedy w Opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty, dostarczane przez konkretnego Wykonawcę oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, pateny, pochodzenie, źródło lub wskazanie marki lub nazwy handlowej określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Zamawiający wskazuje kryteria stosowane w celu oceny równoważności: − za równoważny produkt Zamawiający uzna produkt spełniający minimalne wymagania jakościowe, eksploatacyjne i techniczne odpowiadające wymaganiom wskazanym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że produkt równoważny musi mieć parametry nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego, tzn. przynajmniej na poziomie takim jak wymaga Zamawiający. W załączniku Nr 1A, 1B, 1C, 1D ,1E 1F.
12) W przypadku oferowania produktu równoważnego, Wykonawca obowiązany jest wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez podanie cech jednoznacznie wskazujących, że zaoferowane produkty są równoważne do wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia.
13) W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne do wskazanych norm jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wskazanie w Formularzu ofertowym normy równoważnej do oferowanego produktu.
14) Wszelkie koszty i czynności związane z potwierdzeniem spełniania przez ofertę równoważną parametrów jakościowych spoczywają na Wykonawcy.
15) Brak w ofercie dokumentów potwierdzających równoważność rozwiązań stanowić będzie domniemanie zaoferowania rozwiązań wskazanych przez Zamawiającego w dokumentach przetargowych.
16) Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, w każdej części udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Wymagany okres gwarancji w każdej części wynosi co najmniej 24 miesięcy licząc od daty wskazanej w protokole odbioru. Szczegółowy zakres, uprawnienia zamawiającego oraz obowiązki gwaranta określono we wzorze umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 43414000-8 - Szlifierki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert według następujących kryteriów i ich wag dla części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6.:
a) „Cena" (C) - 60 pkt – 1 pkt =1%;
b) „Termin realizacji zamówienia " (T): 40 pkt – 1 pkt =1%
2. W trakcie oceny kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty:
2.1. w kryterium „Cena" (C) wg poniższego wzoru:
cena najniższa
C = ---------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium 60 %
cena oferty ocenianej

Punkty będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

2.2. Sposób przyznania punktów w kryterium „Termin realizacji zamówienia” „T”:
Termin realizacji zamówienia ”będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego przez wykonawcę w formularzu ofertowym okresu terminu realizacji zamówienia na dostawę przedmiotu zamówienia w dniach, zgodnie z poniższymi zasadami:
–do 21 dni od podpisania umowy - 0 pkt
- do 14 dni od podpisania umowy - 20 pkt
- do 7 dni od podpisania umowy - 40 pkt
UWAGA!
Termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż 21 dni.
Zaoferowanie terminu realizacji zamówienia powyżej 21dni spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodną z warunkami zamówienia, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Brak zaoferowania w formularzu ofertowym terminu realizacji zamówienia spowoduje, że Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt przyjmując najdłuższy termin realizacji zamówienia.
Jeżeli Wykonawca wskaże krótszy termin realizacji zamówienia niż do 7 dni, Zamawiający przyjmie ten okres do umowy, natomiast przyzna Wykonawcy 40 punktów.
Całkowita liczba punktów (K), jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona będzie wg wzoru dla części nr 1,2,3,4,5,6 - K = C+T

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu „Kwalifikacje zawodowe sukcesem Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim”.
Miejsce dostaw siedziba zamawiającego: Ostrów Lubelski ul. Unicka 5; 21-110 Ostrów Lubelski.



Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1B do SWZ

Postanowienia wspólne dla wszystkich części:
1) Zamówienie dotyczy dostawy montażu/podłączenia/instalacji przedmiotu zamówienia z podziałem na części:

b) część II Zakup i dostawa grawerki plotera do pracowni technik informatyk;


2) Zamawiający dopuszcza możliwości skalania ofert częściowych na jedną, kilka lub wszystkie części.
3) Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający wskazał konkretne wymiary, dopuszcza się tolerancję do 10%.
4) Zamawiający wymaga, aby dostarczone zamówienie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry techniczne określone w załączniku 1A, 1B, 1C, 1D ,1E 1F SWZ (szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od wad fizycznych i prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powystawowego. Muszą spełniać wymagania norm UE, a produkty, które tego wymagają muszą posiadać aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
5) Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi w dni robocze tj. poniedziałek – piątek,
w godzinach ustalonych z osobą oddelegowaną do kontaktów z wykonawcą. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup przedmiotu zamówienia określonego odpowiednio w załącznikach nr 1A, 1B, 1C, 1D ,1E 1F do SWZ wraz z jego dostarczeniem, rozładunkiem, wniesieniem, montażem/podłączeniem i instalacją do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.
6) Wyposażenie i urządzenia nie mogą być urządzeniami odnawianymi, demonstracyjnymi, prototypowymi i muszą reprezentować fabrycznie nowy model. Sprzęt musi być nieregenerowany, kompletny, wyprodukowany nie wcześniej niż w styczniu 2023 roku. Sprzęt musi pochodzić
z autoryzowanego kanału dystrybucyjnego. Wyposażenie musi posiadać deklarację CE – Conformité Européenne lub równoważne, posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania – w języku polskim. Dostarczony sprzęt musi być pełnowartościowy i wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. Wyposażenie musi posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
7) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia kompletny posiadający wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp. niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.
8) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz ze sprzętem instrukcji obsługi sprzętu w języku polskim oraz kart gwarancyjnych do poszczególnych urządzeń wydanych przez producenta.
9) Wady przedmiotu zamówienia powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego.
10) Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych załączniku nr załączniku 1A, 1B, 1C, 1D ,1E 1F do SWZ.
11) W przypadkach, kiedy w Opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty, dostarczane przez konkretnego Wykonawcę oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, pateny, pochodzenie, źródło lub wskazanie marki lub nazwy handlowej określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Zamawiający wskazuje kryteria stosowane w celu oceny równoważności: − za równoważny produkt Zamawiający uzna produkt spełniający minimalne wymagania jakościowe, eksploatacyjne i techniczne odpowiadające wymaganiom wskazanym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że produkt równoważny musi mieć parametry nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego, tzn. przynajmniej na poziomie takim jak wymaga Zamawiający. W załączniku Nr 1A, 1B, 1C, 1D ,1E 1F.
12) W przypadku oferowania produktu równoważnego, Wykonawca obowiązany jest wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez podanie cech jednoznacznie wskazujących, że zaoferowane produkty są równoważne do wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia.
13) W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne do wskazanych norm jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wskazanie w Formularzu ofertowym normy równoważnej do oferowanego produktu.
14) Wszelkie koszty i czynności związane z potwierdzeniem spełniania przez ofertę równoważną parametrów jakościowych spoczywają na Wykonawcy.
15) Brak w ofercie dokumentów potwierdzających równoważność rozwiązań stanowić będzie domniemanie zaoferowania rozwiązań wskazanych przez Zamawiającego w dokumentach przetargowych.
16) Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, w każdej części udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Wymagany okres gwarancji w każdej części wynosi co najmniej 24 miesięcy licząc od daty wskazanej w protokole odbioru. Szczegółowy zakres, uprawnienia zamawiającego oraz obowiązki gwaranta określono we wzorze umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 42610000-5 - Obrabiarki sterowane laserem lub centra obróbkowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert według następujących kryteriów i ich wag dla części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6.:
a) „Cena" (C) - 60 pkt – 1 pkt =1%;
b) „Termin realizacji zamówienia " (T): 40 pkt – 1 pkt =1%
2. W trakcie oceny kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty:
2.1. w kryterium „Cena" (C) wg poniższego wzoru:
cena najniższa
C = ---------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium 60 %
cena oferty ocenianej

Punkty będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

2.2. Sposób przyznania punktów w kryterium „Termin realizacji zamówienia” „T”:
Termin realizacji zamówienia ”będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego przez wykonawcę w formularzu ofertowym okresu terminu realizacji zamówienia na dostawę przedmiotu zamówienia w dniach, zgodnie z poniższymi zasadami:
–do 21 dni od podpisania umowy - 0 pkt
- do 14 dni od podpisania umowy - 20 pkt
- do 7 dni od podpisania umowy - 40 pkt
UWAGA!
Termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż 21 dni.
Zaoferowanie terminu realizacji zamówienia powyżej 21dni spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodną z warunkami zamówienia, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Brak zaoferowania w formularzu ofertowym terminu realizacji zamówienia spowoduje, że Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt przyjmując najdłuższy termin realizacji zamówienia.
Jeżeli Wykonawca wskaże krótszy termin realizacji zamówienia niż do 7 dni, Zamawiający przyjmie ten okres do umowy, natomiast przyzna Wykonawcy 40 punktów.
Całkowita liczba punktów (K), jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona będzie wg wzoru dla części nr 1,2,3,4,5,6 - K = C+T

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu „Kwalifikacje zawodowe sukcesem Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim”.
Miejsce dostaw siedziba zamawiającego: Ostrów Lubelski ul. Unicka 5; 21-110 Ostrów Lubelski.



Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1C do SWZ

Postanowienia wspólne dla wszystkich części:
1) Zamówienie dotyczy dostawy montażu/podłączenia/instalacji przedmiotu zamówienia z podziałem na części:

c) cześć III Zakup i dostawa pras do pracowni technik mechanik;


2) Zamawiający dopuszcza możliwości skalania ofert częściowych na jedną, kilka lub wszystkie części.
3) Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający wskazał konkretne wymiary, dopuszcza się tolerancję do 10%.
4) Zamawiający wymaga, aby dostarczone zamówienie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry techniczne określone w załączniku 1A, 1B, 1C, 1D ,1E 1F SWZ (szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od wad fizycznych i prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powystawowego. Muszą spełniać wymagania norm UE, a produkty, które tego wymagają muszą posiadać aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
5) Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi w dni robocze tj. poniedziałek – piątek,
w godzinach ustalonych z osobą oddelegowaną do kontaktów z wykonawcą. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup przedmiotu zamówienia określonego odpowiednio w załącznikach nr 1A, 1B, 1C, 1D ,1E 1F do SWZ wraz z jego dostarczeniem, rozładunkiem, wniesieniem, montażem/podłączeniem i instalacją do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.
6) Wyposażenie i urządzenia nie mogą być urządzeniami odnawianymi, demonstracyjnymi, prototypowymi i muszą reprezentować fabrycznie nowy model. Sprzęt musi być nieregenerowany, kompletny, wyprodukowany nie wcześniej niż w styczniu 2023 roku. Sprzęt musi pochodzić
z autoryzowanego kanału dystrybucyjnego. Wyposażenie musi posiadać deklarację CE – Conformité Européenne lub równoważne, posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania – w języku polskim. Dostarczony sprzęt musi być pełnowartościowy i wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. Wyposażenie musi posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
7) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia kompletny posiadający wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp. niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.
8) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz ze sprzętem instrukcji obsługi sprzętu w języku polskim oraz kart gwarancyjnych do poszczególnych urządzeń wydanych przez producenta.
9) Wady przedmiotu zamówienia powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego.
10) Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych załączniku nr załączniku 1A, 1B, 1C, 1D ,1E 1F do SWZ.
11) W przypadkach, kiedy w Opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty, dostarczane przez konkretnego Wykonawcę oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, pateny, pochodzenie, źródło lub wskazanie marki lub nazwy handlowej określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Zamawiający wskazuje kryteria stosowane w celu oceny równoważności: − za równoważny produkt Zamawiający uzna produkt spełniający minimalne wymagania jakościowe, eksploatacyjne i techniczne odpowiadające wymaganiom wskazanym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że produkt równoważny musi mieć parametry nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego, tzn. przynajmniej na poziomie takim jak wymaga Zamawiający. W załączniku Nr 1A, 1B, 1C, 1D ,1E 1F.
12) W przypadku oferowania produktu równoważnego, Wykonawca obowiązany jest wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez podanie cech jednoznacznie wskazujących, że zaoferowane produkty są równoważne do wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia.
13) W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne do wskazanych norm jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wskazanie w Formularzu ofertowym normy równoważnej do oferowanego produktu.
14) Wszelkie koszty i czynności związane z potwierdzeniem spełniania przez ofertę równoważną parametrów jakościowych spoczywają na Wykonawcy.
15) Brak w ofercie dokumentów potwierdzających równoważność rozwiązań stanowić będzie domniemanie zaoferowania rozwiązań wskazanych przez Zamawiającego w dokumentach przetargowych.
16) Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, w każdej części udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Wymagany okres gwarancji w każdej części wynosi co najmniej 24 miesięcy licząc od daty wskazanej w protokole odbioru. Szczegółowy zakres, uprawnienia zamawiającego oraz obowiązki gwaranta określono we wzorze umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 42636100-4 - Prasy hydrauliczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert według następujących kryteriów i ich wag dla części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6.:
a) „Cena" (C) - 60 pkt – 1 pkt =1%;
b) „Termin realizacji zamówienia " (T): 40 pkt – 1 pkt =1%
2. W trakcie oceny kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty:
2.1. w kryterium „Cena" (C) wg poniższego wzoru:
cena najniższa
C = ---------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium 60 %
cena oferty ocenianej

Punkty będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

2.2. Sposób przyznania punktów w kryterium „Termin realizacji zamówienia” „T”:
Termin realizacji zamówienia ”będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego przez wykonawcę w formularzu ofertowym okresu terminu realizacji zamówienia na dostawę przedmiotu zamówienia w dniach, zgodnie z poniższymi zasadami:
–do 21 dni od podpisania umowy - 0 pkt
- do 14 dni od podpisania umowy - 20 pkt
- do 7 dni od podpisania umowy - 40 pkt
UWAGA!
Termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż 21 dni.
Zaoferowanie terminu realizacji zamówienia powyżej 21dni spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodną z warunkami zamówienia, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Brak zaoferowania w formularzu ofertowym terminu realizacji zamówienia spowoduje, że Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt przyjmując najdłuższy termin realizacji zamówienia.
Jeżeli Wykonawca wskaże krótszy termin realizacji zamówienia niż do 7 dni, Zamawiający przyjmie ten okres do umowy, natomiast przyzna Wykonawcy 40 punktów.
Całkowita liczba punktów (K), jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona będzie wg wzoru dla części nr 1,2,3,4,5,6 - K = C+T

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu „Kwalifikacje zawodowe sukcesem Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim”.
Miejsce dostaw siedziba zamawiającego: Ostrów Lubelski ul. Unicka 5; 21-110 Ostrów Lubelski.



Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1D do SWZ

Postanowienia wspólne dla wszystkich części:
1) Zamówienie dotyczy dostawy montażu/podłączenia/instalacji przedmiotu zamówienia z podziałem na części:
d) cześć IV Zakup i dostawa kompresora do pracowni technik mechanik;


2) Zamawiający dopuszcza możliwości skalania ofert częściowych na jedną, kilka lub wszystkie części.
3) Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający wskazał konkretne wymiary, dopuszcza się tolerancję do 10%.
4) Zamawiający wymaga, aby dostarczone zamówienie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry techniczne określone w załączniku 1A, 1B, 1C, 1D ,1E 1F SWZ (szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od wad fizycznych i prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powystawowego. Muszą spełniać wymagania norm UE, a produkty, które tego wymagają muszą posiadać aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
5) Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi w dni robocze tj. poniedziałek – piątek,
w godzinach ustalonych z osobą oddelegowaną do kontaktów z wykonawcą. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup przedmiotu zamówienia określonego odpowiednio w załącznikach nr 1A, 1B, 1C, 1D ,1E 1F do SWZ wraz z jego dostarczeniem, rozładunkiem, wniesieniem, montażem/podłączeniem i instalacją do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.
6) Wyposażenie i urządzenia nie mogą być urządzeniami odnawianymi, demonstracyjnymi, prototypowymi i muszą reprezentować fabrycznie nowy model. Sprzęt musi być nieregenerowany, kompletny, wyprodukowany nie wcześniej niż w styczniu 2023 roku. Sprzęt musi pochodzić
z autoryzowanego kanału dystrybucyjnego. Wyposażenie musi posiadać deklarację CE – Conformité Européenne lub równoważne, posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania – w języku polskim. Dostarczony sprzęt musi być pełnowartościowy i wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. Wyposażenie musi posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
7) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia kompletny posiadający wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp. niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.
8) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz ze sprzętem instrukcji obsługi sprzętu w języku polskim oraz kart gwarancyjnych do poszczególnych urządzeń wydanych przez producenta.
9) Wady przedmiotu zamówienia powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego.
10) Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych załączniku nr załączniku 1A, 1B, 1C, 1D ,1E 1F do SWZ.
11) W przypadkach, kiedy w Opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty, dostarczane przez konkretnego Wykonawcę oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, pateny, pochodzenie, źródło lub wskazanie marki lub nazwy handlowej określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Zamawiający wskazuje kryteria stosowane w celu oceny równoważności: − za równoważny produkt Zamawiający uzna produkt spełniający minimalne wymagania jakościowe, eksploatacyjne i techniczne odpowiadające wymaganiom wskazanym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że produkt równoważny musi mieć parametry nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego, tzn. przynajmniej na poziomie takim jak wymaga Zamawiający. W załączniku Nr 1A, 1B, 1C, 1D ,1E 1F.
12) W przypadku oferowania produktu równoważnego, Wykonawca obowiązany jest wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez podanie cech jednoznacznie wskazujących, że zaoferowane produkty są równoważne do wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia.
13) W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne do wskazanych norm jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wskazanie w Formularzu ofertowym normy równoważnej do oferowanego produktu.
14) Wszelkie koszty i czynności związane z potwierdzeniem spełniania przez ofertę równoważną parametrów jakościowych spoczywają na Wykonawcy.
15) Brak w ofercie dokumentów potwierdzających równoważność rozwiązań stanowić będzie domniemanie zaoferowania rozwiązań wskazanych przez Zamawiającego w dokumentach przetargowych.
16) Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, w każdej części udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Wymagany okres gwarancji w każdej części wynosi co najmniej 24 miesięcy licząc od daty wskazanej w protokole odbioru. Szczegółowy zakres, uprawnienia zamawiającego oraz obowiązki gwaranta określono we wzorze umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 42123400-1 - Sprężarki powietrza

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert według następujących kryteriów i ich wag dla części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6.:
a) „Cena" (C) - 60 pkt – 1 pkt =1%;
b) „Termin realizacji zamówienia " (T): 40 pkt – 1 pkt =1%
2. W trakcie oceny kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty:
2.1. w kryterium „Cena" (C) wg poniższego wzoru:
cena najniższa
C = ---------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium 60 %
cena oferty ocenianej

Punkty będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

2.2. Sposób przyznania punktów w kryterium „Termin realizacji zamówienia” „T”:
Termin realizacji zamówienia ”będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego przez wykonawcę w formularzu ofertowym okresu terminu realizacji zamówienia na dostawę przedmiotu zamówienia w dniach, zgodnie z poniższymi zasadami:
–do 21 dni od podpisania umowy - 0 pkt
- do 14 dni od podpisania umowy - 20 pkt
- do 7 dni od podpisania umowy - 40 pkt
UWAGA!
Termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż 21 dni.
Zaoferowanie terminu realizacji zamówienia powyżej 21dni spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodną z warunkami zamówienia, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Brak zaoferowania w formularzu ofertowym terminu realizacji zamówienia spowoduje, że Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt przyjmując najdłuższy termin realizacji zamówienia.
Jeżeli Wykonawca wskaże krótszy termin realizacji zamówienia niż do 7 dni, Zamawiający przyjmie ten okres do umowy, natomiast przyzna Wykonawcy 40 punktów.
Całkowita liczba punktów (K), jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona będzie wg wzoru dla części nr 1,2,3,4,5,6 - K = C+T

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu „Kwalifikacje zawodowe sukcesem Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim”.
Miejsce dostaw siedziba zamawiającego: Ostrów Lubelski ul. Unicka 5; 21-110 Ostrów Lubelski.



Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1E do SWZ

Postanowienia wspólne dla wszystkich części:
1) Zamówienie dotyczy dostawy montażu/podłączenia/instalacji przedmiotu zamówienia z podziałem na części:

e) część V Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni technik odnawialnych źródeł energii


2) Zamawiający dopuszcza możliwości skalania ofert częściowych na jedną, kilka lub wszystkie części.
3) Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający wskazał konkretne wymiary, dopuszcza się tolerancję do 10%.
4) Zamawiający wymaga, aby dostarczone zamówienie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry techniczne określone w załączniku 1A, 1B, 1C, 1D ,1E 1F SWZ (szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od wad fizycznych i prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powystawowego. Muszą spełniać wymagania norm UE, a produkty, które tego wymagają muszą posiadać aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
5) Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi w dni robocze tj. poniedziałek – piątek,
w godzinach ustalonych z osobą oddelegowaną do kontaktów z wykonawcą. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup przedmiotu zamówienia określonego odpowiednio w załącznikach nr 1A, 1B, 1C, 1D ,1E 1F do SWZ wraz z jego dostarczeniem, rozładunkiem, wniesieniem, montażem/podłączeniem i instalacją do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.
6) Wyposażenie i urządzenia nie mogą być urządzeniami odnawianymi, demonstracyjnymi, prototypowymi i muszą reprezentować fabrycznie nowy model. Sprzęt musi być nieregenerowany, kompletny, wyprodukowany nie wcześniej niż w styczniu 2023 roku. Sprzęt musi pochodzić
z autoryzowanego kanału dystrybucyjnego. Wyposażenie musi posiadać deklarację CE – Conformité Européenne lub równoważne, posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania – w języku polskim. Dostarczony sprzęt musi być pełnowartościowy i wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. Wyposażenie musi posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
7) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia kompletny posiadający wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp. niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.
8) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz ze sprzętem instrukcji obsługi sprzętu w języku polskim oraz kart gwarancyjnych do poszczególnych urządzeń wydanych przez producenta.
9) Wady przedmiotu zamówienia powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego.
10) Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych załączniku nr załączniku 1A, 1B, 1C, 1D ,1E 1F do SWZ.
11) W przypadkach, kiedy w Opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty, dostarczane przez konkretnego Wykonawcę oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, pateny, pochodzenie, źródło lub wskazanie marki lub nazwy handlowej określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Zamawiający wskazuje kryteria stosowane w celu oceny równoważności: − za równoważny produkt Zamawiający uzna produkt spełniający minimalne wymagania jakościowe, eksploatacyjne i techniczne odpowiadające wymaganiom wskazanym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że produkt równoważny musi mieć parametry nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego, tzn. przynajmniej na poziomie takim jak wymaga Zamawiający. W załączniku Nr 1A, 1B, 1C, 1D ,1E 1F.
12) W przypadku oferowania produktu równoważnego, Wykonawca obowiązany jest wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez podanie cech jednoznacznie wskazujących, że zaoferowane produkty są równoważne do wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia.
13) W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne do wskazanych norm jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wskazanie w Formularzu ofertowym normy równoważnej do oferowanego produktu.
14) Wszelkie koszty i czynności związane z potwierdzeniem spełniania przez ofertę równoważną parametrów jakościowych spoczywają na Wykonawcy.
15) Brak w ofercie dokumentów potwierdzających równoważność rozwiązań stanowić będzie domniemanie zaoferowania rozwiązań wskazanych przez Zamawiającego w dokumentach przetargowych.
16) Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, w każdej części udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Wymagany okres gwarancji w każdej części wynosi co najmniej 24 miesięcy licząc od daty wskazanej w protokole odbioru. Szczegółowy zakres, uprawnienia zamawiającego oraz obowiązki gwaranta określono we wzorze umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39294000-9 - Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

42165000-3 - Skraplacze pary

38425100-1 - Manometry

38412000-6 - Termometry

38551000-2 - Liczniki energii

18523000-1 - Stopery

22473000-6 - Instrukcje techniczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert według następujących kryteriów i ich wag dla części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6.:
a) „Cena" (C) - 60 pkt – 1 pkt =1%;
b) „Termin realizacji zamówienia " (T): 40 pkt – 1 pkt =1%
2. W trakcie oceny kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty:
2.1. w kryterium „Cena" (C) wg poniższego wzoru:
cena najniższa
C = ---------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium 60 %
cena oferty ocenianej

Punkty będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

2.2. Sposób przyznania punktów w kryterium „Termin realizacji zamówienia” „T”:
Termin realizacji zamówienia ”będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego przez wykonawcę w formularzu ofertowym okresu terminu realizacji zamówienia na dostawę przedmiotu zamówienia w dniach, zgodnie z poniższymi zasadami:
–do 21 dni od podpisania umowy - 0 pkt
- do 14 dni od podpisania umowy - 20 pkt
- do 7 dni od podpisania umowy - 40 pkt
UWAGA!
Termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż 21 dni.
Zaoferowanie terminu realizacji zamówienia powyżej 21dni spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodną z warunkami zamówienia, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Brak zaoferowania w formularzu ofertowym terminu realizacji zamówienia spowoduje, że Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt przyjmując najdłuższy termin realizacji zamówienia.
Jeżeli Wykonawca wskaże krótszy termin realizacji zamówienia niż do 7 dni, Zamawiający przyjmie ten okres do umowy, natomiast przyzna Wykonawcy 40 punktów.
Całkowita liczba punktów (K), jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona będzie wg wzoru dla części nr 1,2,3,4,5,6 - K = C+T

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu „Kwalifikacje zawodowe sukcesem Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim”.
Miejsce dostaw siedziba zamawiającego: Ostrów Lubelski ul. Unicka 5; 21-110 Ostrów Lubelski.



Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1F do SWZ

Postanowienia wspólne dla wszystkich części:
1) Zamówienie dotyczy dostawy montażu/podłączenia/instalacji przedmiotu zamówienia z podziałem na części:

f) cześć VI Zakup i dostawa sprzętu do budowy sieci komputerowej.

2) Zamawiający dopuszcza możliwości skalania ofert częściowych na jedną, kilka lub wszystkie części.
3) Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający wskazał konkretne wymiary, dopuszcza się tolerancję do 10%.
4) Zamawiający wymaga, aby dostarczone zamówienie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry techniczne określone w załączniku 1A, 1B, 1C, 1D ,1E 1F SWZ (szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od wad fizycznych i prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powystawowego. Muszą spełniać wymagania norm UE, a produkty, które tego wymagają muszą posiadać aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
5) Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi w dni robocze tj. poniedziałek – piątek,
w godzinach ustalonych z osobą oddelegowaną do kontaktów z wykonawcą. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup przedmiotu zamówienia określonego odpowiednio w załącznikach nr 1A, 1B, 1C, 1D ,1E 1F do SWZ wraz z jego dostarczeniem, rozładunkiem, wniesieniem, montażem/podłączeniem i instalacją do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.
6) Wyposażenie i urządzenia nie mogą być urządzeniami odnawianymi, demonstracyjnymi, prototypowymi i muszą reprezentować fabrycznie nowy model. Sprzęt musi być nieregenerowany, kompletny, wyprodukowany nie wcześniej niż w styczniu 2023 roku. Sprzęt musi pochodzić
z autoryzowanego kanału dystrybucyjnego. Wyposażenie musi posiadać deklarację CE – Conformité Européenne lub równoważne, posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania – w języku polskim. Dostarczony sprzęt musi być pełnowartościowy i wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. Wyposażenie musi posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
7) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia kompletny posiadający wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp. niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.
8) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz ze sprzętem instrukcji obsługi sprzętu w języku polskim oraz kart gwarancyjnych do poszczególnych urządzeń wydanych przez producenta.
9) Wady przedmiotu zamówienia powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego.
10) Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych załączniku nr załączniku 1A, 1B, 1C, 1D ,1E 1F do SWZ.
11) W przypadkach, kiedy w Opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty, dostarczane przez konkretnego Wykonawcę oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, pateny, pochodzenie, źródło lub wskazanie marki lub nazwy handlowej określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Zamawiający wskazuje kryteria stosowane w celu oceny równoważności: − za równoważny produkt Zamawiający uzna produkt spełniający minimalne wymagania jakościowe, eksploatacyjne i techniczne odpowiadające wymaganiom wskazanym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że produkt równoważny musi mieć parametry nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego, tzn. przynajmniej na poziomie takim jak wymaga Zamawiający. W załączniku Nr 1A, 1B, 1C, 1D ,1E 1F.
12) W przypadku oferowania produktu równoważnego, Wykonawca obowiązany jest wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez podanie cech jednoznacznie wskazujących, że zaoferowane produkty są równoważne do wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia.
13) W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne do wskazanych norm jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wskazanie w Formularzu ofertowym normy równoważnej do oferowanego produktu.
14) Wszelkie koszty i czynności związane z potwierdzeniem spełniania przez ofertę równoważną parametrów jakościowych spoczywają na Wykonawcy.
15) Brak w ofercie dokumentów potwierdzających równoważność rozwiązań stanowić będzie domniemanie zaoferowania rozwiązań wskazanych przez Zamawiającego w dokumentach przetargowych.
16) Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, w każdej części udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Wymagany okres gwarancji w każdej części wynosi co najmniej 24 miesięcy licząc od daty wskazanej w protokole odbioru. Szczegółowy zakres, uprawnienia zamawiającego oraz obowiązki gwaranta określono we wzorze umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32413100-2 - Rutery sieciowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31221000-1 - Przełączniki elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert według następujących kryteriów i ich wag dla części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6.:
a) „Cena" (C) - 60 pkt – 1 pkt =1%;
b) „Termin realizacji zamówienia " (T): 40 pkt – 1 pkt =1%
2. W trakcie oceny kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty:
2.1. w kryterium „Cena" (C) wg poniższego wzoru:
cena najniższa
C = ---------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium 60 %
cena oferty ocenianej

Punkty będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

2.2. Sposób przyznania punktów w kryterium „Termin realizacji zamówienia” „T”:
Termin realizacji zamówienia ”będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego przez wykonawcę w formularzu ofertowym okresu terminu realizacji zamówienia na dostawę przedmiotu zamówienia w dniach, zgodnie z poniższymi zasadami:
–do 21 dni od podpisania umowy - 0 pkt
- do 14 dni od podpisania umowy - 20 pkt
- do 7 dni od podpisania umowy - 40 pkt
UWAGA!
Termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż 21 dni.
Zaoferowanie terminu realizacji zamówienia powyżej 21dni spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodną z warunkami zamówienia, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Brak zaoferowania w formularzu ofertowym terminu realizacji zamówienia spowoduje, że Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt przyjmując najdłuższy termin realizacji zamówienia.
Jeżeli Wykonawca wskaże krótszy termin realizacji zamówienia niż do 7 dni, Zamawiający przyjmie ten okres do umowy, natomiast przyzna Wykonawcy 40 punktów.
Całkowita liczba punktów (K), jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona będzie wg wzoru dla części nr 1,2,3,4,5,6 - K = C+T

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE
1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia nr 1A, 1B, 1C, 1D ,1E 1F, do SWZ wpisał wszystkie dane umożliwiające jednoznaczną identyfikację zaoferowanego sprzętu, a mianowicie nazwę producenta zaoferowanego sprzętu, a także odpowiednio: model i/lub numer katalogowy zaoferowanego sprzętu;.
2) Na potwierdzenie spełniania przez oferowane rozwiązanie wymagań Zamawiającego, Wykonawca przedłoży wraz z ofertą Załącznik nr 1A, 1B, 1C, 1D ,1E 1F, do SWZ zawierający linki odsyłające do stron internetowych producentów danego sprzętu. Jeśli na stronie internetowej producenta oferowanego rozwiązania brak jest potwierdzenia parametrów wyspecyfikowanych w niniejszym dokumencie Zamawiający wskazuje poniższe przedmiotowe środki dowodowe, które Wykonawca składa wraz z ofertą na potwierdzenie, że zaoferowany sprzęt spełnia wymagania:
a) materiały producenta (w języku polskim lub angielskim) z danymi technicznymi potwierdzającymi parametry i wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszym załączniku (z przedłożonych materiałów w sposób jednoznaczny powinno wynikać, której pozycji dotyczą) lub oświadczenie producenta oferowanego rozwiązania o spełnianiu parametrów i wymagań określonych przez Zamawiającego w niniejszym załączniku.
3) Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w punkcie 2 powyżej lub złożone środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający informuje, że przewiduje wezwanie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, zgodnie z art. 107 ust 2 ustawy Pzp, pod warunkiem, że przedmiotowy środek dowodowy nie służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE
materiały producenta (w języku polskim lub angielskim) z danymi technicznymi potwierdzającymi parametry i wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszym załączniku (z przedłożonych materiałów w sposób jednoznaczny powinno wynikać, której pozycji dotyczą) lub oświadczenie producenta oferowanego rozwiązania o spełnianiu parametrów i wymagań określonych przez Zamawiającego w niniejszym załączniku

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) formularz ofertowy udostępniony przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczony w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe” załącznik Nr 2 oraz odpowiednio załączniki nr 1A, 1B, 1C, 1D ,1E 1F w zależności od złożenia oferty na poszczególne części.
2) oświadczenia Wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia składanego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp załącznik Nr 3 do SWZ.
3) potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:
1. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – jeżeli dotyczy.
3. W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia o braku podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień umowy zawartej może nastąpić wyłącznie, za zgoda stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności zmiany.
2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.
3. Zamawiający, poza przypadkami określonymi w art. 455 ustawy pzp, dopuszcza możliwość zmian umowy w zakresie dotyczącym:
1) parametrów technicznych i jakościowych oraz ilościowych przedmiotu umowy – w sytuacji wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z postanowieniami umowy;
2) dostępności przedmiotu umowy lub jego części na rynku spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku, o ile Wykonawca dochował należytej staranności, w ich pozyskaniu. W takim przypadku Wykonawca może dostarczyć przedmiot umowy który spełnia wymogi opisane w SWZ i załącznikach pod warunkiem wykazania przez wykonawcę zgodności przedmiotu zamówienia z wymogami zamawiającego oraz przedstawienia dla zastępczego przedmiotu umowy lub części wszystkich dokumentów wymaganych w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego i niniejszej umowie;
3) pojawienie się na rynku części, materiałów nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie czasu i kosztów realizacji przedmiotu zamówienia lub czasu i kosztów eksploatacji przedmiotu zamówienia na którą wyraził zgodę Zamawiający;
4) w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących sytuacjach:
a) w sytuacji wystąpienia przyczyn, z powodu których niemożliwe będzie wykonywanie przez Wykonawcę jego zobowiązań w następstwie okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający;
b) w sytuacji wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z postanowieniami umowy;
c) będących wynikiem zmiany obowiązujących przepisów;
5) w zakresie zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT) – w takim przypadku, zmianie ulega cena jednostkowa brutto asortymentu objętego przedmiotem umowy, a cena jednostkowa netto pozostaje bez zmian (Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o zmianach stawek podatku VAT w terminie nie dłuższym, niż trzy (3) dni od daty opublikowania właściwego aktu prawnego). Zmiany ta obowiązuje od daty wejścia w życie właściwych aktów prawnych, pod warunkiem dopełnienia przez Wykonawcę obowiązku informacyjnego;
6) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne,) mającej wpływ na realizację umowy.
4. Przedłużenie terminu wykonania umowy nie daje Wykonawcy prawa do dodatkowego wynagrodzenia.
5. Wszystkie powyższe zmiany są zmianami, na które Zamawiający może ale nie musi wyrazić zgody. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w tym zakresie.
6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 454 ustawy w szczególności:
1) zmiana danych teleadresowych strony umowy;
2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-prawna umowy (np. zmiana rachunku bankowego, sposobu opisywania faktur).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-04 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.