Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-31
Lądek-Zdrój: Odbudowa pomieszczeń w przyziemiach budynków Szkoły Podstawowej nr 1 w Lądku Zdroju przy ul. Kościelnej
Numer ogłoszenia: 124727 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lądek Zdrój , ul. Rynek 31, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8117850, faks 074 8147418.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ladek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa pomieszczeń w przyziemiach budynków Szkoły Podstawowej nr 1 w Lądku Zdroju przy ul. Kościelnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbudowa pomieszczeń w przyziemiach budynków Szkoły Podstawowej nr 1 w Lądku Zdroju przy ul. Kościelnej: 1.1). rozbiórka wykładzin ściennych z płytek, paneli i desek - 552,2 m2; 1.2). rozbiórka ścianek działowych z płyt gipsowych - 42,8 m2; 1.3). odbicie tynków na ścianach i stropach płaskich - 2.990,6 m2; 1.4). wykucie z murów ościeżnic drzwiowych - 9,4 m2; 1.5). odgrzybianie ścian i stropów - 3.381,3 m2; 1.6). wykonanie tynków wewnętrznych kat. III na ścianach i stropach - 2.391,8 m2; 1.7). wykonanie tynków wewnętrznych szlachetnych gładzonych - 598,7 m2; 1.8). gruntowanie podłoży z tynków - 994,8 m2; 1.9). malowanie farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych ścian i sufitów - 2.203,2 m2; 1.10). rozebranie posadzek z płytek na zaprawie cementowej - 219,8 m2; 1.11). zerwanie posadzek z lastryka - 362,9 m2; 1.12). rozbiórka podłoży betonowych pod posadzkami - 39,8 m3; 1.13). wykonanie izolacji cieplnych z płyt styropianowych - 994,8 m2; 1.14). wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych z folii polietylenowej - 994,8 m2; 1.15). wykonanie zbrojenia siatką stalową - 994,8 m2; 1.16). wykonanie posadzek z płytek - 994,8 m2; 1.17). wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowych na rusztach metalowych - 42,8 m2; 1.18). licowanie ścian płytkami - 447,6 m2; 1.19). zakładanie boazerii panelowych i z listew drewnianych - 188,9 m2; 1.20). malowanie lamperii ze szpachlowaniem - 541,7 m2; 1.21). montaż ościeżnic drzwiowych stalowych - 55,0 szt.; 1.22). montaż skrzydeł drzwiowych - 81,6 m2; 1.23). wywóz gruzu pryzmowanego - 249,9 m3; 1.24). demontaż istniejących i montaż nowych kompletnych palników gazowych (piece gazowe firmy Schaeffer o mocy 250 kW każdy) - 2 kpl.; 1.25). demontaż istniejącej i montaż nowej pompy 25-80 Grundfoss - 1 szt.; 1.26). wymiana programatora Dematronik DEX-M - 1 szt.; 1.27). ustawienie i regulacja nowo zamontowanych palników - 2 szt.;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 28.22.12.20 - 28.22.12.20 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych); Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach dopuszczonych przepisami ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych; 2. Posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: 1. posiadać przeciętne średnioroczne zatrudnienie co najmniej 10 pracowników, w tym: co najmniej 8 pracowników wykwalifikowanych (murarz, tynkarz, malarz, płytkarz-posadzkarz, instalator gazowy) oraz co najmniej 1 pracownika posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, dostosowane do zakresu robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia (ogólnobudowlane); 2. posiadać i zatrudniać Kierownika Budowy; 3. wykonać w okresie ostatnich 5 lat przynajmniej 2 roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; przez roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom, o których mowa w poprzednim zdaniu, należy rozumieć roboty budowlane polegające na budowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie budynków i wartości co najmniej 350.000 zł (trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych) - dla każdej roboty budowlanej; 3. Znajdowanie się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Wykonawca musi spełnić łącznie następujące warunki: 1. posiadać w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych obroty w kwocie minimum 700.000 zł (siedemset tysię-cy złotych); 2. posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000 zł (pięćset tysięcy złotych); 3. posiadać ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem niniejszego zamówienia na kwotę co najmniej 700.000 zł (siedemset tysięcy złotych) Warunki zostaną uznane za spełnione jeżeli Wykonawca przedłoży dokumenty określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać niniejsze zamówienie posiadają: a). wymagane uprawnienia a w szczególności stosowne uprawnienia budowlane; b). aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; c). ubezpieczenie OC; 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 pzp, tj. potwierdzające odpowiednio, że w przypadku Wykonawcy będącego: a). osobą fizyczną - tej osoby fizycznej, b). spółką jawną - wspólnika, c). spółką partnerską - partnera lub członka zarządu, d). spółką komandytową - komplementariusza, e). spółką komandytowo-akcyjną - komplementariusza, f). osobą prawną (nie wymienioną powyżej) - urzędującego członka organu zarządzającego, nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z po-stępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innego przestępstwa popełnionego w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 pzp, tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie (sporządzona wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ) potwierdzająca przeciętne średnioroczne zatrudnienie przez Wykonawcę, co najmniej 10 pracowników, w tym: co najmniej 8 pracowników wykwalifikowanych (murarz, tyn-karz, malarz, płytkarz-posadzkarz, instalator gazowy), oraz co najmniej 1 pracownika posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, dostosowane do zakresu robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia (ogólnobudowlane). 7. Wykaz osób (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ) , które będą wykonywać niniejsze zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożone przez Wykonawcę wykazy i dokumenty muszą potwierdzać, że przewidziany do realizacji niniejszego zamówienia personel: a). Kierownik Budowy - posiada co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego i co najmniej 3 lata doświadczenia w wykonywaniu podobnych prac oraz posiada aktualne uprawnienia budowlane; przez prace podobne, o których mowa w poprzednim zdaniu należy rozumieć prace w zakresie budowy, rozbudowy, przebudowy lub remontów budynków; b). pracownicy kierujący robotami posiadają aktualne uprawnienia wymagane prawem. 8. Wykaz (sporządzony wg wzoru stanowią-cego załącznik nr 7 do SIWZ) robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie. Przez roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom będącym przedmiotem niniejszego zamówienia należy rozumieć roboty budowlane (budowa, rozbudowa, przebudowa, remont) spełniające łącznie następujące warunki: a). związane są z budynkami, i b). wartość poszczególnych robót wynosi co najmniej 350.000 zł (trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych). 9. Dokumenty potwierdzające, że zamówienia wskazane w załączniku nr 7 do SIWZ zostały wykonane należycie. Przedkładane dokumenty muszą zawierać co najmniej: a). wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu, realizował zamówienie, którego dokument dotyczy, b). wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie, c). wskazanie zakresu realizowanego zamówienia, d). wskazanie wartości zamówienia, e). wskazanie daty wykonania, f). wskazanie miejsca wykonania, g). podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu wskazanego w pkt b). pod stwierdzeniem, że przedmiot zamówienia opisany w punktach c). - f). został wykonany należycie. 10. Sprawozdanie finansowe Wykonawcy, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inny dokument określający obroty - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, tj. 2008, 2007, 2006 a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - za ten okres. Dokumenty wskazane w poprzednim zdaniu muszą potwierdzać w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych obroty w kwocie minimum 700.000 zł (siedemset tysięcy złotych). 11. Informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy, rachunek bankowy potwierdzająca posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 500.000 zł (pięćset tysięcy złotych). 12. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę co najmniej 700.000 zł (siedemset tysięcy złotych). 13. Dowód wniesienia wadium. 14. Akceptacja przez Wykonawcę wzoru umowy. 15. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 16. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - Pełnomocnictwo (a)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-ladekzdroj.dolnyslask.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy, ul. Rynek 31, 57-540 Lądek Zdrój.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy, ul. Rynek 31, 57-540 Lądek Zdrój, Biuro Obsługi Klienta - pok. nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI LĄDEK-ZDRÓJ
- Dostawa paczkowarki do wody pitnej
- Przebudowa - wykonanie robót budowlanych w ramach dostosowania obiektu do aktualnych wymogów ochrony przeciwpożarowej budynku sanatoryjnego 3/K-2901- Baza zabiegowa przy Pawilonie nr 1
więcej: przetargi LĄDEK-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





