Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-23
Bartoszyce: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA PRZEPROWADZENIE I ORGANIZACJĘ ZAJĘĆ DLA 86 UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. Aatywny start-sznsą na lepsze jutro związanych z relizacją kontraktów socjlanych oraz programu aktywności lokalnej
Numer ogłoszenia: 124526 - 2011; data zamieszczenia: 23.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Pieniężnego 10 A, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 762 18 90, 762 18 91, faks 89 762 18 92.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA PRZEPROWADZENIE I ORGANIZACJĘ ZAJĘĆ DLA 86 UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. Aatywny start-sznsą na lepsze jutro związanych z relizacją kontraktów socjlanych oraz programu aktywności lokalnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie działań związanych z realizacją kontraktów socjalnych dla 58 osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, korzystających z pomocy społecznej, w wieku aktywności zawodowej. Szczególnie osoby długotrwale bezrobotne lub nieaktywne zawodowo, jak również osoby z umiarkowanym i lekkim stopniem nieprlnosprawności, które wymagają intensywnej aktywizacji i wykazują gotowość do współpracy oraz 28 osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, korzystających z pomocy społecznej, w wieku aktywności zawodowej, z uwzględnieniem kobiet z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym często borykających się z trudnościami opiekuńczo-wychowawczymi w ramach relizacji programu aktywności lokalnej, zgodnie z projektem systemowym Aktywny start-szansą na lepsze jutro współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Działania mają na celu zaktywizowanie społeczne i zawodowe osób biorących uział w projekcie, kształcenie umiejętności w zakresie pełnienie ról społecznych, zmniejszenia obszarów wykluczneia społecznegi i zawodowego. Szkolenia dla kontraktów socjalnych będą realizowane w 3 grupach, łącznie 58 osób i obejmować będą: 1) Opracowanie Indywidualnego Planu Działania dla 40 osób 5 godzin na uczestnika. Łącznie 200 godzin. 2) Indywidualne Doradztwo Zawodowe dla trzech grup (58 osób) po 2 godziny na uczestnika. Łącznie 116 godzin. 3) Trening Kompetencji Interpersonalnych jedna grupa (20 osób) 24 godziny. 4) Warsztat aktywizacji zawodowej i przedsiębiorczości dla dwóch grup (38 osób) po 40 godzin. Łącznie 80 godzin. 5) Trening budowania pozytywnego obrazu siebie jedna grupa (20 osób) 16 godzin. 6) Warsztat piękna i aktywna (wizaż, pielęgniarka, dietetyk) jedna grupa (20 osób) 16 godzin. 7) Zarządzanie domowym budżetem dla dwóch grup (40 osób) po 16 godzin. Łącznie 32 godziny. 8) Trening pro aktywności dla dwóch grup (40 osób) po 16 godzin. Łączni 32 godziny. 9) Warsztat-Pierwsza Pomoc Przedmedyczna dla dwóch grup (38 osób) po 8 godzin. Łącznie 16 godzin. 10) Trening Kompetencji Psychospołecznych jedna grupa (20 osób) 40 godzin. 11) Warsztat aktywnej dojrzałości jedna grupa (20 osób) 18 godzin. 12) Profilaktyka kryzysów życiowych jedna grupa (20 osób) 18 godzin. 13) Trening kompetencji społecznych 30 godzin dla 20 osób (jako wyjazd 5 dniowy x 6 godz. dziennie=30 godzin, w tym transport, zakwaterowanie). 14) Warsztat planowaniea osobistych finansów jedna grupa (18 osób) 16 godzin. 15) Warsztat autoprezentacji jedna grupa (18 osób) 16 godzin. 16) Trening zarządzania stresem jedna grupa (18 osób) 8 godzin. 17) Indywidualne doradztwo psychologiczne dla 40 osób po 2 godziny na uczestnika. Łącznie 80 godzin. 18) Wizyta studyjna w spółdzielni socjalnej dla dwóch grup po 29 osób (kompleksowo transport, wyżywienie). Szkolenia dla programu aktywności lokalnej będą realizowane w 2 grupach po 14 osób i obejmować będą: 1) Trening antystresowy dla dwóch grup (28 osób) po 12 godzin. Łącznie 24 godziny. 2) Trening kompetencji interpersonalnych z elementami asertywności dwie grupy (28 osób) po 30 godzin. Łącznie 60 godzin. 3) Profilakyka kryzysów życiowych dla dwóch grup (28 osób) po 18 godzin. Łącznie 36 godzin. 4) Trening zarządzania jakością życia dla dwóch grup (28 osób) po 30 godzin. Łącznie 60 godzin. 5) Trening twórczej adaptacji dla dwóch grup (28 osób) po 18 godzin. Łącznie 36 godzin. 6) Trening umiejętności wychowowczych-intensywna, aktywna edukacja, zajęcia z psychologiem/pedagogiem, dla dwóch grup (28 osób). Łącznie 36 godzin. 7) Trening: rosnąć wraz z dzieckiem-pedagogika zabawy, intensywna, aktywna edukacja, zajęcia z psychologiem/pedagogiem, dla dwóch grup (28 osób) po 12 godzin. Łącznie 24 godziny.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 2.500,00 zł. (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) tj. do dnia 6 czerwca 2011 r. do godziny 8:30. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bakowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto bankowe Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bartoszycach w: Bank Millennium w Bartoszycach 86 1160 2202 0000 0001 8671 9309. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kserokopię wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument -wadium należy złożyć w Kasie Urzędu Gminy w Bartoszycach, kserokopię dołączyć do oferty. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Złożenie poręczenia lub gwaranca muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w spawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ (jeśli SIWZ przewiduje wymóg wniesienia zabezpieczenia), zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze wzgledu na siedzibę instytucji szkoleniowej, wydane zgodnie z art. 20 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69 poz. 415 z póź. zm.).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o udzielwnie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, potwierdzający przeprowadzenie co najmniej 5 szkoleń o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia o wysokości 90.000,00 zł. każde (załącznk nr 6). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, iż usługi zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz osób, które będą uczestniczć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia (załącznik nr 5). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia do prowadzenia zajęć (CV, certyfikaty, itp.).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 osobą wskazaną do kierowania-koordynowania szkoleniami posiadającą doświadczenie w kierunku co najmniej dwoma projektami o wartości minimum 90.000,00 PLN brutto każdy, będącą certyfikowanym Project Managerem (Certyfikowanym Kierownikiem Projektu). Potwierdzeniem w/w kwalifikacji jest przedłożenie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem certyfikatu wystawionego przez uprawnione centrum, potwierdzający zdanie egzaminu, oraz wskazanie podmiotu dla którego zostało wykonne świadczenie z podaniem daty i wartości projektu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać zdolność kredytową lub środki na koncie w wysokości 80.000,00 PLN. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadznych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnaia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Program szkoleń - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bartoszyce-ug.bip-wm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://bartoszyce-ug.bip-wm.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2011 godzina 08:30, miejsce: Gminny Osrodek Pomocy Społeczej w bartoszycach , ul. Pieniężnego 10A, pok. 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BARTOSZYC
- Budowa ulicy łączącej ul. Warmińska z ul. Kętrzyńską w Bartoszycach
- Sporządzanie, dowóz i wydawanie gorących posiłków dla dzieci uczęszczających do jednostek podległych na terenie Gminy Bartoszyce
więcej: przetargi w Bartoszycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa szkoleniowa realizowana przez 3 instruktorów prowadzących pn.: "Współpraca GOPR i górskich służb ratowniczych w reagowaniu na wypadki letnie, zdarzenia [...] w górskim obszarze transgranicznym"
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń dla nauczycieli i kadry zarządzającej szkół w ramach projektów "EU-geniusze z Lublina" oraz "Szkolne Supermoce"
- Wsparcie grupowe dla dzieci w pieczy zastępczej oraz dla rodzin zastępczych
- Warsztaty dotyczące dobrych praktyk wellbeingowych dla pracowników i kadry kierowniczej Urzędu Miasta Poznania
- Kompleksowa organizacja i obsługa wizyt studyjnych dla członków Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji oraz pracowników Biura Koordynacji.
- Szkolenia dla uczniów w ramach projektu Młodzi Profesjonaliści
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.