eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BartoszycePRZETARG NIEOGRANICZONY NA PRZEPROWADZENIE I ORGANIZACJĘ ZAJĘĆ DLA 86 UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. Aktywny start -szansą na lepsze jutro związanych z realizacją kontraktów socjalnych oraz programu aktywności lokalnej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-09

Bartoszyce: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA PRZEPROWADZENIE I ORGANIZACJĘ ZAJĘĆ DLA 86 UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. Aktywny start -szansą na lepsze jutro związanych z realizacją kontraktów socjalnych oraz programu aktywności lokalnej
Numer ogłoszenia: 150460 - 2011; data zamieszczenia: 09.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124526 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Pieniężnego 10 A, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 762 18 90, 762 18 91, faks 89 762 18 92.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA PRZEPROWADZENIE I ORGANIZACJĘ ZAJĘĆ DLA 86 UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. Aktywny start -szansą na lepsze jutro związanych z realizacją kontraktów socjalnych oraz programu aktywności lokalnej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie działań związanych z realizacją kontraktów socjalnych dla 58 osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, korzystających z pomocy społecznej, w wieku aktywności zawodowej. Szczególnie osoby długotrwale bezrobotne lub nieaktywnych zawodowo, jak również osoby z umiarkowanym i lekkim stopniem niepełnosprawności, które wymagają intensywnej aktywizacji i wykazują gotowość do współpracy oraz 28 osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, korzystających z pomocy społecznej w wieku aktywności zawodowej, z uwzględnieniem kobiet z dziećmi, w wieku przedszkolnym i szkolnym często borykających się z trudnościami opiekuńczo-wychowawczymi w ramach realizacji programu aktywności lokalnej, zgodnie z projektem systemowym -Aktywny start - szansą na lepsze jutro współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Działania mają na celu zaktywizowanie społeczne i zawodowe osób biorących udział w projekcie, kształcenie umiejętności w zakresie pełnienia ról społecznych, zmniejszenie obszarów wykluczenia społecznego i zawodowego. 2.Szkolenia dla kontraktów socjalnych będą realizowane w 3 grupach, łącznie 58 osób i obejmować będą: 1) Opracowanie Indywidualnego Planu Działania dla 40 osób po 5 godzin na uczestnika. Łącznie 200 godzin. 2)Indywidualne doradztwo zawodowe dla trzech grup (58 osób) po 2 godziny na uczestnika. Łącznie 116 godzin. 3)Trening Kompetencji Interpersonalnych jedna grupa (20 osób) 24 godziny. 4)Warsztat aktywizacji zawodowej i przedsiębiorczości dla dwóch grup (38 osób) po 40 godzin. Łącznie 80 godzin. 5)Trening budowania pozytywnego obrazu siebie jedna grupa (20 osób) 16 godzin. 6) Warsztat piękna i aktywna (wizaż, pielęgniarka, dietetyk) jedna grupa (20 osób)16 godzin. 7)Zarządzanie domowym budżetem dla dwóch grup (40 osób) po16 godzin. Łącznie 32 godziny. 8)Trening pro aktywności dla dwóch grup (40 osób) po 16 godzin. Łącznie 32 godziny. 9)Warsztat - Pierwsza Pomoc Przedmedyczna dla dwóch grup (38 osób) po 8 godzin. Łącznie 16 godzin. 10)Trening Kompetencji Psychospołecznych jedna grupa (20 osób) 40 godzin. 11)Warsztat aktywnej dojrzałości jedna grupa (20 osób) 18 godzin. 12)Profilaktyka kryzysów życiowych jedna grupa (20 osób) 18 godzin. 13)Trening kompetencji społecznych 30 godzin dla 20 osób (jako wyjazd 5 dniowy x 6 godz. dziennie=30 godz., w tym transport, zakwaterowanie). 14) Warsztat planowania osobistych finansów jedna grupa (18 osób) 16 godzin. 15)Warsztat autoprezentacji jedna grupa (18 osób) 16 godzin. 16)Trening zarządzania stresem jedna grupa (18 osób) 8 godzin. 17)Indywidualne doradztwo psychologiczne dla 40 osób po 2 godziny na uczestnika. Łączni 80 godzin. 18)Wizyta studyjna w spółdzielni socjalnej dla dwóch grup po 29 osób (kompleksowo transport, wyżywienie). 3.Szkolenia dla programu aktywności lokalnej będą realizowane w 2 grupach po 14 osób i obejmować będą: 1)Trening antystresowy dla dwóch grup (28 osób) po 12 godzin. Łącznie 24 godziny. 2)Trening kompetencji interpersonalnych z elementami asertywności dwie grupy (28 osoby) po 30 godzin. Łącznie 60 godzin. 3)Profilaktyka kryzysów życiowych dla dwóch grup (28 osób) po 18 godzin. Łącznie 36 godzin. 4)Trening zarządzania jakością życia dla dwóch grup (28 osób) po 30 godzin. Łącznie 60 godzin. 5)Trening twórczej adaptacji dla dwóch grup (28 osób) po 18 godzin. Łącznie 36 godzin. 6)Trening umiejętności wychowawczych - intensywna, aktywna edukacja, zajęcia z psychologiem/pedagogiem, dla dwóch grup (28 osób) po 18 godzin. Łącznie 36 godzin. 7)Trening: rosnąć wraz z dzieckiem - pedagogika zabawy, intensywna, aktywna edukacja, zajęcia z psychologiem/pedagogiem, dla dwóch grup (28 osób) po 12 godzin. Łącznie 24 godziny..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INSTYTUT BADAWCZO-SZKOLENIOWY Sp z o.o., Warkały 18, 11-041 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 128360,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 113486,40

  • Oferta z najniższą ceną: 113486,40 / Oferta z najwyższą ceną: 175000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.