eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PruszkówBankowa obsługa budżetu Miasta Pruszkowa oraz jego jednostek budżetowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-28

Pruszków: Bankowa obsługa budżetu Miasta Pruszkowa oraz jego jednostek budżetowych
Numer ogłoszenia: 124296 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pruszków , ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7587244.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Miasta Pruszkowa oraz jego jednostek budżetowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie obsługi bankowej budżetu Miasta Pruszkowa oraz jego jednostek budżetowych obejmującej: - otwarcie i prowadzenie 26 rachunków bieżących i 62 rachunków pomocniczych w PLN - realizację poleceń przelewu, - przyjmowanie wpłat gotówkowych, - dokonywanie wypłat gotówkowych, - potwierdzenie stanu salda na każdy dzień roboczy W ramach umowy wykonawca - Bank powinien: - uruchomić corocznie kredyt w rachunku bieżącym w wysokości 2 000 000 zł, (coroczne oznacza raz do roku - zaciągnięcie i całkowita spłata następuje w danym roku budżetowym); - zapewnić funkcjonalny system bankowości elektronicznej ( 7 stanowisk w Urzędzie Miejskim i 11 w jednostkach budżetowych); - zapewnić bezpłatne doradztwo finansowe w zakresie objętym umową;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.20.00 - (3) Usługi depozytowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 15 000

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - w szczególności wymaga się aby Wykonawca posiadał uprawnienia do wykonywania czynności bankowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. Z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z póź. zmianami); 2/ Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówieni; a/ bank posiada kapitał własny o wartości nie mniejszej niż 75 000 000 zł; 4/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4; 5/ Posiadają placówkę (filię, oddział) na terenie Pruszkowa lub Banki, które utworzą placówkę na terenie Miasta Pruszkowa; 6/ Zapewnia funkcjonalny system bankowości elektronicznej ELIXIR oraz SWIFT; Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów zgodnie z regułą spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego- dla Banków powołanych na podstawie Kodeksu spółek handlowych i ustawy Prawo Bankowe (wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert), /załącznik Wykonawcy/, dla Banku państwowego utworzonego na podstawie ustawy Prawo Bankowe- Rozporządzenie Ministra Skarbu Państwa w sprawie nadania statutu, statut Banku, aktualny skład zarządu wraz z dokumentami powołującymi poszczególnych członków/załącznik Wykonawcy/; 2/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych /załącznik nr 2/; 3/ Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzająco odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert) /załącznik Wykonawcy/; 4/ Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3 a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty wystawione zgodnie z postanowieniem z pkt. 3a; 5/ Oświadczenie o wysokości kapitału własnego / załącznik Wykonawcy/; 6/ Oświadczenie , że Bank posiada oddział lub filię albo zobowiązuje się do otwarcia oddziału lub filii swego Banku na terenie miasta Pruszkowa w przypadku wybrania jego oferty w terminie 4 tygodni po zawarciu umowy / załącznik Wykonawcy / ; 7/ Oświadczenie o zapewnieniu funkcjonalnego systemu bankowości elektronicznej określonej w pkt. 3.2 SIWZ / załącznik Wykonawcy/;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 20
  • 2 - oprocentowanie rachunku bieżącego - 50
  • 3 - oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pruszkowie , ul. Kraszewskiego 14/16 , pok.113.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Pruszkowie ul. Kraszewskiego 14/16 , pok.25.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.