eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łazy › Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu skierowane na rzecz mieszkańców i jednostek organizacyjnych Gminy Łazy. Postępowanie 3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-09

Łazy: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu skierowane na rzecz mieszkańców i jednostek organizacyjnych Gminy Łazy. Postępowanie 3
Numer ogłoszenia: 124243 - 2014; data zamieszczenia: 09.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łazy , ul. Traugutta 15, 42-450 Łazy, woj. śląskie, tel. 32 6729326, faks 32 67 29 326.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lazy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu skierowane na rzecz mieszkańców i jednostek organizacyjnych Gminy Łazy. Postępowanie 3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zadań wykonawcy w ramach Projektu -Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu skierowane na rzecz mieszkańców i jednostek organizacyjnych Gminy Łazy- w oparciu o dofinansowanie w ramach: Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka; 8.Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, - Działanie 8.3: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion. 2. W szczególności do zadań wykonawcy przedmiotu zamówienia będzie należało pełnienie roli tzw. Operatora Wykonawczego oraz dostawcy zestawów komputerowych i drukarek w ramach realizacji przedmiotowego Projektu i adaptacja pomieszczeń. 3.Do zadań wykonawcy przedmiotu zamówienia będzie należało: 1)Realizacja obowiązków Operatora Wykonawczego. 2)Dostawa, zainstalowanie i uruchomienie w wybranych gospodarstwach domowych oraz jednostkach podległych samorządowi na terenie Gminy Łazy 97 zestawów komputerowych (komputerów wraz z niezbędnym oprogramowaniem, monitorami) i 97 drukarek wraz z podłączeniem do sieci Internet z wykorzystaniem sieci istniejących operatorów. 3)Adaptacja pomieszczeń dla celów instalacji sprzętu objętego projektem wraz z wykonaniem prac instalacyjnych oraz dostawą niezbędnych materiałów i wyposażenia. 4.W szczególności Wykonawca będzie odpowiedzialny za wykonanie następujących zadań: Realizacja obowiązków operatora wykonawczego, w tym, 1)Wsparcie powołanego przez Gminę -Zespołu do realizacji projektu- w zarządzaniu i administrowaniu projektem, w tym: prowadzenie sprawozdawczości projektowej bieżące monitorowanie wskaźników projektu zgodnie ze źródłami danych do prezentacji wskaźników zawartych we wniosku aplikacyjnym przygotowywanie wniosków o płatność wynikających z harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji prac sprawowanie bieżącej kontroli poniesionych kosztów rozliczenie końcowe projektu dokonywanie analizy wykorzystania środków finansowych, 2)Bieżące informowanie Zamawiającego o ewentualnych zagrożeniach w realizacji projektu w stosunku do harmonogramu, 3)Opracowywanie i przekazywanie (raportowanie) Zamawiającemu sprawozdań miesięcznych z wykonanego zakresu rzeczowo - finansowego zadań w ramach przedmiotu zamówienia, 4)Wykonanie strony www (portalu) dla projektu, Wykonawca musi zaprojektować i stworzyć stronę www (portal) dla projektu zgodnie z zaleceniami zawartymi w -Przewodniku w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007 - 2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu.- Utworzona strona musi zawierać co najmniej następujące informacje: - Informacje ogólne dotyczące projektu i aktualności - dane kontaktowe w sprawach technicznych i organizacyjnych - formatka zgłoszeń - instrukcje konfiguracyjne urządzeń użytkowników - harmonogram szkoleń i materiały szkoleniowe - regulamin dla uczestników projektu - informacje na temat wizyt serwisowych - link do strony www Gminy Łazy 5)Podejmowanie działań zmierzających do odzyskania sprzętu w razie nieprawidłowego użytkowania przez odbiorców końcowych 6)Udzielenie wsparcia technicznego użytkownikom w sprawach związanych ze sprzętem oraz oprogramowaniem dostarczonym wraz z komputerami (HelpDesk), 7)Podpisanie z użytkownikami indywidualnymi umów cywilno prawnych na użytkowanie sprzętu (w imieniu Zamawiającego) 8)Zapewnienie łącza dostępu do Internetu w technologii bezprzewodowej: Wifi lub Wimax, w tym w lokalizacjach, gdzie jest to ekonomicznie lub technologicznie konieczne i uzasadnione, satelitarnego dostępu do szerokopasmowego Internetu VSAT lub GSM/CDMA/LTE - pod warunkiem zapewnienia obydwu kanałów (odbieranie i wysyłanie) lub innej technologii oraz dostarczenie Internetu (z wykorzystaniem sieci istniejących operatorów) i podłączenie go do komputerów w 70 uprawnionych gospodarstwach domowych (na terenie Gminy Łazy) oraz 2 jednostkach podległych Gminie w lokalizacjach - wg listy adresów poniżej: Zespół Szkół nr 1 w Łazach, ul. Szkolna 2, 42-450 Łazy - 25st. komputerowych Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy w Łazach ul. T. Kościuszki 3, 42-450 Łazy - 2st. komputerowe 5.Dokładne dane lokalizacji beneficjentów prywatnych oraz ilości komputerów (w przypadku zmiany) dla poszczególnych Jednostek zostaną wskazane przez Zamawiającego w załączniku do umowy. Lista lokalizacji beneficjentów znajduje się u Zamawiającego. Na pisemną prośbę Zamawiający udostępni adresy zainteresowanym Wykonawcom przy zapewnieniu przez Wykonawcę spełnienia warunków dotyczących przetwarzania Danych Osobowych. 6.Charakterystyka usługi: W jednostkach podległych Gminie, zamawiający oczekuje podłączenia jednego łącza internetowego dla całego obiektu, które zapewni dostęp do Internetu dla wszystkich dostarczonych do danej Jednostki zestawów komputerowych. Uruchomienie usługi stałego dostępu do Internetu w danej wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji nie następuje, o ile w lokalizacji tej istnieją bariery uniemożliwiające połączenie z siecią Internet (w szczególności: niekorzystne ukształtowanie terenu lub struktura materiału budowlanego lokalu pochłaniającego lub odbijającego fale radiowe lub brak zgody właściciela lokalu na instalację infrastruktury telekomunikacyjnej). O braku możliwości podłączenia Internetu, wynikających z przyczyn o których mowa w zdaniu poprzednim, Wykonawca zawiadomi Zamawiającego, który wskaże nową (kolejną) lokalizację. 7.Parametry techniczne: - stały dostęp do sieci Internet, co oznacza, zapewnienie korzystania z Internetu, a nie tylko możliwości technicznych jego podłączenia, - W przypadku podłączenia gospodarstw domowych: transfer do komputera użytkownika (download) minimum 1024 kbit/s, transfer od komputera użytkownika (upload) minimum 256 kbit/s, - W przypadku jednostek podległych Gminie transfer do jednostki podległej (download) minimum 4096 kbit/s, transfer od jednostki podległej (upload) minimum 1024 kbit/s, - nielimitowana ilość przesyłanych informacji tzn. stała przepustowość niezależnie od ilości przesyłanych przez łącze danych, - w przypadku technologii VSAT wielkość limitu transferu danych jaką należy zapewnić dla: gospodarstw domowych musi być minimum 4 GB miesięcznie jednostek podległych Gminie Łazy musi być minimum 10 GB miesięcznie - dostęp do Internetu z punktu widzenia Zamawiającego musi działać bezobsługowo, co oznacza, że nie jest wymagane podawanie loginów, haseł czy nr PIN aby mieć możliwość korzystania z Internetu, 8.Inne: 1)Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania łącza tak, aby była możliwość samodzielnego podłączenia komputerów do Internetu. 2)Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeniesienia usługi dostępu do Internetu pod inny adres w czasie trwania umowy, pozostający w granicach administracyjnych Gminy Łazy. Zmiana lokalizacji dotyczyć będzie nie więcej niż 10% użytkowników w trakcie realizacji projektu. Wykonawca dokona przeniesienia sprzętu, instalacji i uruchomienia stałego dostępu do Internetu w przypadku zmiany miejsca pobytu uczestnika projektu lub zmiany uczestnika projektu. 9. Uruchomienie usługi stałego dostępu do Internetu dla zestawów komputerowych w gospodarstwach domowych i jednostkach podległych Zamawiającemu nie może nastąpić później niż 2 miesiące od daty podpisania umowy. Wykonawca musi uwzględnić w cenie ofertowej zapewnienie dostępu do Internetu w okresie realizacji projektu. 10.Nadzór nad obsługą administrowania i serwisowania sieci szerokopasmowej (istniejących operatorów), której infrastruktura jest wykorzystywana w projekcie, w tym: 1)Kontrola ewentualnych nadużyć; 2)Informowanie o dostępnych usługach i ich możliwościach; 3)Instalowanie systemu rozliczenia użytkowników za wykorzystane zasoby sieci; 4)Zdalne konfigurowanie interfejsów sieciowych komputerów; 5)Kontrola poprawności działania sieci poprzez monitoring zakłóceń i nieprawidłowości oraz wykrywanie awarii; 6)Monitoring i diagnoza pracy urządzeń wspomagających; 7)bieżące usuwanie awarii elementów i urządzeń sieci, zainstalowanych u beneficjentów końcowych i w jednostkach podległych 8)uruchomione telefoniczne centrum serwisowe dla uczestników projektu, działające w godzinach co najmniej od 9.00 - do 17.00 w dni robocze 9)Przestrzeganie zasad ochrony haseł; 10)Reagowanie w przypadku stwierdzenia nieprawidłowego korzystania z sieci przez jej użytkowników; 11)Wskazywanie konieczności zainstalowania odpowiednich mechanizmów ochrony i wykrywania zagrożeń sieciowych; 12)Zarządzanie adresacją sieci; 13)Zmiana w konfiguracji urządzeń i systemów sieciowych oraz ich dokumentowanie na bieżąco; 14)Archiwizowanie konfiguracji urządzeń i prowadzenie elektronicznej ewidencji zgłoszeń serwisowych 11.Nadzór nad prawidłowym korzystaniem z sygnału internetowego (przeciwdziałanie nieuprawnionemu korzystaniu z sygnału); 12.W przypadku wystąpienia awarii dostępu do Internetu, Operator Wykonawczy zobowiązany jest do jej usunięcia w terminie nie dłuższym niż 1 dzień roboczy 13.Realizacja zadań w zakresie dostaw sprzętu: 1)Dostawa, uruchomienie i podłączenie do Internetu 97 zestawów komputerowych (komputerów wraz z niezbędnym oprogramowaniem, monitorami) i 97 drukarek do beneficjentów końcowych w 70 gospodarstwach domowych i 2 jednostkach podległych w Gminie. 2)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie dostaw zestawów komputerowych i drukarek stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 3)Użyte do realizacji zamówienia urządzenia, materiały muszą być fabrycznie nowe, (rok produkcji nie wcześniej niż IV kwartał 2013). 4)Dostarczony sprzęt i oprogramowanie muszą być dopuszczone do obrotu na terenie Polski. Sprzęt powinien spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 5)Wykonawca odpowiada za sporządzenie protokołu zdawczo-odbiorczego przekazania sprzętu beneficjentom końcowym w gospodarstwach domowych i jednostkach podległych objętych projektem. 14.Realizacja zadań w zakresie adaptacji pomieszczeń dla celów instalacji sprzętu objętego projektem: Adaptacja pomieszczeń w 2 jednostkach podległych dla celów pracowni komputerowych i instalacji w nich sprzętu objętego projektem. W celu wykonania adaptacji pomieszczeń Wykonawca zobowiązany będzie do: 1)wykonanie prac instalacyjnych, w tym niezbędnego okablowania (LAN i elektrycznego) 2)dostarczenia niezbędnych materiałów, w tym elementów wyposażenia (ławki, krzesła) 3)innych prac niezbędnych do instalacji sprzętu objętego projektem 15.W Zespole Szkół Nr 1 w Łazach ma być 25 komputerów w podziale na 2 pomieszczenia: Pierwsza sala - 17 komputerów: a)Istniejący parket drewniany należy wycyklinować i pomalować - Pow. w m2 - 55m2, b)żaluzje pionowe (Wertykale) w oknach, sztuk 4 identyczne a wymiary wnęki okiennej: 211cm x 168cm żaluzje wykonane z tkaniny zaciemniającej o gęstej strukturze minimum 250g, kolor jasny wzór do ustalenia. c)Malowanie ścian pow. 86m2 Farba do wysokości 160cm odporna na zbrudzenia, powyżej standardowa. kolory łagodne, pastelowe nie intensywne. d)Biurka - 17 sztuk, komputerowe z miejscem na klawiaturę, drukarkę i jednostkę PC szerokość maks. 120cm kolor płyty meblowej (jasny drewnopodobny), wykończenie blatu i półek PCV 2mm. e)Krzesła - 17 sztuk, Stelaż z profilu ALU, tapicerowane siedzisko i oparcie, kolor tapicerki ciemny, na 4 nogach (bez kółek i nie regulowane) z zatyczkami chroniącymi podłogę przed zarysowaniami. f)Wykonanie Sieci Lan - opartej o technologię Kablową o prędkości 1Gb/s, wraz z szafą krosowniczą wiszącą wyposażoną w patchpanel, switch-a 24 porty po 1Gb/s każdy z uwzględnieniem podłączenia dodatkowych urządzeń w postaci 5 dodatkowych wolnych gniazd Ethernet RJ45 m.in. dla drukarek sieciowych itp. g)Wykonanie (dobudowanie, wg. potrzeb) Sieci zasilającej do jednostek komputerowych, szafy i drukarek, h)Oświetlenie - wymiana lamp wiszących na oprawy rastrowe natynkowe/wiszące prostokątne na źródła światła typ T5, ilość źródeł światła na 1 oprawę - 2 sztuki, ilość opraw ze źródłami 6 sztuk. Druga sala w Zespole Szkół Nr 1 - 8 komputerów: a)Biurka - 8 sztuk, komputerowe z miejscem na klawiaturę, drukarkę i jednostkę PC szerokość maks. 120cm kolor płyty meblowej (jasny drewnopodobny), wykończenie blatu i półek PCV 2mm. b)Krzesła - 8 sztuk, Stelaż z profilu ALU, tapicerowane siedzisko i oparcie, kolor tapicerki ciemny, na 4 nogach (bez kółek i nie regulowane) z zatyczkami chroniącymi podłogę przed zarysowaniami. c)Wykonanie Sieci Lan - opartej o technologię Kablową o prędkości 1Gb/s, wraz z szafą krosowniczą wiszącą wyposażoną w patchpanel, switch-a minimum 12 portów po 1Gb/s każdy z uwzględnieniem podłączenia dodatkowych urządzeń w postaci 3 dodatkowych wolnych gniazd Ethernet RJ45 m.in. dla drukarek sieciowych itp. d)Wykonanie (dobudowanie wg. potrzeb) Sieci zasilającej do jednostek komputerowych, szafy i drukarek, 1 sala Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Łazy - 2 komputery: a)Biurka - 2 sztuk, komputerowe z miejscem na klawiaturę, drukarkę i jednostkę PC szerokość maks.120cm kolor płyty meblowej (jasny drewnopodobny), wykończenie blatu i półek PCV 2mm. b)Krzesła - 2 sztuki, Stelaż z profilu ALU, tapicerowane siedzisko i oparcie, kolor tapicerki ciemny, na 4 nogach (bez kółek i nie regulowane) z zatyczkami chroniącymi podłogę przed zarysowaniami., c)Wykonanie Sieci Lan opartej o technologię Kablową o prędkości 1Gb/s ze switch-em 5 portowym po 1Gb/s każdy. d)Wykonanie (dobudowanie, wg. potrzeb) Sieci zasilającej do jednostek komputerowych i urządzeń peryferyjnych. 16.Realizacja powyższego zakresu zamówienia musi być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie, uprawnienia i potencjał wykonawczy oraz osoby o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym. Istnieje możliwość dokonania wizji w poszczególnych lokalizacjach. 17.Wykonawca musi ponadto uwzględnić w cenie - w ramach kosztów dodatkowych - wszelkie pozostałe koszty związane z kompleksową realizacją zamówienia, w tym: a)koszty zużycia mediów niezbędnych na czas realizacji zadań, b)koszty zabezpieczenia istniejących elementów obiektów oraz wyposażenia (urządzeń) użytkownika przed ich zniszczeniem w trakcie wykonywania prac, c)koszty związane z zorganizowaniem pracy w sposób minimalizujący zakłócenie prowadzenia bieżącej działalności użytkownika, d)koszty uporządkowania oraz przywrócenia obiektu oraz terenu po wykonanych prac do stan pierwotnego wraz z naprawą ewentualnych szkód użytkownikowi lub osobom trzecim, 18.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 19.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 20. Miejsce realizacji: Gmina Łazy 21.Dodatkowe uwagi: Wszystkie zapisy w SIWZ i załącznikach dotyczące przedmiotu zamówienia rozpatrywać należy łącznie - wraz z wszystkimi załączonymi dokumentami (kompleksowo). Wymagania wyszczególnione w jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy, tak jakby zawarte były w całej dokumentacji. 22. Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp Zamawiający nie przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, możliwości udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy usług zamówień uzupełniających.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne 72.41.30.00 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW 71.31.60.00 - Telekomunikacyjne usługi doradcze 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 31.22.44.00 - Kable przyłączeniowe 31.52.00.00 - Lampy i oprawy oświetleniowe 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 PLN). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Wolbrom nr 74 8450 0005 0070 0700 0143 0063 w tytule przelewu należy wskazać -wadium - przetarg na Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu skierowane na rzecz mieszkańców i jednostek organizacyjnych Gminy Łazy. Postępowanie 3 jednocześnie kopię przelewu dołączyć do oferty. b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3.Uwaga! Dokumenty dotyczące wadium wnoszonego w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach (gwarancje, poręczenia) winne być dołączone do oferty jako kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot Wykonawcy bez dekompletowania oferty. 4.Wadium wniesione: a)w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym; b)Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi uznanie środków na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. c)W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. d)Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie. 5.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą.Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania (art.24 ust. 2 pkt. 4 ustawy). 6.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047 i 1473). 7.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, ze zm.) jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, ze zm.), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047 i 1473), lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu uznania przez Zamawiający warunku za spełniony : a)Wykonawca musi być uprawniony do wykonywania gospodarczej działalności telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r. (Dz.U. Nr 171, poz. 1800 ze zm.) przynajmniej w zakresie świadczenia usług telekomunikacyjnych rozumianego jako sprzedaż we własnym imieniu i na własny rachunek usługi telekomunikacyjnej wykonywanej przez innego dostawcę usług i przynajmniej na obszarze prowadzenia działalności telekomunikacyjnej obejmującym granice administracyjne Gminy Łazy. b)UWAGA! W przypadku wykonawców, którzy nie będą dokonywać zakupu łącza dostępu do Internetu, lecz będą świadczyć usługę dostępu do Internetu bezpośrednio, za pomocą własnej sieci lub z wykorzystaniem sieci innego operatora, nie stosuje się postanowień pod lit. a) powyżej. W przypadku wykonawców, którzy nie będą dokonywać zakupu łącza dostępu do Internetu, lecz będą świadczyć usługę dostępu do Internetu bezpośrednio, za pomocą własnej sieci, wykonawcy ci muszą być uprawnieni do wykonywania gospodarczej działalności telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r. (Dz.U. Nr 171, poz. 1800 ze zm.) przynajmniej w zakresie świadczenia usług telekomunikacyjnych rozumianego jako wykonywanie usług za pomocą własnej sieci lub z wykorzystaniem sieci innego operatora i przynajmniej na obszarze prowadzenia działalności telekomunikacyjnej obejmującym granice administracyjne Gminy Łazy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował: 1)co najmniej 1 (jedną) usługę polegającą na wykonaniu strony internetowej 2)dostawę komputerów w ilości co najmniej 60 sztuk. Zamawiający dopuszcza sumowanie maksymalnie 2 (dwóch) umów na dostawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    karty katalogowe oferowanego sprzętu lub szczegółowe specyfikacje zawierające parametry

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Ww. dokumentem może być w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli zawiera informacje wymagane powyżej. 1.Ofertę stanowi: a)wypełniony formularz ofertowy- według wzoru Załącznik nr 2 do SIWZ wraz z kalkulacją uproszczoną stanowiącą załącznik nr 6 do SIWZ. b)wymagane oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VI niniejszej SIWZ c)Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty przez Wykonawcę. d)potwierdzenie wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następującym zakresie i sytuacjach: 1)zaistnienia zdarzeń uniemożliwiających (np. zdarzeń losowych, niesprzyjających warunków atmosferycznych, działania siły wyższej) wykonanie umowy w terminie, o którym mowa w §3 z przyczyn niezależnych od wykonawcy lub zamawiającego, udokumentowanych w sposób nie budzący zastrzeżeń, potwierdzonych protokolarnie, 2)zmiany dotyczącej dostarczanego przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu (typu) z produkcji przez producenta, a dostępny będzie przedmiot zamówienia o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy, pod warunkiem, że nowa cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie, co Wykonawca musi pisemnie udokumentować. 3)Zamawiający dopuszcza zmianę podmiotu na którego Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2B w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. Wykonawca jest obowiązany w takim przypadku wykazać Zamawiającemu iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Warunkiem dokonania w/w zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą wraz z opisem i uzasadnieniem proponowanej zmiany. 3.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 4.Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: 1)zmiana nr rachunku bankowego Wykonawcy, 2)zmiana osób wyznaczonych do kontaktów, 3)zmiana danych teleadresowych Stron. 5.Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym ustępie, wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lazy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiajacego: Urząd Miejski w Łazach ul. Traugutta 15, 42-450 Łazy, pok 304.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Łazach ul. Traugutta 15, 42-450 Łazy - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zadań wykonawcy w ramach Projektu -Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu skierowane na rzecz mieszkańców i jednostek organizacyjnych Gminy Łazy- w oparciu o dofinansowanie w ramach: Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka; 8.Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, - Działanie 8.3: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion. Inne informacje. 1. Informacja o udzielaniu zaliczek. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na wykonanie zamówienia. 2. Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe, jeżeli Zamawiający dopuszcza ich składanie. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej. 3. Maksymalna liczba Wykonawców, z którymi Zamawiający zawrze umowę ramową, jeżeli Zamawiający przewiduje zawarcie umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 4. Adres poczty elektronicznej lub strony internetowej Zamawiającego, jeżeli Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną. Adres: wirum@lazy.pl 5. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą, jeżeli Zamawiający przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Zamawiający nie przewiduje dokonywania rozliczeń w walutach obcych. Walutą w jakiej prowadzone będą rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym będzie złoty polski ( PLN). 6. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, jeżeli Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 7. Wysokość zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, jeżeli Zamawiający przewiduje ich zwrot. Zamawiający nie przewiduje dokonania zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 8. Żądanie wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.1.1Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku wygrania przetargu i realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 2 pkt. 9b i wytycznymi zawartymi w art. 143b ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047 i 1473). 9. Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych 10. Informacja o przewidywanych wymaganiach, o których mowa w art. 29 ust. 4. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko do Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. Zamawiający nie przewiduje wymagań o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.