eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Wykonywanie przeglądów technicznych przewodów kominowych w budynkach stanowiących własność Gminy Wałbrzych, administrowanych przez MZB sp. z o.o. w Wałbrzychu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-28

Wałbrzych: Wykonywanie przeglądów technicznych przewodów kominowych w budynkach stanowiących własność Gminy Wałbrzych, administrowanych przez MZB sp. z o.o. w Wałbrzychu
Numer ogłoszenia: 123762 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu , ul. Generała Andersa 48, 58-304 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 8870505, faks 074 8477477.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbwalbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie przeglądów technicznych przewodów kominowych w budynkach stanowiących własność Gminy Wałbrzych, administrowanych przez MZB sp. z o.o. w Wałbrzychu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objęte są nieruchomości wyszczególnione w załączniku nr 1 do SIWZ. Czynności wchodzące w zakres badania technicznego winny być wykonane w każdej nieruchomości wyszczególnionej w załączniku nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia polega na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych, minimalnie 1 raz w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z możliwością wykonywania niniejszej czynności więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego. Zakres badania technicznego przy kontroli okresowej, dokonywany na podstawie art. 62 ustawy Prawo budowlane, winien obejmować: 1) dokonanie kontroli i oględzin przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, 2) badanie drożności przewodów kominowych, 3) badanie, czy siła ciągu kominowego (ciśnienia), zapewnia prawidłowe działanie urządzeń podłączonych do przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, 4) sprawdzenie, czy istnieje dogodny dostęp do przewodów kominowych oraz urządzeń pomocniczych objętych kontrolą, umożliwiający czyszczenie i przeprowadzanie okresowych kontroli, 5) badanie stanu technicznego: a) przewodów kominowych na całej ich długości, b) kanałów, czopuchów, rur, łączników, c) włazów, drabin, drzwiczek kominowych (wyczystnych i rewizyjnych), ław kominowych, d) nasad kominowych 6) badanie sprawności działania urządzeń wentylacyjnych (nawiewnych i wywiewnych) w pomieszczeniach w których zainstalowane są urządzenia grzewcze (trzony kuchenne, piecyki wody przepływowej, kotły co itp.) 7) ocenę innych nieprawidłowości mogących wpływać na zagrożenie bezpieczeństwa mieszkańców, np. występowanie materiałów łatwopalnych przy kominie, nieprawidłowe podłączenia, brak lub uszkodzone urządzenia pomocnicze, 8) sprawdzenie wykonania zaleceń z poprzedniej kontroli, 9) sporządzanie protokołu z dokonanej kontroli zawierającego opinię o dopuszczeniu kanałów (wentylacyjnych, spalinowych, dymowych) do eksploatacji oraz ewentualne zalecenia w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości Wzór protokółu stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Wykaz stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, będzie po zaktualizowaniu na dzień zawarcia umowy stanowił załącznik nr 1 do umowy, która zostanie zawarta z wykonawcą. Sprawdzanie stanu technicznego przewodów kominowych odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem sporządzonym przez wykonawcę w uzgodnieniu z zamawiającym. Liczba budynków stanowiących własność Gminy Wałbrzych, administrowanych przez zamawiającego objętych niniejszym zamówieniem, może w okresie realizacji odbiegać od stanu określonego w załączniku nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00 - Usługi czyszczenia pieców i kominów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania czynności w zakresie określonym w pkt 3 SIZW, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy p.z.p. 2. Spełniają niżej wymienione warunki szczególne, tj.: 1) wykonali należycie co najmniej 1 usługę o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia opisanym w pkt. 3 SIWZ, której należyte wykonanie, potwierdzone zostało referencjami zamawiających, na rzecz których prace te były realizowane; 2) dysponują na terenie miasta Wałbrzycha co najmniej jedną osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia, która posiada następujące kwalifikacje, a) staż pracy przy wykonywaniu takich prac jak przedmiot zamówienia co najmniej 5 lat, b) uprawnienia określone w art. 62 ust. 6 ustawy Prawo budowlane; 3) ubezpieczeni są od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł; 4) dysponują co najmniej 8. osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zadania opisanego w pkt. 3 SIWZ; Ocena spełnienia warunków przez wykonawców będzie dokonywana wg zasady: są one spełnione albo nie na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów wyszczególnionych w pkt. 9 SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z warunków wymienionych w pkt. 8 SIWZ skutkuje wykluczeniem wykonawcy z udziału w przetargu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów, oświadczeń, zaświadczeń, informacji: 1. wypełnionego formularza ofertowego A stanowiącego załącznik do SIWZ. Oferta winna być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. 2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawcą jest podmiot zobowiązany do rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym, a w załączonym odpisie z rejestru nie uwzględniono dokonanych zmian w tekście dokumentu, wynikających z podjęcia uchwał przez stosowne organy podmiotu, Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do dołączenia do oferty dowodu złożenia w sądzie rejestrowym w/w zmian. 3. oświadczenia oferenta o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu przetargowym zgodnie z art. 22 ustawy p.z.p. oraz, że nie jest wykluczony z postępowania przetargowego na podstawie art. 24 ustawy p.z.p., wg załączonego formularza B do SIWZ; 4. wykazu usług zrealizowanych lub realizowanych w ciągu ostatnich 3 lat, licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wg załączonego formularza C do SIWZ. W przypadku dołączenia do oferty kilku wykazów, każdy z nich winien zawierać dane inne niż wyszczególnione w pozostałych wykazach, 5. wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, wg załączonego formularza D do SIWZ; 6. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ust. 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 7. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. 8. dokumentów potwierdzających, że usługi tożsame z przedmiotem zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane przez wykonawcę należycie W przypadku składania ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: - wymagane jest pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia; - wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 2,3 składają osobno wszyscy wykonawcy występujący wspólnie, natomiast wskazane w pkt. 1,4,5,6,7,8 składają razem. Uwaga: 1. Zamawiający łącznie ocenia uczestników konsorcjum. 2. Zgodnie z art. 141 ustawy p.z.p. wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wyżej wymienione dokumenty winny być złożone w formie oryginału podpisanego przez wystawcę lub w postaci kserokopii potwierdzonej (za zgodność z oryginałem) przez upoważnionego przedstawiciela oferenta. Dokumenty złożone przez oferenta w trakcie procedury przetargowej, zatrzymuje zamawiający. Jeżeli w dokumentach, o których mowa powyżej wskazane są wartości w innej walucie niż złoty polski, zamawiający dokona przeliczenia, przyjmując kurs walut z tabel Narodowego Banku Polskiego z dnia opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbwalbrzych.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Budynków sp. z o.o. ul. Generała Andersa 48 (pok. 15) 58-304 Wałbrzych koszt SIWZ 7,50 PLN + koszty przesyłki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2009 godzina 09:30, miejsce: Miejski Zarząd Budynków sp. z o.o. ul. Generała Andersa 48 (pok. 10) 58-304 Wałbrzych.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.