eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy TargDostawa obłożeń pola operacyjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-14

Nowy Targ: Dostawa obłożeń pola operacyjnego
Numer ogłoszenia: 123409 - 2010; data zamieszczenia: 14.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podhalański Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Nowym Targu , ul. Szpitalna 14, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2633060, 2633061, faks 018 2633952, 2633950.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszs.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa obłożeń pola operacyjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obłożeń pola operacyjnego, folii operacyjnej, ubrań operacyjnych wielokrotnego użytku w ilościach, parametrach podanych w załączniku numer 3 do specyfikacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu przetargowym nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga specjalnych uprawnień. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku w postępowaniu na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku w postępowaniu na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku w postępowaniu na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku w postępowaniu na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku w postępowaniu na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1.Na potwierdzenie spełnienia granicznych parametrów przedmiotu zamówienia dokumenty wymienione w załącznikach numer 3 do niniejszej specyfikacji oraz katalogi, foldery, opisy na potwierdzenie pozostałych parametrów np. wymiarów. 2.Na potwierdzenie, że materiał w pakiecie 1-4 spełnia normę PN EN 13795;1-3 należy złożyć oświadczenie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

§1 1. Umowa została zawarta na podstawie przeprowadzonego postępowania przetargowego na warunkach określonych w postępowaniu - art. 39 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. nr 19 z dnia 09.02.2004roku poz. 177 z późn. zmianami)- numer postępowania przetargowego 2. Przedmiotem umowy jest dostawa do magazynu Zamawiającego mieszczących się przy ul. Szpitalnej 14 obłożeń pola operacyjnego, folii operacyjnych, ubrań operacyjnych wielokrotnego użytku zwanych w umowie przedmiotem umowy w ilościach, podanych w załącznikach numer........, które stanowią integralną część umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru w przypadku zmniejszenia się jego potrzeb, jednakże wartość realizacji przedmiotu zamówienia wyniesie co najmniej 80%. 4. Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy jest dopuszczony do obrotu i używania dla wyrobów medycznych w rozumieniu ustawy z 20 kwietnia 2004 o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93, poz. 896, z późn. zmianami) i w dniu dostawy pierwszej partii towaru zobowiązuje się stosowne dokumenty dostarczyć Zamawiającemu- osobom wymienionej w par. 3 ust. 4. §2 1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy w ilościach i cenach wyszczególnionych w załącznikach numer............ do niniejszej umowy. 2. Wartość zamówienia netto wynosi:.................zł (słownie: ........................ ). Kwota podatku VAT wynosi:.................zł (słownie:...............). 3. Wartość zamówienia brutto wynosi:.........zł(słownie:...............). 4. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania stałości cen wymienionych w załącznikach numer............... przez okres obowiązywania umowy, za wyjątkiem niezależnej od Wykonawcy zmiany stawki podatku VAT. 5. Każdą zmianę cen Wykonawca zobowiązuje się odpowiednio udokumentować, przedstawić Zamawiającemu na co najmniej 7 dni przed planowaną zmianą i obowiązuje po podpisaniu aneksu przez obie strony. 6. Cena jednostkowa brutto wymieniona w pkt 1 obejmuje wszystkie koszty związane z dostawą w tym koszty zakupu, opakowania, transportu, ubezpieczenia, załadunku, rozładunku, postawienia loco magazyn zamawiającego ewentualne opłaty celne, podatek VAT. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość: a) przekształcenia nazwy i innych danych identyfikacyjnych Zamawiającego lub Wykonawcy, b) rezygnacji podwykonawcy z powierzenia przez Wykonawcę wykonania części/całości umowy, (JEŻELI W REALIZACJI UMOWY UCZESTNICZYĆ BĘDZIE PODWYKONAWCA), c) obniżenia ceny przez Wykonawcę. 8. Zmiana, o której mowa w ust. 7 musi być odpowiednio udokumentowana przez każdą ze stron i obowiązuje po podpisaniu aneksu przez obie strony. § 3 1. Umowa zawarta jest na okres 12 miesięcy od jej zawarcia, tj. od..........do........ 2. W przypadku niezrealizowania dostawy w określonym 12-miesięcznym terminie Zamawiający stosownym aneksem zastrzega sobie prawo przedłużenia terminu o jakim mowa w par. 3 ust.1 niniejszej umowy, jednak nie dłużej, niż na okres 6 miesięcy. 3. Dostarczanie partii towaru będzie realizowane przez Wykonawcę według wskazań Zamawiającego dokonywanych telefonicznie lub faksem lub pisemnie w ciągu 3-ch dni roboczych w godz. 7.00-14.00 od złożonego zamówienia do magazynu Zamawiającego. 4. Partia towaru dostarczana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 5. Ze strony Zamawiającego poprawną realizację umowy nadzoruje Kierownik Bloku Operacyjnego- Magdalena Czernecka - numer telefonu 018 2633423. 6. Ze strony Wykonawcy osobą odpowiedzialną za realizację zamówień jest Pani/Pan........- numer telefonu........................... § 4 Zapłata za dostarczoną partię towaru dokonana zostanie poleceniem przelewu w ciągu 30 dni od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego towaru i faktury. § 5 Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku: - dostarczenia towaru złej jakości, - dostarczenia towaru niezgodnego z umową lub zamówieniem, - dostarczenia towaru w niewłaściwych opakowaniach, §6 1. Przez naruszenie warunków umowy ze strony Wykonawcy strony uznają: - trzykrotną nieterminową lub niezgodną z zamówieniami realizację dostaw, - powtarzające się uchybienia w zakresie jakości dostarczanego przedmiotu umowy - powtarzające się uchybienia w realizacji warunków umowy, dotyczące m. in. naliczania cen, terminów płatności w wystawianych fakturach za dostawy przedmiotu umowy, - nie okazanie ważnych dokumentów na żądanie Zamawiającego o których mowa w §1 ust. 4. 2. Naruszenia przez Wykonawcę któregokolwiek z warunków o których mowa w ust.1 dają Zamawiającemu podstawę do odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym, z winy Wykonawcy. §7 1. Strony ustalają obligatoryjny tryb postępowania reklamacyjnego po wyczerpania którego roszczenie będzie można realizować na drodze sądowej. 2. Postępowanie reklamacyjne polega na wystąpieniu do drugiej strony z konkretnym żądaniem, które winno zawierać podstawę prawną oraz uzasadnienie. 3. Strona, do której skierowano reklamację ma obowiązek udzielić odpowiedzi w terminie, o którym mowa w par. 8. 4. Brak odpowiedzi w tym terminie lub odmowa uznania reklamacji daje podstawę do dochodzenia roszczenia na drodze sądowej. 5. W przypadku uznania reklamacji, Wykonawca ma obowiązek dostarczenia towaru wolnego od wad lub uzupełnienia brakującej partii towaru z jego winy na jego koszt i ryzyko w terminie 5 dni, licząc od daty uznania reklamacji. §8 1. Reklamacje Zamawiającego co do terminowości, ilości, jakości dostaw załatwiane będą w ciągu 3 dni od złożonej reklamacji. 2.W przypadku uznania reklamacji, Wykonawca ma obowiązek dostarczenia towaru wolnego od wad lub uzupełnienia brakującej partii towaru z jego winy na jego koszt i ryzyko w terminie 5 dni, licząc od daty uznania reklamacji. §9 1. Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty kar umownych: -5% wartości niezrealizowanej części umowy, w przypadku odstąpienia Wykonawcy od zawartej umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca. -5% wartości niezrealizowanej części umowy, w przypadku odstąpienia Zamawiającego od zawartej umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca. -0,15% wartości zamówionego przedmiotu umowy nie dostarczonego w terminie za każdy rozpoczęty dzień zwłoki. -1% wartości zamówionego przedmiotu umowy, w przypadku dostarczenia go w innym asortymencie i ilościach. 2. Jeżeli szkoda rzeczywista będzie wyższa niż kara umowna, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłaty Zamawiającemu odszkodowania pokrywającego w całości poniesioną szkodę. 3. Postanowienia ust.1 akapit 1 i 2 wiążą strony w przypadku odstąpienia od umowy. 4. Kara umowna naliczona przez Zamawiającego będzie potrącona z przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia. §10 1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach (art.145 ustawy PZP) 2. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 3. Niewykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia ze strony Wykonawcy o zakup niezrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości przedmiotu umowy. §11 1.Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy będzie realizował samodzielnie w części......... w całości przez podwykonawcę. 2. Za należyte wykonanie niniejszej umowy odpowiedzialność ponosi Wykonawca. §12 Wykonawca jako wierzyciel z tytułu niniejszej umowy oświadcza, że nie przeniesie wierzytelności wynikającej z wykonania niniejszej umowy na osoby trzecie bez zgody Zamawiającego. §13 W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego o ile przepisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych nie stanowią inaczej. §14 Sądem właściwym dla rozstrzygania ewentualnych sporów będzie Sąd miejscowo właściwy dla Zamawiającego. §15 Umowa została sporządzona w 4-ch jednobrzmiących egzemplarzach , 3 dla Zamawiającego i 1 dla Wykonawcy. WYKONAWCA ZAMAWIAJĄCY §1 1. Umowa została zawarta na podstawie przeprowadzonego postępowania przetargowego na warunkach określonych w postępowaniu - art. 39 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. nr 19 z dnia 09.02.2004roku poz. 177 z późn. zmianami)- numer postępowania przetargowego. 2. Przedmiotem umowy jest dostawa do magazynu Zamawiającego mieszczących się przy ul. Szpitalnej 14 obłożeń pola operacyjnego, folii operacyjnych, ubrań operacyjnych wielokrotnego użytku zwanych w umowie przedmiotem umowy w ilościach, podanych w załącznikach numer........, które stanowią integralną część umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru w przypadku zmniejszenia się jego potrzeb, jednakże wartość realizacji przedmiotu zamówienia wyniesie co najmniej 80%. 4. Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy jest dopuszczony do obrotu i używania dla wyrobów medycznych w rozumieniu ustawy z 20 kwietnia 2004 o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93, poz. 896, z późn. zmianami) i w dniu dostawy pierwszej partii towaru zobowiązuje się stosowne dokumenty dostarczyć Zamawiającemu- osobom wymienionej w par. 3 ust. 4. §2 1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy w ilościach i cenach wyszczególnionych w załącznikach numer............ do niniejszej umowy. 2. Wartość zamówienia netto wynosi:.................zł (słownie: ........................ ). Kwota podatku VAT wynosi:.................zł (słownie:...............). 3. Wartość zamówienia brutto wynosi:.........zł(słownie:...............). 4. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania stałości cen wymienionych w załącznikach numer............... przez okres obowiązywania umowy, za wyjątkiem niezależnej od Wykonawcy zmiany stawki podatku VAT. 5. Każdą zmianę cen Wykonawca zobowiązuje się odpowiednio udokumentować, przedstawić Zamawiającemu na co najmniej 7 dni przed planowaną zmianą i obowiązuje po podpisaniu aneksu przez obie strony. 6. Cena jednostkowa brutto wymieniona w pkt 1 obejmuje wszystkie koszty związane z dostawą w tym koszty zakupu, opakowania, transportu, ubezpieczenia, załadunku, rozładunku, postawienia loco magazyn zamawiającego ewentualne opłaty celne, podatek VAT. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość: a) przekształcenia nazwy i innych danych identyfikacyjnych Zamawiającego lub Wykonawcy, b) rezygnacji podwykonawcy z powierzenia przez Wykonawcę wykonania części,całości umowy, (JEŻELI W REALIZACJI UMOWY UCZESTNICZYĆ BĘDZIE PODWYKONAWCA), c) obniżenia ceny przez Wykonawcę. 8. Zmiana, o której mowa w ust. 7 musi być odpowiednio udokumentowana przez każdą ze stron i obowiązuje po podpisaniu aneksu przez obie strony. § 3 1. Umowa zawarta jest na okres 12 miesięcy od jej zawarcia, tj. od..........do........ 2. W przypadku niezrealizowania dostawy w określonym 12-miesięcznym terminie Zamawiający stosownym aneksem zastrzega sobie prawo przedłużenia terminu o jakim mowa w par. 3 ust.1 niniejszej umowy, jednak nie dłużej, niż na okres 6 miesięcy. 3. Dostarczanie partii towaru będzie realizowane przez Wykonawcę według wskazań Zamawiającego dokonywanych telefonicznie lub faksem lub pisemnie w ciągu 3-ch dni roboczych w godz. 7.00-14.00 od złożonego zamówienia do magazynu Zamawiającego. 4. Partia towaru dostarczana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 5. Ze strony Zamawiającego poprawną realizację umowy nadzoruje Kierownik Bloku Operacyjnego- Magdalena Czernecka - numer telefonu 018 2633423. 6. Ze strony Wykonawcy osobą odpowiedzialną za realizację zamówień jest Pani/Pan........- numer telefonu........................... § 4 Zapłata za dostarczoną partię towaru dokonana zostanie poleceniem przelewu w ciągu 30 dni od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego towaru i faktury. § 5 Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku: - dostarczenia towaru złej jakości, - dostarczenia towaru niezgodnego z umową lub zamówieniem, - dostarczenia towaru w niewłaściwych opakowaniach, §6 1. Przez naruszenie warunków umowy ze strony Wykonawcy strony uznają: - trzykrotną nieterminową lub niezgodną z zamówieniami realizację dostaw, - powtarzające się uchybienia w zakresie jakości dostarczanego przedmiotu umowy - powtarzające się uchybienia w realizacji warunków umowy, dotyczące m. in. naliczania cen, terminów płatności w wystawianych fakturach za dostawy przedmiotu umowy, - nie okazanie ważnych dokumentów na żądanie Zamawiającego o których mowa w §1 ust. 4. 2. Naruszenia przez Wykonawcę któregokolwiek z warunków o których mowa w ust.1 dają Zamawiającemu podstawę do odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym, z winy Wykonawcy. §7 1. Strony ustalają obligatoryjny tryb postępowania reklamacyjnego po wyczerpania którego roszczenie będzie można realizować na drodze sądowej. 2. Postępowanie reklamacyjne polega na wystąpieniu do drugiej strony z konkretnym żądaniem, które winno zawierać podstawę prawną oraz uzasadnienie. 3. Strona, do której skierowano reklamację ma obowiązek udzielić odpowiedzi w terminie, o którym mowa w par. 8. 4. Brak odpowiedzi w tym terminie lub odmowa uznania reklamacji daje podstawę do dochodzenia roszczenia na drodze sądowej. 5. W przypadku uznania reklamacji, Wykonawca ma obowiązek dostarczenia towaru wolnego od wad lub uzupełnienia brakującej partii towaru z jego winy na jego koszt i ryzyko w terminie 5 dni, licząc od daty uznania reklamacji. §8 1. Reklamacje Zamawiającego co do terminowości, ilości, jakości dostaw załatwiane będą w ciągu 3 dni od złożonej reklamacji. 2.W przypadku uznania reklamacji, Wykonawca ma obowiązek dostarczenia towaru wolnego od wad lub uzupełnienia brakującej partii towaru z jego winy na jego koszt i ryzyko w terminie 5 dni, licząc od daty uznania reklamacji. §9 1. Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty kar umownych: -5% wartości niezrealizowanej części umowy, w przypadku odstąpienia Wykonawcy od zawartej umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca. -5% wartości niezrealizowanej części umowy, w przypadku odstąpienia Zamawiającego od zawartej umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca. -0,15% wartości zamówionego przedmiotu umowy nie dostarczonego w terminie za każdy rozpoczęty dzień zwłoki. -1% wartości zamówionego przedmiotu umowy, w przypadku dostarczenia go w innym asortymencie i ilościach. 2. Jeżeli szkoda rzeczywista będzie wyższa niż kara umowna, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłaty Zamawiającemu odszkodowania pokrywającego w całości poniesioną szkodę. 3. Postanowienia ust.1 akapit 1 i 2 wiążą strony w przypadku odstąpienia od umowy. 4. Kara umowna naliczona przez Zamawiającego będzie potrącona z przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia. §10 1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach (art.145 ustawy PZP) 2. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 3. Niewykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia ze strony Wykonawcy o zakup niezrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości przedmiotu umowy. §11 1.Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy będzie realizował samodzielnie w części.........w całości przez podwykonawcę. 2. Za należyte wykonanie niniejszej umowy odpowiedzialność ponosi Wykonawca. §12 Wykonawca jako wierzyciel z tytułu niniejszej umowy oświadcza, że nie przeniesie wierzytelności wynikającej z wykonania niniejszej umowy na osoby trzecie bez zgody Zamawiającego. §13 W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego o ile przepisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych nie stanowią inaczej. §14 Sądem właściwym dla rozstrzygania ewentualnych sporów będzie Sąd miejscowo właściwy dla Zamawiającego. §15 Umowa została sporządzona w 4-ch jednobrzmiących egzemplarzach , 3 dla Zamawiającego i 1 dla Wykonawcy. WYKONAWCA ZAMAWIAJĄCY

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pszs.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych- Zamawiającego - Podhalański Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Nowym Targu- ul. Szpitalna 14 (budynek administracji) pok. nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Dziennik Podawczy Zamawiającego - Podhalański Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Nowym Targu- ul. Szpitalna 14 (budynek administracji) pok. nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 01 NAZWA: Obłożenia pola operacyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obłożeń pola operacyjnego w ilościach i parametrach przedstawionych w załączniku numer 3 do specyfikacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obłożenia pola operacyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obłożeń pola operacyjnego w parametrach, ilościach podanych w załączniku numer 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obłożenia pola operacyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obłożeń pola operacyjnego w parametrach, ilościach podanych w załączniku numer 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ubrania, fartuchy operacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ubrań i fartuchów operacyjnych wielokrotnego użytku o parametrach, ilościach podanych w załączniku numer 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Folia operacyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa folii operacyjnej o parametrach, ilościach podanych w załączniku numer 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.