eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałośliwieZadanie 1Przebudowa drogi Nieżychowo - Nieżychówko Zadanie 2Przebudowa drogi Nieżychowo - Dębówko Stare

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-16

Białośliwie: Zadanie 1: Przebudowa drogi Nieżychowo - Nieżychówko Zadanie 2: Przebudowa drogi Nieżychowo - Dębówko Stare
Numer ogłoszenia: 123038 - 2016; data zamieszczenia: 16.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Białośliwie , ul. Księdza Kordeckiego 1, 89-340 Białośliwie, woj. wielkopolskie, tel. 67 2876910, 67 2876932, faks 67 2875791.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip2.bialosliwie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1: Przebudowa drogi Nieżychowo - Nieżychówko Zadanie 2: Przebudowa drogi Nieżychowo - Dębówko Stare.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 pn. Przebudowa drogi Nieżychowo - Nieżychówko - wykonanie na odcinku o dług. 700mb.: robót pomiarowych, koryta na głębokości 10cm, ścinki poboczy, warstwy odcinającej z piasku o gr. 10cm, podbudowy z kruszywa łamanego (destrukt betonowy) o gr. 15cm., b) Zadanie 2 pn. Przebudowa drogi Nieżychowo-Dębówko Stare - wykonanie na odcinku o dług. 780mb.: robót pomiarowych, koryta na głębokości 10cm, ścinki poboczy, warstwy odcinającej z piasku o gr. 10cm, podbudowy z kruszywa łamanego (destrukt betonowy) o gr. 15cm, warstwy wyrównawczo-wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej gr. 5cm, brukowania skarp kamieniem polnym oraz czyszczenia rowów z namułu o gr. 30cm. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w projektach technicznych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót, które stanowią załączniki do SIWZ..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy p.z.p. - w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.10.00-8, 45.23.31.20-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium: a)dla Zadania 1 - w wysokości 2.000 złotych (słownie złotych: dwa tysiące) b)dla Zadania 2 - w wysokości 8.000 złotych (słownie złotych: osiem tysięcy)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony, gdy Wykonawca załączy do oferty wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej dwa zamówienia polegające na budowie lub przebudowie jezdni, dróg, parkingów, placów, ciągów pieszo-jezdnych o wartości nie mniejszej niż: dla Zadania 1 - 90.000 złotych brutto (słownie złotych: dziewięćdziesiąt tysięcy), dla Zadania 2 - 300.000 złotych brutto (słownie złotych: trzysta tysięcy), wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone Ocena spełnienia postawionego warunku dokonywana będzie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w rozdziale 6 SIWZ, na zasadzie wykonawca spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawcy, który dysponować będzie co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe i wykształcenie niezbędne do kierowania robotami budowlanymi w zakresie dróg. Ocena spełnienia postawionego warunku dokonywana będzie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach wymienionych w rozdziale 6 SIWZ, na zasadzie wykonawca spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca w wykazie zobowiązany jest wskazać tylko najważniejsze roboty, Zamawiający za takie uznaje roboty polegające na budowie lub przebudowie jezdni, dróg, parkingów, placów, ciągów pieszo-jezdnych o wartości nie mniejszej niż: dla Zadania 1 - 90.000 złotych brutto (słownie złotych: dziewięćdziesiąt tysięcy), dla Zadania 2 - 300.000 złotych brutto (słownie złotych: trzysta tysięcy);
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony formularz OFERTA, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Kosztorysy ofertowe w zależności od Zadania, na które Wykonawca składa ofertę, sporządzone metodę uproszczoną.Uwaga: Ponieważ w niniejszym postępowaniu obowiązuje wynagrodzenie ryczałtowe kosztorysy ofertowe nie będą miały zastosowania na etapie badania i oceny ofert, będą miały charakter informacyjny tj. pomocniczy na etapie rozliczeń z Wykonawcą. 3.Kopia dowodu wniesienia wadium oddzielnie na Zadanie 1 i Zadanie 2 -nie dotyczy wadium wnoszonego w formie pieniężnej. 4.Informacja zawierająca wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawca będzie powoływał się na zasoby podwykonawców na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b p.z.p., w celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., w dołączonej informacji Wykonawca zobowiązany jest podać nazwę (firmę) podwykonawcy ze wskazaniem części zamówienia jaką będzie on wykonywał - druk oświadczenia stanowi załącznik nr 8. W przypadku nie korzystania z podwykonawców Wykonawca nie jest zobowiązany załączyć do oferty załącznika nr8. 5.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Dokument powinien wyrażać w sposób jednoznaczny wolę udostępnienia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienia odpowiedniego zasobu, czyli wskazywać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia a także inne istotne okoliczności. 6.Pełnomocnictwo w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia. 7.Pełnomocnictwo dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika. 8.Oświadczenie dot. okresu gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia, złożone przez Wykonawcę w formularzu OFERTA, oddzielnie dla Zadania 1 i Zadania 2 - udzielane na czas nie krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia bezusterkowego odbioru wykonanych robót. 9.Dot. dokumentów podmiotów zagranicznych: jeżeli w kraju miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt III.4.3.1).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji jakości - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w następujących sytuacjach: a)zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadkach: 1)zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w sytuacji, gdy wniesiono odwołanie lub skargę do sądu i po ich rozstrzygnięciu realizacja zamówienia ze względu na niesprzyjające warunki atmosferyczne, w terminie wskazanym w SIWZ jest niemożliwa, 2) wystąpienia siły wyższej - siła wyższa oznacza wydarzenia zewnętrzne, nieprzewidywalne, nieoczekiwane i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, warunek zmiany - powiadomienie na piśmie strony umowy w ciągu 5 dni od dnia zaistnienia siły wyższej, 3)wstrzymania prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn zawinionych przez Zamawiającego, 4)konieczności wykonania zamówień dodatkowych, w przypadku, gdy wartość zamówienia przekroczy 30000 euro - przeprowadzenie procedury udzielenia zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 p.z.p., 5)wystąpienia innych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymania robót przez Zamawiającego, 6) konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, 7)nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, archeologicznych lub terenowych, w szczególności niewypałów i niewybuchów, wykopalisk archeologicznych, 8)odmiennych, ale istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych niezależnych od żadnej ze Stron umowy, w tym również napotkania podczas prowadzonej inwestycji na urządzenia będące własnością osób trzecich np. kabli elektrycznych, kabli energetycznych, linii komunikacyjnych, rur itp. Termin realizacji ulegnie przedłużeniu o czas wstrzymania robót z ww. przyczyn nie dłuższy jednak niż czas ich trwania.. b)zmiana wynagrodzenia Wykonawcy za realizację zamówienia w przypadkach: 1)zmiany zakresu prac wprowadzonej przez Zamawiającego w porozumieniu z Projektantem np. roboty zamienne, zmiana do wysokości nieprzekraczającej wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie, 2)rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone o koszty realizacji zaniechanego zakresu zadania, przy czym Zamawiający zapłaci Wykonawcy za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, c)zmiana terminów oraz zasad płatności w następujących przypadkach: 1)na skutek wystąpienia przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, 2)na skutek wystąpienia przyczyn zależnych od Zamawiającego, które nie były znane w dniu podpisania umowy, d) zmiana zakresu prac wprowadzona przez Zamawiającego w porozumieniu z Projektantem, oraz Wykonawcą np. roboty zamienne, e)zmiany w dokumentacji projektowej - w sytuacji gdy zastosowanie przewidywanych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zadania, f)zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 p.z.p. Wykonawca zobowiązany jest wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia - powiadomienie na piśmie strony umowy, g)zmiana osób nadzorujących wykonanie zamówienia po stronie Zamawiającego i Wykonawcy. Zamawiający zaakceptuje osoby wskazane przez Wykonawcę jeśli posiadają kwalifikacje i doświadczenie takie same lub wyższe od osób wymienionych w wykazie osób załączonym do oferty.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip2.bialosliwie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Białośliwiu ul. Księdza Kordeckiego 1, 89-340 Białośliwie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Białośliwiu ul. Księdza Kordeckiego 1, 89-340 Białośliwie biuro nr 2 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi Nieżychowo - Nieżychówko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 pn. Przebudowa drogi Nieżychowo - Nieżychówko - wykonanie na odcinku o dług. 700mb.: robót pomiarowych, koryta na głębokości 10cm, ścinki poboczy, warstwy odcinającej z piasku o gr. 10cm, podbudowy z kruszywa łamanego (destrukt betonowy) o gr. 15cm.,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.10.00-8, 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji jakości - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi Nieżychowo - Dębówko Stare.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 pn. Przebudowa drogi Nieżychowo-Dębówko Stare - wykonanie na odcinku o dług. 780mb.: robót pomiarowych, koryta na głębokości 10cm, ścinki poboczy, warstwy odcinającej z piasku o gr. 10cm, podbudowy z kruszywa łamanego (destrukt betonowy) o gr. 15cm, warstwy wyrównawczo-wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej gr. 5cm, brukowania skarp kamieniem polnym oraz czyszczenia rowów z namułu o gr. 30cm..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.10.00-8, 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji jakości - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.