Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2015-08-18
Lublin: Dostawa wraz z monta¿em mebli do jednostek UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/22-2015/DOP-p)
Numer og³oszenia: 122915 - 2015; data zamieszczenia: 18.08.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej , Pl. M. Curie-Sk³odowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umcs.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa wraz z monta¿em mebli do jednostek UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/22-2015/DOP-p).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i monta¿ mebli do jednostek UMCS w Lublinie obejmuj±ca nastêpuj±ce czê¶ci:Czê¶æ I: dostawa i monta¿ mebli do Dziekanatu Wydz. Pedagogiki i Psychologii;Czê¶æ II: dostawa i monta¿ mebli do Wydzia³u Prawa i Administracji; Czê¶æ III:dostawa i monta¿ krzese³ do Wydzia³u Prawa i Administracji. Opis przedmiotu zamówienia przedstawia minimalne wymagania. Wykonawcy przystêpuj±cy do niniejszego postêpowania mog± zaproponowaæ rozwi±zania równowa¿ne o parametrach takich samych lub przewy¿szaj±cych je, jednak ich obowi±zkiem jest udowodnienie równowa¿no¶ci. Zamawiaj±cy zaakceptuje rozwi±zania równowa¿ne, o ile spe³nione s± minimalne parametry podanych materia³ów lub komponentów. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia na pochodzenie produktów, nazw produktów oraz ich producentów maja na celu jedynie przybli¿yæ wymagania, których nie mo¿na by³o opisaæ przy pomocy dostatecznie dok³adnych i zrozumia³ych okre¶leñ. Zamawiaj±cy wymaga, by oferowane meble by³y fabrycznie nowe, kompletne, spe³niaj±ce wymagania funkcjonalno-techniczne okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zapewnia: transport wraz z za³adunkiem i roz³adunkiem, ubezpieczenie transportu oraz wszystkie inne koszty zwi±zane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy wymaga, aby okres gwarancji na dostarczany przedmiot zamówienia wynosi³ minimum 24 miesi±ce, licz±c od dnia protokolarnego przekazania przedmiotu zamówienia do eksploatacji. Okres gwarancji jest równy okresowi rêkojmi za wady. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty Za³±czniku nr 1 do siwz..
II.1.5)
przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.10.00.00-3, 39.12.10.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 25.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owo sposobu spe³niania niniejszego warunku
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owo sposobu spe³niania niniejszego warunku
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owo sposobu spe³niania niniejszego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owo sposobu spe³niania niniejszego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owo sposobu spe³niania niniejszego warunku
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Je¿eli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) tiret pierwszy (nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci ...), zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie, w którym okre¶la siê tak¿e osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, z³o¿one przed w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê zawartej umowy w przypadku: - zmiany obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego; - wyst±pienia zdarzeñ si³y wy¿szej jako zdarzenia zewnêtrznie niemo¿liwego do przewidzenia, któremu nie mo¿na by³o zapobiec; - zaistnienie okoliczno¶ci, nieznanych Zamawiaj±cemu w momencie podpisywania umowy, w tym brak gotowo¶ci pomieszczeñ do monta¿u mebli.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.umcs.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej, plac Marii Curie-Sk³odowskiej 5; 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piêtro XII, pokój 1203..
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 26.08.2015 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej, plac Marii Curie-Sk³odowskiej 5; 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piêtro XII, pokój 1203..
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: dostawa i monta¿ mebli do Dziekanatu Wydz. Pedagogiki i Psychologii;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 1.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.10.00.00-3, 39.12.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 25.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin gwarancji - 10
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: dostawa i monta¿ mebli do Wydzia³u Prawa i Administracji;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 1.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.10.00.00-3, 39.12.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 25.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin gwarancji - 10
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: dostawa i monta¿ krzese³ do Wydzia³u Prawa i Administracji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 1.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 25.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Sukcesywne dostawy artyku³ów higienicznych i toaletowych
- Us³uga druku, oprawy i dostawy ksi±¿ek do Wydawnictwa UMCS
- Realizacja us³ug badawczych
- Us³uga zapewnienia zakwaterowania wraz z wy¿ywieniem dla studentów UMCS podczas wyjazdu szkoleniowo-integracyjnego
- Dostawa wyposa¿enia konstrukcyjnego oraz peryferii dla Lubelskiego Centrum Konferencyjnego w Lublinie.
- Sukcesywna dostawa ¶rodków czysto¶ci dla Lubelskiego Urzêdu Wojewódzkiego w Lublinie
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych dla TJO Oddzia³u ZUS w Wa³brzychu.
- Budowa budynku sanitarnego w ramach zadania pn. "Zagospodarowanie terenu targowiska miejskiego w £asku"
- "Adaptacja i modernizacja obiektów szkolnych na potrzeby praktycznej nauki zawodu wraz z niezbêdnym wyposa¿eniem i pomocami dydaktycznymi w ZS Nr 2 i ZS Nr 3 we W³oszczowie"
- "Sprzeda¿ wraz z dostarczeniem 40 szt. jednoosobowych tapczanów dla DS Olimp."
- Remont pomieszczeñ Poradni Specjalistycznej wraz z wykonaniem instalacji klimatyzacji oraz systemu kolejkowego.
- "Modernizacja infrastruktury wraz z zakupem wyposa¿enia w celu poprawy jako¶ci i dostêpno¶ci ¶wiadczeñ onkologicznych w Szpitalu Powiatowym im. Tadeusza Maliñskiego w ¦remie Sp. z o. o."
wiêcej: Meble »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.