Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-01-23
Ogłoszenie nr 12267 - 2017 z dnia 2017-01-23 r.
Szczecinek: Dostawa paliw płynnych do pojazdów samochodowych i agregatów prądotwórczych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital w Szczecinku sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
32052419000000, ul.
ul. Kościuszki
38,
78400
Szczecinek, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
094 3726720, 3726721, e-mail
przetargi@szpital.szczecinek.pl, faks
094 3726729, 3730886.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital.szczecinek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.szpital.szczecinek.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.szpital.szczecinek.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
listownie, osobiście lub przesyłką kurierską
Adres:
Szpital w Szczecinku Sp. z o.o. ul. Kościuszki 38, 78-400 Szczecinek
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych do pojazdów samochodowych i agregatów prądotwórczych
Numer referencyjny: 02/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych, w tym oleju napędowego i etyliny bezołowiowej 95, do ambulansów i innych pojazdów samochodowych szpitala oraz agregatów prądotwórczych w okresie obowiązywania umowy. Przedmiot zamówienia został opisany i wyszczególniony w Załączniku nr 2. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem ofertowym - Załącznik nr 1. Zamawiający przewiduje zakup paliwa w stacjonarnych stacjach paliwowych Wykonawcy, położonych w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego w ilości: 1) olej napędowy wg PN-EN 590 - 25 000 dm3 - litrów, 2) etylina bezołowiowa 95 wg PN-EN 228 - 70 dm3 - litrów. Podane ilości paliwa są wielkościami szacunkowymi służącymi do kalkulacji ceny ofertowej. Zamawiający zastrzega prawo nie objęcia zamówieniem części asortymentu w wysokości do 30%. Przedmiot zamówienia musi być dostępny 24 godziny na dobę, w dni powszednie i święta przez cały rok. Realizacja przedmiotu zamówienia, poprzez tankowanie pojazdów samochodowych, będzie się odbywać sukcesywnie w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Podstawą do rozliczenia zakupu paliw płynnych w okresie obowiązywania umowy będą ceny obowiązujące na stacjach paliw Wykonawcy z dnia zakupu paliwa. Wykonawca wystawia faktury zakupu paliwa pomniejszone o upust cenowy ..... % (drugie kryterium oceny ofert) podany w ofercie, który będzie niezmienny przez cały okres obowiązywania umowy. W sytuacjach awaryjnych, gdy w/w stacje paliw będą nieczynne Wykonawca zapewni bezgotówkowe tankowanie na innej stacjonarnej stacji usytuowanej w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego. Jeżeli ta stacja nie będzie należała do Wykonawcy, do niego należy ustalenie i przeprowadzenie procedury wzajemnych rozliczeń finansowych z tą stacją. Jakość paliw na wskazanych przez Zamawiającego stacjonarnych stacjach paliw odpowiadać musi normom i wymaganiom jakościowym - Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 11 Września 2013 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz. U. z 2013 r. poz. 1058 ) Każda transakcja zakupu paliwa będzie potwierdzona przez Wykonawcę dowodem wydania, zawierającym co najmniej następujące dane: nr rejestracyjny samochodu (w przypadku tankowania samochodu), imię i nazwisko pobierającego paliwo, rodzaj i ilość wydanego paliwa, datę transakcji, cenę jednostkową paliwa netto i brutto oraz stan licznika. Wykonawca, nie rzadziej niż raz w miesiącu udostępniać lub przekazywać będzie zestawienie dokonanych transakcji w formie arkusza excel. W zestawieniu będą co najmniej informacje dotyczące daty tankowania, miejsca, numeru rejestracyjnego samochodu, ilości zatankowanego paliwa, kwoty netto oraz brutto transakcji przed i po rabacie, nr faktury. Zamawiający akceptuje możliwość transakcji zakupu paliwa przy użyciu kart paliwowych jak i dokumentowania transakcji przy pomocy elektronicznego systemu transakcyjnego. W takim przypadku Zamawiający odstąpi od wymogu potwierdzania transakcji przy pomocy dowodu wydania. Wykonawca przekaże nieodpłatnie, w terminie 15 dni od daty zgłoszenia, ustaloną ilość kart przypisanych do poszczególnych pojazdów, a także do innych transakcji (tankowanie kanistrów). W przypadku zagubienia karty Wykonawca przekaże Zamawiającemu nowe karty nieodpłatnie. Przedstawione ceny mogą ulec zmianie w związku ze zmianą cen u producentów paliw. Wykonawca poinformuje Zamawiającego pisemnie o zmianie ceny. Powiadomienie nastąpi najpóźniej w dniu zmiany ceny. Za dzień powiadomienia uznaje się dzień wpłynięcia powiadomienia do Zamawiającego. Paliwo będące przedmiotem dostawy musi spełniać normy obowiązujące w Polsce zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dn. 09 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015 poz. 1680 z późn. zm.).
II.5) Główny kod CPV: 09.13.41.00 - Olej napędowy
Dodatkowe kody CPV:09132100-4
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesiącach: 12
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał ważną w okresie realizacji
zamówienia koncesję na obrót paliwami wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki
zgodnie z aktualną ustawą Prawo energetyczne.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający odstępuje od opisu warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie co najmniej 2 dostawy
przedmiotu zamówienia tj. dostawę paliw płynnych, o wartości brutto nie
mniejszej niż oferowane aktualnie.
Udokumentuje lokalizacje posiadanych stacji paliwowych w odległości do 10 km od siedziby
Zamawiającego, gdzie będzie możliwe całodobowe tankowanie paliwa.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
wypełniony jednolity europejski dokument zamówienia (JEDZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
| etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
| etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 30/01/2017, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z SZCZECINKA
- Zakup komputerów w ramach projektu pn. " Modernizacja i doposażenie szpitalnego oddziału ratunkowego (SOR) oraz pracowni diagnostycznych w Szpitalu w Szczecinku"
- Przeprowadzenie szkolenia z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach realizacji Programu OLiOC w Gminie Szczecinek
- Kompleksowa wymiana nawierzchni trzech krytych kortów tenisowych oraz ich termomodernizacja w kompleksie Regionalnego Centrum Tenisowego w Szczecinku
więcej: przetargi w Szczecinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- [D/7/TP/2025] Dostawa oleju napędowego i oleju opałowego.
- Zakup wraz z dostawą oleju napędowego dla potrzeb jednostek sprzętowych i transportowych Gminy Jawornik Polski w roku 2026
- ZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO, ETYLINY I AD BLUE Z TANKOWANIEM POJAZDÓW W 2026 ROKU
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów, maszyn i urządzeń Powiatowego Zarządu Dróg w Bielsku Podlaskim w 2026 roku
- Sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym na podstawie kart flotowych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ośnie Lubuskim i Centrum Usług Wspólnych w Ośnie Lubuskim na lata 2026 - 2027
- Zakup paliw płynnych na potrzeby Urzędu Gminy Tarnów i Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Tarnów w roku 2026.
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





