Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-30
Częstochowa: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę
nieruchomości - niezabudowanych stanowiących własność Gminy i Skarbu
Państwa
Numer ogłoszenia: 12244 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, faks 034 3707175.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości - niezabudowanych stanowiących własność Gminy i Skarbu Państwa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości - niezabudowanych stanowiących własność Gminy i Skarbu Państwa. W skład nieruchomości może wchodzić jedna lub więcej działek. Przewidywana ilość działek do wyceny - 555 działek. Wymieniona ilość działek może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb zamawiającego. Zamówienie składa się z 4 części szczegółowo opisanych w pkt. 18 SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: a) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum 5 operatów szacunkowych w zakresie wyceny zgodnym z przedmiotem zamówienia - na każdą z 4 części zamówienia; c) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia-nie spełnia- w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę do postępowania. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumentami potwierdzającymi spełnianie w/w warunków muszą być: a)Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; b)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; c)Świadectwo uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości dla osób wymienionych w wykazie. d) Wykaz usług zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zawierający następujące dane: nazwę, opis usług wraz z ich zakresem, wartość usług, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji usług, e) Dokumenty potwierdzające, że usługi z wykazu zostały wykonane z należytą starannością, np. referencje. f) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. h) Wypełniony druk - Oferta, stanowiący załącznik specyfikacji,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czestochowa.bip-gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Częstochowie, ul.Waszyngtona 5,Wydział Mienia i Nadzoru Właścicielskiego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2009 godzina 10:00, miejsce: oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego ul. Śląska 11/13 Częstochowa, w Biurze Obsługi Interesanta, parter, stanowisko nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości - niezabudowanych stanowiących własność Gminy i Skarbu Państwa. Wycena przeznaczona dla potrzeb zbycia nieruchomości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena przeznaczona dla potrzeb zbycia nieruchomości - 140 działek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie peratów szacunkowych na wycenę nieruchomości - niezabudowanych stanowiących własność Gminy i Skarbu Państwa. Wycena przeznaczona dla potrzeb : a. ustanowienia trwałego zarządu b. ustalenia opłaty adiacenckiej, c. ustalenia renty planistycznej, d. ustalenia opłaty za służebność gruntową.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena przeznaczona dla potrzeb : a. ustanowienie trwałego zarządu -20 działek, b. ustalenia opłaty adiacenckiej -50 działek, c. ustalenia renty planistycznej - 5 działek, d. ustalenia opłaty za służebność gruntową - 15 działek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości - niezabudowanych stanowiących własność Gminy i Skarbu Państwa. Wycena przeznaczona dla potrzeb ustalenie wysokości odszkodowania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ustalenie wysokości odszkodowania - w trybie ustawy art.73 ustawy z dnia 13 października 1998r- przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną - w trybie ustawy art.98 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r o gospodarce nieruchomościami - w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych Razem 95 działek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości - niezabudowanych stanowiących własność Gminy i Skarbu Państwa. Wycena przeznaczona dla potrzeb nabycia gruntów celem realizacji inwestycji drogowych wraz z elementami towarzyszącymi (ogrodzenie, rośliny).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena przeznaczona dla potrzeb nabycia gruntów celem realizacji inwestycji drogowych wraz z elementami towarzyszącymi (ogrodzenie, rośliny): - na zasoby, - budowę i modernizację dróg Gminnych, - wykup i wypłata odszkodowań w trybie art.36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Razem 230 działek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Świadczenie usług odbioru i transportu zwłok osób zmarłych w SP ZOZ Miejskim Szpitalu Zespolonym w Częstochowie
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego typu wywrotka trójstronna - o DMC do 18t na potrzeby zapewnienia zabezpieczenia logistycznego ujęć wody.
- Zagospodarowanie przestrzeni przy ulicy Pawła Jasienicy 2- IL
- Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z kompletami materiałów eksploatacyjnych (tonerów)
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E w 2026 roku
- Roboty związane z wykonaniem oznakowania poziomego na drogach powiatowych i wojewódzkich będących w utrzymaniu Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie operatów szacunkowych obejmujących wyceny wartości nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych stanowiących własność Gminy Miasto Elbląg i Skarbu Państwa w celu obrotu nieruchomościami
- świadczenie usług komunalnych.
- Wieloletnie zarządzanie oraz realizacja inwestycji budowlanych w komunalnym zasobie lokalowym Gminy Murowana Goślina.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





