eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebnica › Sukcesywna dostawa znaków i elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego w 2011 r wg potrzeb.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-22

Trzebnica: Sukcesywna dostawa znaków i elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego w 2011 r wg potrzeb.
Numer ogłoszenia: 122257 - 2011; data zamieszczenia: 22.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 102943 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Wrocławska 9, 55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie, tel. 71 3873090, faks 71 3873090.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa znaków i elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego w 2011 r wg potrzeb..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sukcesywna dostawa znaków i elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego w 2011 r wg potrzeb - szacunkowa ilość: Rodzaj znaków (średnich) ostrzegawcze - 150 szt.; zakazu -50 szt.;nakazu- 20szt.; informacyjne: 600x600 - 30 szt, 600x750 - 10 szt. 600x900 - 10 szt. D-42 i D-43 o wym. 530X1200 - 20 szt. (do wyc. przyjąć tablice prow. o wym. 600X600)  kierunku i miejscowości: o pow, do 0,4 m2 - 10 m2 o pow. powyż. 0,41 m2 - 15 m2  znaki uzupełniające: o pow, do 0,4 m2 - 10 m2, o pow. powyż. 0,41 - 30 m2,   tabliczki do znaków drogowych: o pow, do 0,4 m2 - 25 m2, o pow. powyż. 0,41- 25 m2,   elementy bezpieczeństwa ruchu: próg zwalniający o wym. 900x50x500 (do wyc. przyjąć elem. środkowe) - 18 szt. lustro drogowe okrągłe O 800 -10 szt. słupki prowadzące (do wyc. przyjąć słup. U-1a) - 250 szt. tablice prowadzące - 25 szt. słupki wskaźnikowe - 10 szt. słupki krawędziowe - 10 szt.   Znaki wyszczególnione w wykazie mogą ulec zmianie, ponieważ są to ilości szacunkowe. Zarząd informuje, że nie wymienia całych ciągów dróg, tylko będą to znaki wymieniane na skutek uszkodzenia, ubytków, skorodowania lub na wniosek władz lokalnych. 2.2 Wszystkie znaki mają być z grupy znaków średnich wykonane z folii 2 generacji odblaskowości z kompletem uchwytów. 2.3 Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części przedmiotu zamówienia - w przypadku niewykorzystania ilości znaków wskazanych w pkt 2.1 Zamawiający będzie miał prawo do rezygnacji z dalszych dostaw, bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy, 2.4 Dostarczone znaki muszą spełniać wszelkie wymogi jakościowe dopuszczające je do użycia zgodnie ze Szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkami ich umieszczania na drogach. Załączniki nr 1-4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach. (Dz. U. Załącznik do nru 220, poz. 2181 z dnia 23 grudnia 2003 r.) 3.Warunki dostawy: 3.1.Zamawiający będzie skladał zamówienie (z uwzględnieniem rodzaju i ilości) za pomocą fax-u. 3.2 Zamowienie należy realizować w terminie 2 tygodni od jego otrzymania. 3.3 Dostawa znaków odbywać się będzie na koszt Wykonawcy do siedziby ZDP przy ul. Wroclawskiej 9 w Trzebnicy. Do ceny znaków należy doliczyć koszt transportu.oraz zabezpieczenia na czas transportu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.22.00 - Znaki drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RAWBUD -RAWICZ Spółka z o.o., Masłowo, ul. Śląska 88, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42364,00

  • Oferta z najniższą ceną: 42364,00 / Oferta z najwyższą ceną: 57655,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.