eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczytnoUsługi polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu warsztatów szkoleniowych dla uczestników projektu pt Aktywność i Integracja szansą na przyszłość

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-21

Szczytno: Usługi polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu warsztatów szkoleniowych dla uczestników projektu pt Aktywność i Integracja szansą na przyszłość
Numer ogłoszenia: 122207 - 2011; data zamieszczenia: 21.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szczytnie , ul. Polska 49, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 624 01 84, faks 0-89 624 01 84.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szczytnogw.1.e-bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu warsztatów szkoleniowych dla uczestników projektu pt Aktywność i Integracja szansą na przyszłość.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem Zamówienia są usługi polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu warsztatów szkoleniowych dla beneficjentów ostatecznych (wyłonionych spośród klientów GOPS) w ramach projektu systemowego Aktywność i Integracja szansą na przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, w zakresie: w ramach kontraktów socjalnych dla 36 osób z terenu gminy wiejskiej Szczytno: 1) Warsztat zastosowanie komputera i internetu w codziennym życiu z obsługą kasy fiskalnej -36 osoby (2grupy po 18 osób), czas trwania: 130 h/grupę, łącznie 260 h, w okresie:( VI-IX), 2)Warsztat grupowe poradnictwo zawodowe - 36 osób;(2 grupy po 18osób) , czas trwania 30h/grupę, tj. 5 dni po 6h, łącznie 60h, w okresie ( V-VI), 3) Indywidualne doradztwo zawodowe dla 36 osób, czas trwania po 3h/1 osobę, realizacja w okresie: ( X-XI), 4) warsztat kształtowania osobowości z elementami wizażu i stylizacji dla 36 osób (2 grupy po 18 osób), czas trwania: 30 h/grupę,tj. 5 dni po 6h, łącznie 60h, realizacja w okresie: (XI-XII) W ramach Programu Aktywności Lokalnej dla 19 osób z terenu gminy wiejskiej Szczytno 1) terapia psychospołeczna - 19 osób ( 1 grupa), czas trwania: 30 h/grupę, realizacja w okresie (VII-VIII), 2) Warsztat dotyczący zakładania i działalności spółdzielni socjalnych - 19 osób (1grupa), czas trwania : zajęć teoretycznych 2 dni po 5 h/ grupę, łącznie: 10 h połączone z wyjazdem do wybranej spółdzielni socjalnej, celem wizyty studyjnej - trwającej 1 dzień 5 h, łączny czas trwania z dojazdem i powrotem 8h - realizacja w okresie ( IX-X), 3) indywidualne poradnictwo zawodowe dla 19 osób, czas trwania 3h/1 osobę; realizacja w okresie ( X-XI), 4) warsztat kształtowania osobowości z elementami wizażu i stylizacji - 19 osób (1 grupa), czas trwania 30h/grupę tj. 5 dni, po 6h, realizacja w okresie: (XI-XII). 4.W szkoleniach uczestniczyć mogą wyłącznie beneficjenci projektu, skierowani przez Zamawiającego (zgodnie z przeprowadzoną rekrutacją przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szczytnie). 5.Zamówienie dotyczy ośmiu bloków tematycznych. OPIS POSZCZEGÓLNYCH BLOKÓW TEMATYCZNYCH ZAMÓWIENIA: znajduje się w siwz na stronie od 3 do 10 (tabela) 6. Ogólne wymagania stawiane przez Zamawiającego dotyczące realizacji wszystkich bloków tematycznych zamówienia do uwzględnienia w ofercie: 1)Zajęcia powinny trwać w ilości godzin dziennie wskazanych przy poszczególnym bloku tematycznym, odbywać się w godzinach rannych 2 razy w tygodniu bądź 1 raz w tygodniu, mogą odbywać się w odstępach dwutygodniowych . 2)Podczas realizacji zajęć należy położyć duży nacisk na zdobycie umiejętności praktycznych, a odbiec w niezbędnym stopniu od przekazywania wiedzy w formie klasycznego wykładu (treści programowe powinny zostać dostarczone uczestnikom na początku zajęć, których one dotyczą w formie podręczników bądź przygotowanych skryptów). 3)Zamawiający wymaga aby Wykonawca zagwarantował uczestnikom szkolenia materiały biurowe niezbędne do przeprowadzenia szkolenia oraz harmonogram szkolenia. Wszystkie materiały dydaktyczne muszą być przekazane uczestnikom w dniu rozpoczęcia zajęć. 4)Warsztaty powinny być przeprowadzone w warunkach lokalowych dostosowanych do prowadzenia zajęć dydaktycznych i pod tym kątem odpowiednio wyposażonych. Sale dydaktyczne i ćwiczeniowe powinny być przestronne, odpowiednio oświetlone, wentylowane, wyposażone w pomoce szkoleniowe, co najmniej w tablicę standardową lub tablicę flipchart z zapasem kartek, sprzęt audiowizualny (np.telewizor, rzutnik, laptop). Wykonawca w trakcie trwania zajęć musi zapewnić dostęp do wc zaopatrzony w środki higieny. Ponadto, w trakcie dnia szkoleniowego wykonawca zorganizuje jedną przerwę kawową (np.: kawa, herbata lub woda mineralna - do wyboru) oraz drobny poczęstunek (np.: ciastka), 5) W trakcie trwania szkolenia należy zapewnić bazę lokalową i techniczną oraz warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 6)Budynek i sale szkoleniowe muszą być oznakowane informacją o nazwie szkolenia, czasie trwania, numerze sali w której odbywają się zajęcia. 7)Przygotowanie i prowadzenie bieżącej dokumentacji przebiegu warsztatów (m.in. listy obecności uczestników zajęć - potwierdzanie obecności za pomocą własnoręcznego czytelnego podpisu, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, zwrotu kosztów przejazdu, kserokopii dziennika zajęć, a po zakończeniu zajęć przekazania oryginałów tych dokumentów Zamawiającemu wraz z zaświadczeniami lub certyfikatami potwierdzającymi ukończenie zajęć (z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym), 8)Niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego (najpóźniej w następnym dniu od zaistniałej sytuacji) o absencji uczestników warsztatów lub rezygnacji z uczestnictwa w trakcie ich trwania, a także innych okolicznościach mających wpływ na realizację programu nauczania. Zgłoszenia o nieobecności powinny być dokonywane telefonicznie lub mailowo do Koordynatora projektu. 9)Szkolenie powinno być przeprowadzone przez wykwalifikowaną kadrę wykładowców i instruktorów posiadających wykształcenie i kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe zgodne z kierunkiem warsztatów lub prowadzonych zagadnień - zgodnie z opisem warunków udziału w postępowaniu dotyczących osób zdolnych do wykonania zamówienia (pkt 7.1.4 specyfikacji), a także jeżeli są wymagane - udokumentowane uprawnienia do prowadzania danego szkolenia. 10)Podana liczba godzin trwania szkolenia ma przypadać na każdego uczestnika szkolenia i ma odnosić się do pełnych godzin zegarowych. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Nie ma natomiast możliwości rezygnacji z przerw kosztem skrócenia trwania zajęć, np. jeżeli zajęcia w danym dniu zostały zaplanowane na 5 godzin, poczynając od godziny 8:00, to zajęcia te muszą odbywać się do godziny 13:00. Oferty zawierające inną niż wymagana liczba godzin trwania szkolenia zostaną odrzucone jako niezgodne z treścią specyfikacji istot.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. zajęcia/warsztaty grupowe na rzecz klientów pomocy społecznej, osób z kręgu wykluczenia społecznego, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował potencjałem technicznym ( lokal, wyposazenie, sprzęt, urządzenia, stanowiska komputerowe) adekwatnym do danego bloku tematycznego zamówienia, - warsztat zastosowanie komputera i internetu w codziennym życiu z obsługą kasy fiskalnej - sale dydaktyczne/ szkoleniowe przestrzenne, odpowiednio oświetlone, zapewniające samodzielne stanowisko komputerowe dla co najmniej 1 osób ( 1 grupa); zapewnienie co najmniej 1 kasy fiskalnej na 2 uczestników zajęć, zaplecze socjalne w tym dostęp do wc zaopatrzonego w środki higieny; - warsztat grupowe poradnictwo zawodowe - sale dydaktyczne/ szkoleniowe przestrzenne, odpowiednio oświetlone, zapewniające stanowisko dla co najmniej 20 osób: stolik, krzesło ; wyposażone w minimum pomoce dydaktyczne m.in.: tablicę standardową (sucho-ścierną),korkową lub flipchart z zapasem kartek; w sprzęt audiowizualny (np. laptop, rzutnik, telewizor), zaplecze socjalne w tym dostęp do wc zaopatrzonego w środki higieny; - indywidualne doradztwo zawodowe sala dydaktyczna przestrzenna, odpowiednio oświetlona, wyposażona w meble (np. stolik krzesło), zaplecze socjalne w tym dostęp do wc zaopatrzonego w środki higieny; - warsztat kształtowania osobowości z elementami wizażu i stylizacji sale dydaktyczne/ szkoleniowe przestrzenne,odpowiednio oświetlone, zapewniające stanowisko dla co najmniej 20 osób: stolik, krzesło ; wyposażone w minimum pomoce dydaktyczne m.in.: tablicę standardową (sucho-ścierną), korkową lub flipchart z zapasem kartek; w sprzęt audiowizualny (np.laptop, rzutnik, telewizor,),zaplecze socjalne w tym dostęp do wc zaopatrzonego w środki higieny; - terapia psychospołeczna - sale dydaktyczne/ szkoleniowe przestrzenne,odpowiednio oświetlone, zapewniające stanowisko dla co najmniej 20 osób: stolik, krzesło ; wyposażone w minimum pomoce dydaktyczne m.in.: tablicę standardową (sucho-ścierną), korkową lub flipchart z zapasem kartek; w sprzęt audiowizualny (np.laptop, rzutnik, telewizor), zaplecze socjalne w tym dostęp do wc zaopatrzonego w środki higieny; - warsztat dotyczący zakładania i działalności spółdzielni socjalnych sale dydaktyczne/ szkoleniowe przestrzenne, odpowiednio oświetlone, zapewniające stanowisko dla co najmniej 20 osób: stolik, krzesło ; wyposażone w minimum pomoce dydaktyczne m.in.: tablicę standardową (sucho-ścierną), korkową lub flipchart z zapasem kartek; w sprzęt audiowizualny (np.laptop, rzutnik, telewizor), zaplecze socjalne w tym dostęp do wc zaopatrzonego w środki higieny; - indywidualne poradnictwo zawodowe sala dydaktyczna przestrzenna, odpowiednio oświetlona, wyposażona w meble (np. stolik krzesło) , zaplecze socjalne w tym dostęp do wc zaopatrzonego w środki higieny; - warsztat kształtowania osobowości z elementami wizażu i stylizacji: sale dydaktyczne/ szkoleniowe przestrzenne, odpowiednio oświetlone, zapewniające stanowisko dla co najmniej 20 osób: stolik, krzesło ; wyposażone w minimum pomoce dydaktyczne m.in.: tablicę standardową (sucho-ścierną), korkową lub flipchart z zapasem kartek; w sprzęt audiowizualny (np.laptop, rzutnik, telewizor,) zaplecze socjalne w tym dostęp do wc zaopatrzonego w środki higieny; Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego: oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wykazu dotyczącego ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne dla potrzeb zajęć - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ; Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia niniejszy warunek zamawiący wymaga aby wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z opisem dla poszczególnych bloków tematycznych - warsztat zastosowanie komputera i internetu w codziennym życiu z obsługą kasy fiskalnej - posiadanie przez każdego wykładowcę wykształcenia wyższego z tytułem minimum licencjata lub studiów podyplomowych zgodnie z kierunkiem prowadzonego przedmiotu, z przygotowaniem pedagogicznym; oraz doświadczenia w prowadzeniu zajęć w formach pozaszkolnych dla dorosłych, polegającego na przeprowadzeniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 3 szkoleń dla osób dorosłych, wykładowcy/instruktorzy prowadzący zajęcia z obsługi kasy fiskalnej , powinni posiadać wykształcenie minimum średnie z przygotowaniem pedagogicznym posiadający doświadczenie w prowadzeniu zajęć w formach pozaszkolnych dla dorosłych, polegającego na przeprowadzeniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 3 szkoleń dla osób dorosłych, - warsztat grupowe poradnictwo zawodowe - posiadanie przez każdego wykładowcę wykształcenia wyższego z tytułem minimum licencjata lub studiów podyplomowych z doradztwa zawodowego , z przygotowaniem pedagogicznym; oraz doświadczenia w prowadzeniu zajęć w formach pozaszkolnych dla dorosłych, polegającego na przeprowadzeniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 3 warsztatów grupowych na rzecz klientów pomocy społecznej (osób z kręgu wykluczenia społecznego); - indywidualne doradztwo zawodowe - posiadanie przez każdego wykładowcę wykształcenia wyższego z tytułem minimum licencjata lub studiów podyplomowych z doradztwa zawodowego , z przygotowaniem pedagogicznym; doświadczenia w prowadzeniu indywidualnych konsultacji , polegającego na przeprowadzeniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 3 warsztatów na rzecz klientów pomocy społecznej (osób z kręgu wykluczenia społecznego); - warsztat kształtowania osobowości z elementami wizażu i stylizacji - posiadanie przez wykładowcę w przypadku zajęć kształtowania osobowości wykształcenia wyższego z tytułem minimum licencjata lub studiów podyplomowych zgodnie z kierunkiem prowadzonych zajęć, z przygotowaniem pedagogicznym; posiadanie doświadczenia w prowadzeniu zajęć w formach pozaszkolnych dla dorosłych, polegającego na przeprowadzeniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 3 warsztatów grupowych na rzecz klientów pomocy społecznej (osób z kręgu wykluczenia społecznego); z zakresu elementów wizażu i stylizacji wykładowcy/instruktorzy , powinni posiadać wykształcenie minimum średnie z przygotowaniem pedagogicznym,posiadający doświadczenie w prowadzeniu zajęć w formach pozaszkolnych dla dorosłych, polegającego na przeprowadzeniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 3 , warsztatów grupowych na rzecz klientów pomocy społecznej (osób z kręgu wykluczenia społecznego) ; - terapia psychospołeczna - posiadanie przez każdego wykładowcę wykształcenia wyższego z tytułem minimum licencjata lub studiów podyplomowych zgodnie z programem warsztatów kierunkiem prowadzonych zajęć , z przygotowaniem pedagogicznym oraz posiadanie przez każdego wykładowcę doświadczenia w prowadzeniu zajęć w formach pozaszkolnych dla dorosłych, polegającego na przeprowadzeniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 3 warsztatów grupowych na rzecz klientów pomocy społecznej (osób z kręgu wykluczenia społecznego); - warsztat dotyczący zakładania i działalności spółdzielni socjalnych - posiadanie przez każdego wykładowcę wykształcenia wyższego z tytułem minimum licencjata lub studiów podyplomowych z przygotowaniem pedagogicznym oraz posiadanie przez każdego wykładowcę doświadczenia w prowadzeniu zajęć w formach pozaszkolnych dla dorosłych, polegającego na przeprowadzeniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 3 warsztatów grupowych na rzecz klientów pomocy społecznej (osób z kręgu wykluczenia społecznego); - indywidualne poradnictwo zawodowe - posiadanie przez każdego wykładowcę wykształcenia wyższego z tytułem minimum licencjata lub studiów podyplomowych z doradztwa zawodowego , z przygotowaniem pedagogicznym; doświadczenia w prowadzeniu indywidualnych konsultacji , polegającego na przeprowadzeniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 3 warsztatów na rzecz klientów pomocy społecznej (osób z kręgu wykluczenia społecznego); - warsztat kształtowania osobowości z elementami wizażu i stylizacji - posiadanie przez wykładowcę w przypadku zajęć kształtowania osobowości wykształcenia wyższego z tytułem minimum licencjata lub studiów podyplomowych zgodnie z kierunkiem prowadzonych zajęć, z przygotowaniem pedagogicznym; posiadanie doświadczenia w prowadzeniu zajęć w formach pozaszkolnych dla dorosłych, polegającego na przeprowadzeniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 3 warsztatów grupowych na rzecz klientów pomocy społecznej (osób z kręgu wykluczenia społecznego); z zakresu elementów wizażu i stylizacji wykładowcy/instruktorzy , powinni posiadać wykształcenie minimum średnie z przygotowaniem pedagogicznym,posiadający doświadczenie w prowadzeniu zajęć w formach pozaszkolnych dla dorosłych, polegającego na przeprowadzeniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 3 , warsztatów grupowych na rzecz klientów pomocy społecznej (osób z kręgu wykluczenia społecznego); Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie: złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz załącznika nr 5 do SIWZ - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ,wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.zaparafowany projekt umowy każda parafowana strona)- załącznik nr 7 do SIWZ 2.Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień - w oryginale lub poświadczone notarialnie - jeżeli osobą podpisującą ofertę i załączniki do oferty nie jest osobą uprawnioną do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z reprezentacją wynikającą z załączonego do oferty zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpisu z właściwego rejestru. 3.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca będzie polegać na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2B,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia istotnych zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1 zmiana terminu rozpoczęcia lub zakończenia zajęć wywołanej w szczególności nieskompletowaniem na czas pełnej grupy szkoleniowej lub przyczynami niezależnymi od Wykonawcy i Zamawiającego ( np. działania siły wyższej ); 2 zmiana kadry dydaktycznej zaangażowanej w realizację szkolenia, wyłącznie w przypadku wystąpienia udokumentowanych nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających prowadzenie zajęć szkoleniowych przez wskazanego w ofercie wykładowcę/trenera/instruktora (w szczególności z powodu choroby, wypadku czy śmieci osoby), pod warunkiem złożenia przez wykonawcę pisemnego wniosku w tej sprawie i po akceptacji przez Zamawiającego; Zaproponowane osoby powinny posiadać kwalifikacje i doświadczenie zawodowe co najmniej takie jak wykładowca, który ma zostać zastąpiony; 3. zmiany miejsca realizacji zajęć, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana ta nie może doprowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych określonych w SIWZ, 4. zmiany harmonogramu zajęć w uzasadnionych przypadkach i za zgodą Zamawiającego; 5. zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szczytnogw.1.e-bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szczytnie ul. Polska 49, 12-100 Szczytno, pok. nr 304, III piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szczytnie, ul. Polska 49, 12-100 Szczytno, pokój nr 304, III piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt systemowy Aktywność i Integracja szansą na przyszłość współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.