eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Roboty budowlane i prace konserwatorskie wraz z nadzorem archeologicznym dotyczące ścian historycznej rozbieralni i krematorium III (obiekt o nr inw. B-39) na terenie byłego niemieckiego nazistowskiego obozu koncentracyjnego i zagłady Auschwitz II - Birkenau

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-13

Oświęcim: Roboty budowlane i prace konserwatorskie wraz z nadzorem archeologicznym dotyczące ścian historycznej rozbieralni i krematorium III (obiekt o nr inw. B-39) na terenie byłego niemieckiego nazistowskiego obozu koncentracyjnego i zagłady Auschwitz II - Birkenau
Numer ogłoszenia: 121834 - 2016; data zamieszczenia: 13.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu , ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32-603 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 33 844 8003, faks 33 843 18 62.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.auschwitz.org
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.auschwitz.org

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane i prace konserwatorskie wraz z nadzorem archeologicznym dotyczące ścian historycznej rozbieralni i krematorium III (obiekt o nr inw. B-39) na terenie byłego niemieckiego nazistowskiego obozu koncentracyjnego i zagłady Auschwitz II - Birkenau.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane i prace konserwatorskie wraz z nadzorem archeologicznym dotyczące ścian historycznej rozbieralni i krematorium III (obiekt o nr inw. B-39) na terenie byłego niemieckiego nazistowskiego obozu koncentracyjnego i zagłady Auschwitz II - Birkenau.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Roboty budowlane i prace konserwatorskie wraz z nadzorem archeologicznym na terenie byłego niemieckiego nazistowskiego obozu koncentracyjnego i zagłady Auschwitz II - Birkenau

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.14 - Roboty budowlane w zakresie pomników historycznych lub miejsc pamięci 92.52.21.00 - Usługi ochrony obiektów historycznych 92.52.22.00 - Usługi ochrony budynków historycznych 71.35.19.14 - Usługi archeologiczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego PAŃSTWOWE MUZEUM AUSCHWITZ-BIRKENAU w Oświęcimiu.Termin wniesienia wadium upływa 31 maja 2016 r. o godz. 12.00. Wadium w pieniądzu zostanie skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert kwota wadium 34 znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego PAŃSTWOWE MUZEUM AUSCHWITZ-BIRKENAU w Oświęcimiu. Wadium musi obejmować okres związania ofertą.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:pieniądzu,poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej,z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,w gwarancjach bankowych,w gwarancjach ubezpieczeniowych,w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dn. 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego PAŃSTWOWE MUZEUM AUSCHWITZ-BIRKENAU w Oświęcimiu:Bank Gospodarstwa Krajowego nr rachunku 53 1130 1150 0012 1268 9790 0006 z dopiskiem:wadium -znak postępowania. Wadium wnoszone w formie lub w formach innych niż w pieniądzu, powinno być złożone w oryginale oraz powinno zawierać przesłanki utraty wadium na rzecz Zamawiającego PAŃSTWOWE MUZEUM AUSCHWITZ-BIRKENAU w Oświęcimiu wskazane w art. 46 ust 4a) i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto, w przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie oraz powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).Zamawiający zatrzymuje wadium w wyniku okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4 i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego) wykaże(-ą), że posiada doświadczenie polegające na należytym wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:minimum 3 robót budowlanych zawierających w swoim zakresie wykonanie kolumn cemento-gruntowych lub cementowych w technologii wgłębnego mieszania gruntu lub w technologii iniekcji strumieniowej w tym: a) co najmniej jedna polegająca na wykonaniu wzmocnienia gruntu mającego bezpośredni wpływ na zabezpieczenie konstrukcyjne (np. wzmocnienie podłoża pod fundamentem) i lub na wykonaniu zabezpieczenia przed parciem gruntu mającego bezpośredni wpływ na stateczność obiektu, przy czym w każdym wypadku chodzi o obiekt wpisany do rejestru zabytków i robotę, która została wykonana na podstawie pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, za wynagrodzenie co najmniej 50.000 zł,b) co najmniej jedna polegająca na wykonaniu zbrojonych stalą profilową kolumn o łącznej długości co najmniej 300 [mb] i o wysokości elementów co najmniej 6m,c) co najmniej jedna polegająca na wykonaniu zbrojonych stalą profilową kolumn za wynagrodzenie co najmniej 300.000 zł.Przez roboty budowlane Zamawiający rozumie roboty budowlane w rozumieniu przepisów Pzp, podejmowane przy zabytku lub w otoczeniu zabytku, zgodnie z ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2003 r. Nr 162, poz. 1568z późniejszymi zmianami), - minimum 2 prac konserwatorskich dotyczących konserwacji wątku ceglanego obiektu wpisanego do rejestru zabytków w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2003 r. Nr 162, poz. 1568 z późniejszymi zmianami) lub innego właściwego ze względu na miejsce położenia zabytku rejestru, z zastrzeżeniem, że:d) dla minimum jednego obiektu wykonano prace na powierzchni wątku ceglanego minimum 200m2, e) dla minimum jednego obiektu wykonano prace o wartości nie mniej niż 250.000,00 zł brutto. Przez prace konserwatorskie Zamawiający rozumie działania mające na celu zabezpieczenie i utrwalenie substancji zabytku, zahamowanie procesów jego destrukcji oraz dokumentowanie tych działań, zgodnie z ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2003 r. Nr 162, poz. 1568 z późniejszymi zmianami).Przez inny właściwy ze względu na miejsce położenia zabytku rejestr, Zamawiający rozumie każdy, tak w Europie, jak i na świecie rejestr bądź wykaz zabytków będący odpowiednikiem rejestru zabytków w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2003 r. Nr 162, poz. 1568 z późniejszymi zmianami).Uwaga: Wartości prac konserwatorskich i robót budowlanych określone w walucie innej niż PLN, Wykonawca przeliczy w złotych według kursu średni na dzień zakończenia tych prac konserwatorskich i robót budowlanych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego) wykaże(-ą), że dysponuje lub będzie dysponował następującym potencjałem technicznym: do wykonania palisady z kolumn cementowo-gruntowych wymagane jest dysponowanie przez wykonawcę sprzętem o następujących parametrach: 1) Wiertnica:- umożliwiająca pracę bez konieczności rozpinania i dokładania żerdzi wiertniczych w trakcie wykonywania iniekcji kolumny o długości 6,5m i średnicy fi 600,- urządzenie nie starsze niż 10 lat - posiadająca znak CE. Do wykonania dokumentacji fotograficznej i filmowej wymagane jest dysponowanie przez wykonawcę sprzętem o następujących parametrach:1) cyfrowa lustrzanka fotograficzna o rozdzielczości matrycy co najmniej 18 MPix i możliwością nagrywania filmów w rozdzielczości minimum full HD 2) co najmniej 1 obiektyw: obejmujący swoją ogniskową zakresy 17mm-105mm, o jasności nie mniejszej niż 2.8 F 3) oprogramowanie do cyfrowej obróbki zdjęć oraz do montażu materiału filmowego

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego) wykaże(-ą), że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą na stanowisko: 1. KIEROWNIKA BUDOWY posiadającego:- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjnobudowlanej bez ograniczeń określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z poźn. zm.) oraz odbytą co najmniej 18 miesięczną praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, zgodnie z Art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami: Robotami budowlanymi kieruje albo nadzór inwestorski wykonuje, przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru osoba, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury. - przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa t.j. posiadającą wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, - co najmniej 5 letnie (licząc od momentu uzyskania uprawnień do kierowania robotami) doświadczenie zawodowe (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) w kierowaniu robotami budowlanymi przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków lub innego właściwego ze względu na miejsce położenia zabytku rejestru z zastrzeżeniem, że doświadczenie to obejmuje w okresie ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert co najmniej 12 miesięczną aktywność zawodową w opisanym powyżej zakresie.Przez inny właściwy ze względu na miejsce położenia zabytku rejestr, Zamawiający rozumie każdy, tak w Europie, jak i na świecie rejestr bądź wykaz zabytków będący odpowiednikiem rejestru zabytków w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2003 r. Nr 162, poz. 1568 z późniejszymi zmianami). 2. KIEROWNIKA ROBÓT posiadającego:- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z poźn. zm.).- przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa t.j. posiadającą wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,- co najmniej 3 letnie (licząc od momentu uzyskania uprawnień do kierowania robotami) doświadczenie zawodowe (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) w kierowaniu robotami budowlanymi polegającymi na wykonaniu wykonanie kolumn cemento-gruntowych lub cementowych w technologii wgłębnego mieszania gruntu lub w technologii iniekcji strumieniowej, z zastrzeżeniem , że powyższe doświadczenie obejmuje w okresie ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert co najmniej 18 miesięczną aktywność zawodową w opisanym powyżej zakresie.Zamawiający dopuszcza połączenie funkcji kierownika budowy z funkcją kierownika robót.Posiadane przez osobę, mającą pełnić funkcję Kierownika Budowy i/lub Kierownika Robót,uprawnienia w ww. wymaganych zakresach, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. 1994 nr 89 poz. 414 z późn. zm.) oraz aktualnym obowiązującym rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2014 poz. 1278) lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Stosownie do art. 12 ust. 7 ustawy - Prawo budowlane, podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stanowi m.in. wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę. Powyższe zaświadczenie musi być ważne (aktualne) w całym okresie trwania wykonania umowy t.j. osoba pełniąca funkcję techniczną musi posiadać wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Zgodnie z art. 12 a ww. ustawy, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Jeżeli Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia wskazane powyżej, która ma miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, musi wykazać, że osoba ta legitymuje się kwalifikacjami odpowiadającymi wymaganym uprawnieniom w kraju zamieszkania, jeśli takie w tym kraju obowiązują z uwzględnieniem prawa do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18.03.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394). Zamawiający dopuszcza zgodnie z zapisami art. 20a Ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r., nr 5 poz. 42 z późn. zm.) uprawnienia do świadczenia usług transgranicznych. Zamawiający wskazuje, iż obywatel państwa członkowskiego, posiadający kwalifikacje zawodowe architekta, inżyniera budownictwa lub urbanisty, który prowadzi zgodnie z prawem działalność w zakresie tego zawodu w innym niż Rzeczpospolita Polska państwie członkowskim ma prawo do tymczasowego i okazjonalnego wykonywania zawodu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, bez konieczności uznawania kwalifikacji zawodowych, z zastrzeżeniem wymogów określonych w ust. 2-11 ww. przepisu. W takiej sytuacji, osoby wskazane w powyższym przepisie, nie są obowiązane do przeprowadzenia procedury uznania kwalifikacji zawodowych w trybie przewidzianym w art. 33a wyżej wskazanej ustawy. W celu potwierdzenia spełnienia uznania wykonywania określonej działalności w charakterze usługi transgranicznej dana osoba musi posiadać m.in. tymczasowy wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z art. 20a ust. 6 powołanej ustawy. 3.KIEROWNIKA PRAC KONSERWATORSKICH posiadającego:-kwalifikacje określone w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o Ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. (Dz.U. z 2003 r. Nr 162, poz. 1568 z późniejszymi zmianami) tj.:Pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi, prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru kieruje osoba, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 64 ust.1. ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o Ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz - co najmniej 5-letnie (licząc od momentu uzyskania tytułu zawodowego magistra po ukończeniu właściwych studiów wyższych) doświadczenie zawodowe (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) w nadzorze lub kierowaniu pracami konserwatorskimi w obiektach wpisanych do rejestru zabytków lub innego właściwego ze względu na miejsce położenia zabytku rejestru, z zastrzeżeniem, że doświadczenie to obejmuje w okresie ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert co najmniej 12 miesięczną aktywność zawodową w opisanym powyżej zakresie. Przez inny właściwy ze względu na miejsce położenia zabytku rejestr, Zamawiający rozumie każdy, tak w Europie, jak i na świecie rejestr bądź wykaz zabytków będący odpowiednikiem rejestru zabytków w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2003 r. Nr 162, poz. 1568 z późniejszymi zmianami). 4. ARCHEOLOGA pełniącego nadzór archeologiczny posiadającego: - uprawnienia do prowadzenia badań archeologicznych zgodnie z art. 37e ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2003 r. Nr 162, poz. 1568 z późniejszymi zmianami) , tj.: badaniami archeologicznymi kieruje osoba, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie archeologii i przez co najmniej 12 miesięcy brała udział w badaniach archeologicznych (doświadczenie zawodowe może być nabyte poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) oraz - co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy, liczone od momentu uzyskania uprawnień do prowadzenia badań archeologicznych) w tym co najmniej 12-miesięczne doświadczenie zawodowe w prowadzeniu nadzoru nad pracami ziemnymi związanymi z wykonywaniem robót budowlanych lub prac konserwatorskich obiektów wpisanych do rejestru zabytków. 5. Ponadto Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego) wykaże(-ą), że dysponuje lub będzie dysponował: A. zespołem realizującym prace konserwatorskie składającym się z co najmniej 3 osób:- posiadających tytuł zawodowy magistra w zakresie specjalności dotyczącej konserwacji i restauracji elementów i detali architektonicznych lub konserwacji rzeźby oraz, -posiadających dodatkowo co najmniej 3-letnie (licząc od momentu uzyskania tytułu zawodowego magistra po ukończeniu właściwych studiów wyższych) doświadczenie zawodowe (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) w wykonywaniu prac konserwatorskich w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, z zastrzeżeniem, że doświadczenie to obejmuje w okresie ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert co najmniej 12 miesięczną aktywność zawodową w opisanym powyżej zakresie. Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza jednoczesnego łączenia funkcji Kierownika prac konserwatorskich z funkcją członka zespołu realizującego prace konserwatorskie.B. zespołem realizującym roboty budowlane składającym się z co najmniej 4 osób z których: a) 2 osoby posiadają co najmniej 3 lata doświadczenia przy wykonywaniu robót budowlanych przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków. b) 2 osoby posiadają co najmniej 5 lat doświadczenia przy kolumn cemento-gruntowych lub cementowych w technologii wgłębnego mieszania gruntu lub w technologii iniekcji strumieniowej (operator wiertnicy i operator pompy iniekcyjnej) Przez inny właściwy ze względu na miejsce położenia zabytku rejestr, Zamawiający rozumie każdy, tak w Europie, jak i na świecie rejestr bądź wykaz zabytków będący odpowiednikiem rejestru zabytków w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2003 r. Nr 162, poz. 1568 z późniejszymi zmianami). C. osobą wykonującą dokumentację fotograficzną i filmową: posiadającą minimum 2 letnie (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) doświadczenie w wykonywaniu fotografii o charakterze dokumentacyjnym

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego) wykaże(-ą), że posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 500 000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych). W przypadku, gdy Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające spełnianie warunku określające wysokość posiadanych środków finansowych lub posiadanej zdolności kredytowej w innych walutach niż PLN, Wykonawca przeliczy wartość posiadanych środków finansowych lub posiadanej zdolności kredytowej według średniego kurs NBP (Tabela A) na dzień wystawienia dokumentu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy wg wzoru załącznik nr 1, oświadczenie o spełnianiu warunków wg wzoru załącznik nr 2, pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Pisemne zobowiązanie Wykonawcy do wykonania robót związanych z wykonaniem palisady w okresie maksymalnie 5 tygodni - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której został dokonany wybór Wykonawcy. 2. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: a) konieczność przedłużenia terminu umownego z powodu: - udzielenia przez Zamawiającego zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, których realizacja będzie miała wpływ na realizację zakresu zamówienia podstawowego; każda zmiana terminu umowy z tego powodu będzie pociągała za sobą konieczność wprowadzenia stosownych zmian terminów realizacji w harmonogramie rzeczowo-finansowym, - pojawienia się okoliczności związanych z niekorzystnymi warunkami pogodowymi mających wpływ na terminy realizacji zadań określone w harmonogramie rzeczowofinansowym; każda zmiana terminu umowy z tego powodu będzie pociągała za sobą konieczność wprowadzenia stosownych zmian terminów realizacji w harmonogramie rzeczowo-finansowym, - wystąpienia konieczności wykonania dodatkowych badań konserwatorskich, których prowadzenie oraz wyniki wpływają na terminy realizacji zadań określone w harmonogramie rzeczowo-finansowym, niemożliwych wcześniej do przewidzenia; każda zmiana terminu umowy z tego powodu będzie pociągała za sobą konieczność wprowadzenia stosownych zmian terminów realizacji w harmonogramie rzeczowofinansowym, - wystąpienia konieczności wykonania dodatkowych badań archeologicznych, których prowadzenie oraz wyniki wpływają na terminy realizacji zadań określonych w harmonogramie rzeczowo-finansowym, każda zmiana terminu umowy z tego powodu będzie pociągała za sobą konieczność wprowadzenia stosownych zmian terminów realizacji w harmonogramie rzeczowo-finansowym, - działania siły wyższej, tj. wyjątkowego i nagłego zdarzenia lub okoliczności, którego nie można było wcześniej przewidzieć, każda zmiana terminu umowy z tego powodu będzie pociągała za sobą konieczność wprowadzenia stosownych zmian terminów realizacji w harmonogramie rzeczowo-finansowym,- z przyczyn zależnych od Zamawiającego; każda zmiana terminu umowy z tego powodu będzie pociągała za sobą konieczność wprowadzenia stosownych zmian terminów realizacji w harmonogramie rzeczowo-finansowym, - ujawnienia się w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia nieznanych wcześniej przeszkód wstrzymujących dalszą realizację przedmiotu zamówienia; każda zmiana terminu umowy z tego powodu będzie pociągała za sobą konieczność wprowadzenia stosownych zmian terminów realizacji w harmonogramie rzeczowo-finansowym; - konieczności wykonania przez Wykonawcę dokumentacji zamiennej; każda zmiana terminu umowy z tego powodu będzie pociągała za sobą konieczność wprowadzenia stosownych zmian terminów realizacji w harmonogramie rzeczowo-finansowym; - w przypadku wydanych w toku wykonywania umowy, zgodnie z obowiązującym prawem zaleceń Wojewódzkiego konserwatora zabytków; każda zmiana terminu umowy z tego powodu będzie pociągała za sobą konieczność wprowadzenia stosownych zmian terminów realizacji w harmonogramie rzeczowo-finansowym; - konieczności zmiany stosowanych preparatów określonych w programach konserwatorskich w przypadkach pojawienia się na rynku nowych preparatów do konserwacji o właściwościach lepszych od preparatów wskazanych w programach konserwatorskich; każda zmiana terminu umowy z tego powodu będzie pociągała za sobą konieczność wprowadzenia stosownych zmian terminów realizacji w harmonogramie rzeczowo-finansowym, b) zmiana danych podmiotowych Wykonawcy, c) zmiana przedstawicieli Wykonawcy, d) konieczność wykonania badań archeologicznych (interwencyjnych) w zakresie większym niż 20 m2 3. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy. Jeżeli zmiana jest przez Wykonawcę, to Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu pisemne uzasadnienie proponowanej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.auschwitz.org
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu, ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32-603 Oświęcim.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2016 godzina 12:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego PAŃSTWOWE MUZEUM AUSCHWITZ-BIRKENAU w Oświęcimiu, ul. Więźniów Oświęcimia 20, budynek administracyjny, Dziennik podawczy (pokój nr 1.8).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.