Ogłoszenie z dnia 2008-06-06
Wrzosowa: Roboty remontowe budynków: biurowego, portierni, socjalno - warsztatowego Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie
Numer ogłoszenia: 121685 - 2008; data zamieszczenia: 06.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., Sobuczyna, ul. Konwaliowa 1, 42-263 Wrzosowa, woj. śląskie, tel. (034) 327-53-20, fax (034) 327-52-66.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czpk.czestochowa.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe budynków: biurowego, portierni, socjalno - warsztatowego Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Roboty remontowe budynków: biurowego, portierni, socjalno - warsztatowego, których właścicielem jest Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Sobuczynie. Zakres zamówienia: Oferent jest zobowiązany wykonać prace w oparciu o załączony przedmiar robót (Zał. Nr 4 SIWZ), który dotyczy następujących prac: 1.Przeróbka zapadniętego dachu 2.Przemurowanie dachowych części kominów wentylacyjnych 3.Prace remontowe budynku biurowego 4.Roboty remontowe portierni 5.Zdemontowanie istniejącego komina i wykonanie nowego Każdy zainteresowany ofertą zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej. Oczekiwana jakość prac: gwarancja - 3 lata na wykonane prace.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.Oferta winna być zabezpieczona wadium wniesionym przed wyznaczonym terminem złożenia ofert tj. 27.06.2008r. do godz. 12:00 w wysokości: 1500,00 PLN (słownie: tysiąc pięćset złotych) 2.Wadium można wnieść: - przelewem bankowym na konto: 18 1050 1142 1000 0005 0165 1582 - w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.00.109.1158 z późn. zm.) 3.Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w sekretariacie spółki w siedzibie Zamawiającego. 4.Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium, jeżeli: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy Wykonawcy. 5.Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie, jeżeli: - upłynie termin związania ofertą, określony w pkt. 9 SIWZ, - zawarta zostanie umowa i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy, - Zamawiający unieważni przetarg, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia. 6. Na pisemny wniosek Wykonawcy, Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, jeżeli: - Wykonawca wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert, - Wykonawca został wykluczony z postępowania, - oferta została odrzucona.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 06.164.1163 z późn. zm.) zwanej dalej Ustawą, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie Zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty przedłożone przez wykonawcę określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Nie spełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zmówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. /Zał. Nr 5 SIWZ/,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czpk.czestochowa.um.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dokumnety (SIWZ) można odebrać bezpłatnie w siedzibie CzPK Sp.z o.o. ul .Konwaliowa 1, 42 - 263 Wrzosowa u Sekretarza Komisji Przetargowej.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Spółki ul Konwaliowa 1, 42 - 263 Wrzosowa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dachu na budynku stodoły
- PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU PRZY UL. TOWAROWEJ 61 W JAWORZNIE
- 297/Cir/25/KK_ Remont kwater służbowych w budynkach mieszkalnych - lokal ul. Zaruby.
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w miejscowości Cedry Wielkie
- Rozbudowa szlaku rowerowego "Bug rajem turysty" na terenie Gminy Siemiatycze
- Remont komór mroźniczej i chłodniczej znajdujących się w budynku Szkoły Policji w Pile
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





