eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączDostawa aparatu do USG

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-24

Nowy Sącz: Dostawa aparatu do USG
Numer ogłoszenia: 121294 - 2009; data zamieszczenia: 24.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Obwód Lecznictwa Kolejowego w Nowym Sączu , ul. Batorego 77, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 5474386, faks 018 5474923.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzozolk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatu do USG.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatu do USG o wartości przedmiotu zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy Pzp. Zamówienie obejmuje dostawę wraz z transportem do siedziby Zamawiającego, montażem i szkoleniem w zakresie obsługi i eksploatacji aparatu do USG..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 2. spełniają wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.: a) podadzą w ofercie termin płatności 30 dni, b) udzielą pełnej gwarancji minimum 24 miesięcy zgodnie z warunkami zapisanymi w umowie, licząc od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia, c) wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 1 dostawy odpowiadającej rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, poparte dokumentem, iż została wykonana w terminie i z należytą starannością. 3. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty, według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do specyfikacji. 2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające między innymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust.1 PZP oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji. 3. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie - oświadczenie, że przedsiębiorcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia według wzoru stanowiącego zał. nr 4 do specyfikacji. 4. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określonych w punkcie 6.1. SIWZ tj. poświadczone za zgodność z oryginałem protokoły, certyfikaty, informację w języku polskim o technicznych cechach (parametrach) urządzenia (urządzeń wchodzących w skład zestawu), informację o dacie produkcji urządzenia, pełną dokumentację serwisową zawierającą warunki serwisowania i naprawy urządzenia itp. (za wyjątkiem instrukcji obsługi w języku polskim, którą wybrany w drodze postępowania Wykonawca będzie musiał dołączyć do dostarczonego aparatu do USG). 5. Przygotowaną przez Wykonawcę (Informację o urządzeniu i warunkach serwisu) zgodnie z załącznikiem nr 5 do specyfikacji. 6. W drugiej części oferty muszą znajdować się oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków stawianych Wykonawcy: 6.1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6.2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie a także dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (referencje), 6.3 W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca lub producent aparatu jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych powyżej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (potwierdzający dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (potwierdzający dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (potwierdzający dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniach poprzednich, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spzozolk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ OLK ul. Batorego 77 33-300 Nowy Sącz Sekretariat (pok. 124).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2009 godzina 10:00, miejsce: SPZOZ OLK ul. Batorego 77 33-300 Nowy Sącz Sekretariat (pok. 124).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.