eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drawsko › Udzielenie kredytu długoterminowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-19

Drawsko: Udzielenie kredytu długoterminowego
Numer ogłoszenia: 120984 - 2011; data zamieszczenia: 19.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 67788 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Drawsko, ul. Powstańców Wielkopolskich 121, 64-733 Drawsko, woj. wielkopolskie, tel. 067 2569128, faks 067 2569135.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Udzielenie Gminie Drawsko kredytu długoterminowego w wysokości 1 024 387,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie części inwestycji pn. Aktywizacja Wielkiej Pętli Wielkopolski - Budowa przystani wodnych na rzece Noteć - Przystań w Drawsku współfinansowanej ze środków unijnych w ramach Priorytetu VI - Turystyka i Środowisko kulturowe, działania 6.1 - Turystyka, Schematu I Infrastruktura Turystyczna WRPO na lata 2007-2013 na następujących warunkach: 1) kredyt w PLN 2) zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco z deklaracją wekslową 3) prognozowana data uruchomienia kredytu dla celów jednakowego wyliczenia oferty: 29.04.2011 4) kredyt będzie uruchamiany transzami w zależności od potrzeb zamawiającego - na wniosek zamawiającego 5) dopuszcza się możliwość uruchomienia mniejszej kwoty kredytu 6) uruchomienie kredytu - przelewem na konto Kredytobiorcy 7) okres kredytowania: od dnia uruchomienia pierwszej transzy do 30.12.2024 r. 8) ostateczne wykorzystanie kredytu do 31.08.2011 r. 9) karencja w spłacie kredytu do 31.12.2011 r. 10) raty kapitału kredytu będą spłacane w wysokości 6 566,58 zł na miesiąc, natomiast ostatnia rata w wysokości 6 567,10 zł. 11) spłata kredytu w ratach miesięcznych w ostatnim dniu każdego miesiąca na podstawie zawiadomienia przekazanego przez bank pierwsza rata 31.01.2012 r., ostatnia rata 30.12.2024 r. 12) spłata odsetek na bieżąco od kwoty aktualnie wykorzystanego kredytu w okresach miesięcznych w ostatnim dniu każdego miesiąca, pierwsza rata 31.07.2011 r., ostatnia rata 30.12.2024 r. 13) jeśli termin spłaty kredytu i odsetek przypada na dzień wolny od pracy, płatność przypada w pierwszy dzień roboczy po terminie płatności przypadający po dniu wolnym od pracy na podstawie zawiadomienia przekazanego przez bank. 14) pierwsza spłata odsetek nastąpi w dniu 31.07.2011 r. 15) oprocentowanie kredytu zmienne w oparciu o WIBOR 3M powiększone lub pomniejszone o marżę banku - kredytodawcy 2. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami, niż prowizja przygotowawcza oraz oprocentowanie liczone wg stawki WIBOR 3M powiększonej o marżę banku,a w szczególności w sytuacji gdy kredyt spłacony zostanie wcześniej - odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy, bez prowizji rekompensacyjnej. 3. Prowizja przygotowawcza od udzielonego kredytu będzie pobierana proporcjonalnie do wysokości pobranego kredytu - w momencie uruchamiania transz lub w całości przy uruchomieniu pierwszej transzy w zależności od woli Zamawiającego. 4. W celu wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego, Zamawiający udostępni poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.bip.gminadrawsko.pl oraz dołączy do SIWZ następujące informacje: 1) uchwałę RIO w sprawie wyrażenia opinii o przedłożonym sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Drawsko za 2008 r., 2) sprawozdanie opisowe za 2008 r 3) uchwałę RIO w sprawie wyrażenia opinii o przedłożonym sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Drawsko za 2009 r., 4) sprawozdanie opisowe za 2009 r 5) uchwałę RIO w sprawie wyrażenia opinii o przedłożonej przez Gminę Drawsko informacji za pierwsze półrocze 2010 r. 6) informacja z wykonania budżetu za pierwsze półrocze 2010 r. 7) sprawozdanie opisowe za 2010 r. 8) sprawozdania Rb-NDS, Rb-Z, RB-N, Rb-27S, Rb-28S, Rb-PDP na dzień 31.12.2008 r. 9) sprawozdania Rb-NDS, Rb-Z, RB-N, Rb-27S, Rb-28S, Rb-PDP na dzień 31.12.2009 r. 10) sprawozdania Rb-NDS, Rb-Z, RB-N, Rb-27S, Rb-28S, na dzień 30.06.2010 r. 11) sprawozdania Rb-NDS, Rb-Z, RB-N, Rb-27S, Rb-28S, Rb-PDP na dzień 31.12.2010 r. 12)uchwała nr III/8/2010 Rady Gminy Drawsko z dnia 22.12.2010 r. w sprawie uchwalenia budżetu gminy na 2011 r. 13)uchwała nr VIII/30/2011 r. Rady Gminy Drawsko z dnia 09.03.2011 r. w sprawie zmiany budżetu gminy na 2011 r. 14) Zarządzenie nr 11/2011 Wójta Gminy Drawsko z dnia 11.03.2011 r. w sprawie zmiany budżetu gminy na 2011r. 15)uchwała RIO w sprawie opinii o projekcie budżetu gminy Drawsko na 2011 r. 16) uchwała w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej na 2011 rok 17) uchwała nr VII/29/2011 Rady Gminy Drawsko z dnia 24.02.2011 w sprawie zmiany WPF 18)uchwała RIO w sprawie opinii o projekcie uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Drawsko 19) uchwała RIO w sprawie opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu Gminy Drawsko 20) uchwała RIO w sprawie opinii o możliwości spłaty kredytu długoterminowego przez Gminę Drawsko 21)tabela kredytowa na podstawie której RIO wydała pozytywną opinię o kredycie 22) uchwała nr VI/25/2011 Rady Gminy Drawsko z dnia 26 stycznia 2011 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego 23) zestawienie dochodów i wydatków 2008-2011 24)informacja dotycząca kredytów/pożyczek z których korzysta Gmina Drawsko 25)umowa o dofinansowanie projektu 26)aneks nr 1 do umowy o dofinansowanie projektu 27) zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu 28)zaświadczenie z US o niezaleganiu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Pekao SA, ul. Kościuszki 61a, 64-700 Czarnków, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 521156,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 389066,28

  • Oferta z najniższą ceną: 389066,28 / Oferta z najwyższą ceną: 421079,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.