eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Maków Mazowiecki13/M/2010 ( zespolenie kości, implanty stawów i kręgosłupa)



Ogłoszenie z dnia 2010-05-12

Maków Mazowiecki: 13/M/2010 ( zespolenie kości, implanty stawów i kręgosłupa)
Numer ogłoszenia: 120633 - 2010; data zamieszczenia: 12.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Zespół Zakładów Lecznictwa Otwartego i Zamkniętego , ul. Witosa 2, 06-200 Maków Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 029 7142301, 7142335, faks 029 7142299.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 13/M/2010 ( zespolenie kości, implanty stawów i kręgosłupa).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 1 - Zespolenia sródszpikowe i DSB/DSK, Pakiet Nr 2 - Implanty i narzędzia ortopedyczne, Pakiet Nr 3 - Płytki kostne blokowane, Pak Nr 4- Zespolenia złamań okołoprotezowych 2 kpl, Pakiet 5-Proteza cementowa stawu biodrowego 20 kpl, Pak Nr 6 -Proteza bezcementowa stawu biodrowego, Pak Nr 7 - Przynasadowa bezcementowa proteza stawu biodrowego, Pak Nr 8- Endoproteza całkowita stawu kolanowego - 5 kpl, Pak Nr 9- Zestaw do wertebroplastyk z cementem o zwiększonej gęstości, Pak Nr 10- Zestaw do wertebroplastyki z możliwością kontroli lepkości i czasu wiązania cementu, Pak Nr 11- Zestaw do przezskórnej stabilizacji i rekonstrukcji złamań trzonów kręgowych, Pakiet Nr 12- Zestawy do otwartej stabilizacji kręgosłupa, Pakiet Nr 13 - Stabilizacja dynamiczna, międzykolcowa kręgosłupa lędźwiowego, Pakiet Nr 14- Zestaw do wszczepiania cementu, Pakiet Nr 15 - Szczotki do maszynowego czyszczenia, Pakiet Nr 16-Implanty do rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego, Pakiet Nr 17-Implanty do operacji artroskopowych i otwartych stawu barkowego, Pakiet Nr 18-Zestaw implantów do szycia łąkotek all-inside, Pakiet Nr 19- Kompletny zestaw biowchłanialnych implantów do reinsercji odłamanych lub oddzielonych fragmentów chrzęstnych i chrzęstno - kostnych, Pakiet Nr 20- Wielorazowe, autoklawowalne ostrza do shavera i końcówki - ostrza do piły sagitalnej, Pakiet 21-Grawitacyjny System Separacji koncentratu leukocytarno - płytkowego ( czynników wzrostu) do stosowania w entezopatiach i świeżych uszkodzeniach tkanek miękkich, Pakiet Nr 22- Grawitacyjny System Separacji płytek krwi ( czynników wzrostu) wraz z pojemnikiem do produkcji autologiczej trombiny, Pakiet Nr 23- Jednorazowe, sterylne, jednokasetowe dreny kompatybilne z posiadana przez szpital pompą endoskopową o nazwie CONMEDLINVATEC 10K, Pakiet Nr 24 - Implanty do osteotomii otwierającej piszczeli i uda, a także śruby kaniulowane do usztywnienia stawu skokowego i zabiegu w.g Latarjet Pakiet Nr 25-Implanty tytanowe samoblokujące do rekonstrukcji dolnej części komleksu torebkowo więzadłowego w niestabilnościach stawu ramienno-łopatkowego, Pakiet Nr 26-Implanty niewchłanialne - kompletny zestaw udowo - piszczelowy do rekonstrukcji więzadeł krzyżowych tylnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00 - Wyroby ortopedyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 26.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Pak Nr 1- 1.811,00 Pak Nr 2- 946,00 Pak Nr 3- 1.773,00 Pak Nr 4- 236,00 Pak Nr 5- 940,00 Pak Nr 6- 1. 960,00 Pak Nr 7- 1.960,00 Pak Nr 8- 600,00 Pak Nr 9- 800,00 Pak Nr 10- 1.348,00 Pak Nr 11- 1.250,00 Pak Nr 12- 1.560,00 Pak Nr 13- 1.302,00 Pak Nr 14- 408,00 Pak Nr 15- 101,00 Pak Nr 16- 1.001,00 Pak Nr 17- 752,00 Pak Nr 18- 320,00 Pak Nr 19- 82,00 Pak Nr 20- 82,00 Pak Nr 21- 700,00 Pak Nr 22- 2.300,00 Pak Nr 23- 89,00 Pak Nr 24- 247,00 Pak Nr 25- 30,00 Pak Nr 26- 89,00

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny tego warunku na podstawie Oświadczenia z art.22 ust.1 i załączonego do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny tego warunku na podstawie Oświadczenia z art.22 ust.1 i załączonego do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny tego warunku na podstawie Oświadczenia z art.22 ust.1 i załączonego do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny tego warunku na podstawie Oświadczenia z art.22 ust.1 i załączonego do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny tego warunku na podstawie Oświadczenia z art.22 ust.1 i załączonego do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    1.dokument potwierdzający wniesienie wadium, 2.posiadane atesty dopuszczające stosowanie przedmiotu oferty do użycia w placówkach publicznej służby zdrowia, zgodne z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych. 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - datowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku obniżenia ceny przedmiotu umowy - obniżenie jego ceny w umowie, w przypadku wycofania przedmiotu z produkcji - zastąpienia go nowym produktem pod warunkiem, że pozostaje on zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i wymagań określonych w SIWZ oraz jego wartość jednostkowa netto jest identyczna lub niższa jak. w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-makow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pokój 334, część administracyjna SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim, ul. Witosa2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim, ul. Witosa 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.