eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MysłowiceZakup usług pozostałych - Dozorowanie obiektów będących w zarządzie MOSiR Mysłowice.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-24

Mysłowice: Zakup usług pozostałych - Dozorowanie obiektów będących w zarządzie MOSiR Mysłowice.
Numer ogłoszenia: 120512 - 2009; data zamieszczenia: 24.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. ks. N. Bończyka 32z, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 032 3171802, faks 032 2221173.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.myslowice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług pozostałych - Dozorowanie obiektów będących w zarządzie MOSiR Mysłowice..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania jest: zakup usług pozostałych - dozorowanie obiektów będących w zarządzie MOSiR Mysłowice. 2. Zakres zamówienia: bezpośrednia fizyczna ochrona nieruchomości wraz z obiektami i przyległymi terenami zielonymi MOSiR Mysłowice, w tym: 2.1) obiekt sportowy - Mysłowice, ul. Powstańców 23 - Promenada: - powierzchnia całkowita gruntu: 19.800 m2, - powierzchnia obiektu budowlanego znajdującego się na terenie: pawilon sportowy o całkowitej powierzchni: 222 m2, - pozostała infrastruktura: teren ogrodzony z jedną bramą wjazdową. Dozorowanie obiektu odbywać się będzie codziennie, w godzinach od 1900 do 700 - od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2009 roku; 2.2) Ośrodek Sportów Letnich Słupna - Mysłowice, ul. Stadionowa: - powierzchnia całkowita gruntu: 19.395 m2, - powierzchnia obiektu budowlanego znajdującego się na terenie: zaplecze kontenerowe o łącznej powierzchni zabudowy: 120 m2, - pozostała infrastruktura: teren ogrodzony z dwoma bramami wjazdowymi. Dozorowanie obiektu odbywać się będzie codziennie - od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2009 roku, w godzinach: a) od dnia zawarcia umowy do dnia 15.05.2009 r. - dozorowanie obiektu w godzinach od 2100 do 700, b) od dnia 08.06.2009 r. do 31.08.2009 r. - dozorowanie obiektu w godzinach od 2100 do 700, c) od dnia 01.09.2009 r. do 31.12.2009 r. - dozorowanie obiektu całodobowo, z wyłączeniem z dozorowania obiektu w następującym okresie: - od dnia 16.05.2009 r. do dnia 07.06.2009 r.; 2.3) obiekt klubu Górnik 09 - Mysłowice, ul. Gwarków 13: - powierzchnia całkowita gruntu: 29.376 m2, - powierzchnia obiektu budowlanego znajdującego się na terenie: budynek klubu sportowego Górnik 09 o powierzchni użytkowej: 1.009 m2, - pozostała infrastruktura: teren ogrodzony z jedną bramą wjazdową i jednym wejściem. - wg zał. Nr 9 do siwz; Dozorowanie obiektu odbywać się będzie codziennie, w godzinach od 2100 do 700 - od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2009 roku. 3. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114, poz. 740 ze zm.). 4. Zakres prac związanych z dozorowaniem przedmiotu zamówienia (obiekt sportowy - Mysłowice, ul. Powstańców 23 - Promenada, Ośrodek Sportów Letnich Słupna - Mysłowice, ul. Stadionowa, obiekt klubu Górnik 09 - Mysłowice, ul. Gwarków 13) oraz obowiązki pracowników ochrony na tych obiektach: - stała, bezpośrednia ochrona fizyczna, pełniona przez jednego, odpowiednio umundurowanego pracownika ochrony, wyposażonego w stałą łączność bezprzewodową z całodobowym stanowiskiem dowodzenia i stacją monitorowania sygnałów alarmowych, posiadającego natychmiastowe wsparcie grupy interwencyjnej, - wyposażenie posterunku ochrony w system sygnalizacji napadu monitorowany drogą radiową przez Stację Monitorowania Alarmów, - wyposażenie pracownika ochrony w pilota uruchamiającego system sygnalizacji napadu, - każdorazowe udokumentowane wpisem do książki służb przyjazdy grup interwencyjnych, w przypadku wystąpienia takiej okoliczności, - w razie napaści lub zamachu grożącego mieniu zobowiązany jest wszcząć alarm oraz powiadomić mobilny patrol interwencyjny lub patrole interwencyjne, który/które zobowiązany/ne jest/są przybyć na interwencję maksymalnie w ciągu 10 minut od chwili powiadomienia (do każdego z chronionych obiektów), wraz z powiadomieniem właściwych służb (lekarza dyżurującego szpitala/pogotowia ratunkowego, policji, straży pożarnej, itd.), - natychmiastowe powiadamianie odpowiednich służb w razie pożaru, w razie zagrożenia pożarowego, wprzypadku stwierdzenia kradzieży, włamania bądź usiłowania włamania, - natychmiastowe powiadamianie zamawiającego o wszystkich nadzwyczajnych wydarzeniach, - sporządzanie szczegółowych notatek służbowych z przebiegu zdarzeń. 5. Wykonawca zobowiązany jest: - posiadać zmotoryzowane patrole interwencyjne, - zapewnić jednakowe umundurowanie pracownikom ochrony, umożliwiające ich identyfikację oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego, - wyposażyć pracowników ochrony w imienne identyfikatory wraz ze zdjęciem, - wyposażyć pracowników ochrony w środki łączności bezprzewodowej. 6. Bezpośrednia ochrona fizyczna przedmiotu zamówienia polega, w szczególności na: - stałym nadzorze nad bezpieczeństwem i sprawnością funkcjonowania nieruchomości, - przeciwdziałaniu próbom włamań, kradzieży i niszczenia mienia, penetracji nieruchomości, niedopuszczaniu do wejścia osób postronnych na teren chronionej nieruchomości, - podejmowaniu natychmiastowych działań ratunkowych w razie pożaru, - przeciwdziałaniu negatywnym skutkom innych nadzwyczajnych zdarzeń losowych oraz bezzwłoczna interwencja zmierzająca do zapobieżenia szkodzie lub jej ograniczeniu, - podejmowaniu wszelkich działań niezbędnych do prawidłowej realizacji usługi ochrony oraz zawiadamiania w razie konieczności Policji, Straży Pożarnej lub Pogotowia Ratunkowego w celu podjęcia stosownych działań, - niezwłocznego informowania upoważnionego przedstawiciela zamawiającego o wszystkich zdarzeniach istotnych dla ubezpieczenia obiektów, - ochronie i zabezpieczeniu terenu nieruchomości przed działaniem osób zakłócających porządek publiczny, - reagowanie na przypadki naruszania przepisów ochrony przeciw pożarowej oraz ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi - próbom spożywania alkoholu na terenie nieruchomości, - dozorze mienia mającego charakter prewencyjno-odstraszający, a w razie konieczności bezpośredniej interwencji w sposób zgodny z prawem, łącznie z zatrzymaniem ewentualnego sprawcy zagrożenia lub innego przestępstwa na szkodę zamawiającego i dozorowanego mienia oraz przekazania go wezwanym funkcjonariuszom Policji, - zapewnieniu środków łączności oraz wsparcia umundurowanej grupy interwencyjnej składającej się z licencjonowanych pracowników ochrony I-go stopnia, wyposażonych w samochód osobowy i przenośne radiotelefony. 7. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia książki służby, w której odnotowane będą: - każdorazowe zdanie i przyjęcie służby wraz z uwagami z przebiegu służby, - godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy, jak również wszystkie uwagi oraz zdarzenia zaistniałe w trakcie służby. 8. Upoważniony pracownik zamawiającego będzie wpisywał do książki służby wszelkie uwagi, spostrzeżenia i zalecenia, co do sposobu i formy świadczonych usług będących przedmiotem zamówienia. 9. Wykonawca, który podpisze umowę z zamawiającym, przyjmuje na siebie odpowiedzialność materialną do pełnej wysokości za szkody powstałe w wyniku nienależytej realizacji usługi ochrony mienia i zobowiązuje się do pokrycia należności za ewentualne szkody powstałe w związku z nienależytym wykonaniem usługi..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.50.00 - Usługi patrolowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Mysłowice, Bank Pekao S.A., nr 22 1240 4227 1111 0000 4848 6031. Wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie określonym w uPzp, przy czym wykonawca poprzez załączenie do składanej oferty dowodu wpłaty wykazuje Zamawiającemu, że wpłacenie nastąpiło w czasie niezbędnym do spełnienia wcześniej określonego wymogu. 4. Oryginał wadium, wniesionego w formie niepieniężnej łącznie z pisemną dyspozycją wykonawcy o wyłączeniu tegoż dokumentu z oferty po zaistnieniu podstaw do zwrotu wadium, należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu winno zawierać bezwzględne i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia wypłaty kwoty wadium na każde żądanie Zamawiającego w wypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu zachowuje ważność przez cały okres jego przechowywania na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej musi być ważne co najmniej od dnia, w którym przypada termin składania ofert, do dnia, w którym upływa termin związania ofertą (jeżeli przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, to do pierwszego dnia następującego po dniu ustawowo wolnym od pracy). 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Zwrot wadium następuje w/g przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.1) w odniesieniu do warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 uPzp, obowiązkiem jest wykazanie posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. wykażą, iż: 1.1.1) posiadają aktualną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie wykonywania usług ochrony osób i mienia na podstawie art. 14 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114, poz. 740 ze zm.); 1.2) w odniesieniu do warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2, obowiązkiem jest wykazanie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykazania, iż: 1.2.1) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 usługi podobne do objętych przedmiotem zamówienia, oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie, tj. referencje lub protokoły odbioru w celu potwierdzenia doświadczenia zawodowego - zał. Nr 2 do siwz; Za usługę podobną zamawiający uzna: objęcie ochroną fizyczną (dozorem) minimum 1 obiektu. 1.2.2) dysponują lub będą dysponować: a) radiotelefonem - minimum 3 szt., b) samochodem osobowym wyposażonym w przenośny środek łączności - 2 szt. - zał. Nr 3 do siwz; 1.2.3) dysponują lub będą dysponować minimum 8 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i będą posiadały następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz zakres wykonywanych czynności, w tym: 1) kierownik - pełniący całodobowy nadzór nad wykonywanym przedmiotem zamówienia oraz pracownikami wykonującymi niniejszą usługę - nie mniej niż 1 osoba, posiadającą: - kwalifikacje zawodowe: licencja I stopnia, - doświadczenie: staż zawodowy liczony wyłącznie z pracy w ochronie, policji, straży miejskiej lub jako żołnierz zawodowy, - wykształcenie: min. wykształcenie średnie; 2) pracownik ochrony fizycznej - nie mniej niż 7 osób, - zał. Nr 4 do siwz; 1.3) w odniesieniu do warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3, obowiązkiem jest wykazanie, iż znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. wykażą, iż: 1.3.1) posiadają środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto (sto tysięcy złotych 00/100) lub posiadają zdolność kredytową w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia na wartość nie mniejszą niż 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) oraz załączenie dokumentów potwierdzających te środki finansowe lub tę zdolność kredytową; 1.3.2) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o wysokości sumy ubezpieczenia nie mniejszej niż: 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100), - w przypadku sumy ubezpieczenia wykazanej w walucie obcej, zamawiający przyjmie, iż sumą ubezpieczenia jest iloczyn wykazanej sumy ubezpieczenia i średniego kursu tej waluty, określonego przez Narodowy Bank Polski na dzień wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia; 1.4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych jw. nastąpi na podstawie załączonych do oferty: oświadczenia (zał. Nr 1 do siwz lub zał. Nr 1a do siwz) oraz dokumentów, o których mowa poniżej, wg formuły: spełnia / nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na podstawie art. 44 uPzp, wykonawca składa wraz z ofertą: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 uPzp - z wykorzystaniem wzoru określonego w zał. Nr 1 do siwz, oraz 1.1) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp, następujący dokument: 1.1.1) aktualną koncesję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 1.1.2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony/ne/ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.1.3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 1.1.4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 1.1.5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4) - 8) ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.1.6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9) ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej dokumenty, o których mowa w punktach od 1.1.1) do 1.1.6), składa oddzielnie każdy z wykonawców składających ofertę wspólną; 1.2) w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, następujące dokumenty: 1.2.1) wykaz wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - zał. Nr 2 do siwz; 1.2.2) wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - zał. Nr 3 do siwz; 1.2.2a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt. 1.2.2), wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 1.2.3) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. Nr 4 do siwz; 1.2.3a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt. 1.2.3), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 1.2.4) dokument stwierdzający, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.3) w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, następujące dokumenty: 1.3.1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.3.2) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 2.1) składają oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 1a do siwz); 2.2) oddzielnie wykazują, iż posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp, - na potwierdzenie w/w warunku każdy z wykonawców z osobna składa dokument, o którym mowa w ppkt. 1.1; 2.3) wspólnie wykazują, iż: 2.3.1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - na potwierdzenie ww. warunku wykonawcy wspólnie przedkładają dokument(y), o którym(ch) mowa w ppkt. 1.2, - dla oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w ppkt 1.2.1, 1.2.2 i 1.2.3 sumowaniu podlega doświadczenie oraz potencjał techniczny w/w wykonawców; 2.3.2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - na potwierdzenie ww. warunku wykonawcy wspólnie przedkładają dokumenty, o których mowa w ppkt. 1.3, - dla oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w ppkt 1.3.1 i 1.3.2 sumowaniu podlega potencjał ekonomiczny i finansowy ww. wykonawców, - w przypadku złożenia oferty przez wspólników spółki cywilnej dokumenty, o którym mowa w ppkt. 1.3.2 muszą być wystawione na wspólnika/ów/ spółki cywilnej; 2.4) obowiązane są załączyć do oferty pełnomocnictwo, zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument z którego wynika ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez osobę/osoby/ uprawnioną/e/ do reprezentowania z osobna każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument z którego wynika ustanowienie pełnomocnika należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: - ppkt. 1.1.2, 1.1.3, 1.1.4, 1.1.6 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - ppkt. 1.1.5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 uPzp. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3 powinny być wystawione przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z terminami określonymi w ust. 2 § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy, o których mowa w pkt 4 stosuje się odpowiednio. 6. Złożenie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu sporządzonych w języku obcym jest dopuszczalne wraz z załączeniem tłumaczenia na język polski, poświadczonego przez osobę/osoby/ uprawnioną/e/ do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem. 7. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 1 do siwz lub zał. Nr 1a do siwz), wykazy (zał. Nr 2, 3 i 4 siwz) muszą być podpisane przez osobę/osoby/ uprawnioną/e/ do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem. 8. Dokumenty, o których mowa w niniejszej części ogłoszenia, z zastrzeżeniem ppkt 2.4 należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby/ uprawnioną/e/ do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.myslowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ; 41-400 Mysłowice,ul.ks.N.Bończyka 32z.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ;41-400 Mysłowice, ul.ks.N.Bończyka 32 z.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.