eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleDostawa urządzeń medycznychwagomieszarek oraz półautomatycznej wirówki do płukania krwinek z rotorem kołowym.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-30

Opole: Dostawa urządzeń medycznych: wagomieszarek oraz półautomatycznej wirówki do płukania krwinek z rotorem kołowym.
Numer ogłoszenia: 120279 - 2012; data zamieszczenia: 30.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Opolu , ul. Kośnego 55, 45-372 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4410820, faks 077 4410821.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik-opole.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń medycznych: wagomieszarek oraz półautomatycznej wirówki do płukania krwinek z rotorem kołowym..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie wagomieszarek oraz półautomatycznej wirówki do płukania krwinek z rotorem kołowym. Przedmiot zamówienia podzielono na 3 części: Zadanie nr 1 - Dostawa 4 szt. wagomieszarek. Zadanie nr 2 - Dostawa wagomieszarki- 1 szt. Zadanie nr 3 - Dostawa 1 szt. półautomatycznej wirówki do płukania krwinek z rotorem kołowym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia w zakresie zadania nr 1 i 2 wówczas, gdy wykaże się on doświadczeniem polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. należytą realizacją zamówień polegających na: -dostawie, instalacji i uruchomieniu wagomieszarek, -instalacji oprogramowania, -dostawie, instalacji i uruchomieniu modułów do bezprzewodowej transmisji danych, -uruchomieniu transmisji danych do programu IBs lub równoważnego systemu w celu transmisji danych, -przeszkoleniu personelu w zakresie obsługi urządzeń, -walidacji wagomieszarek. -świadczeniu usług serwisowych wagomieszarek w okresie min. 12 m-cy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • inne dokumenty

    - dane techniczne oferowanych urządzeń - specyfikacje techniczne producenta (dokumenty muszą potwierdzać, że oferowane urządzenia spełniają wymagania techniczne określone przez zamawiającego), - wypełniony załącznik nr 1A-1C (odpowiednio), -oświadczenie o spełnieniu warunków technicznych, jakościowych i gwarancji dotyczących przedmiotu zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru nr 1 ), 2.pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), 3.pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik-opole.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Opolu ul. Kośnego 55, 45-372 Opole.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2012 godzina 12:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Opolu ul. Kośnego 55, 45-372 Opole SEKRETARIAT pok. nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Dostawa 4 szt. wagomieszarek..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę 4 sztuk wagomieszarek wraz z niezbędnymi urządzeniami niezbędnymi do radiowej transmisji danych tj. Wagomieszrki przeznaczone będą do użytku w mobilnym punkcie poboru krwi (przenośne), 4 szt. wraz z niezbędnymi urządzeniami umożliwiającymi bezprzewodową transmisję danych do sytemu IBs wyposażone w: - czytniki kodów kreskowych, - nadajniki radiowe, - zintegrowaną zgrzewarkę do drenów, - walizki transportowe (4 szt.) - po wyjęciu urządzeń stanowiące podstawę pod wagomieszarkę., Ze względu na przeznaczenie docelowe oraz ograniczoną ilością miejsca w mobilnym punkcie poboru krwi zaznacza się, iż szerokość wagomieszarki nie może być większa niż 25 cm. Przedmiot zamówienia obejmuje: - dostawę urządzeń do siedziby zamawiającego, loco miejsce wskazane przez zamawiającego, - instalację i uruchomienie wagomieszarek, - instalację oprogramowania, - dostawę, instalację i uruchomienie modułów do bezprzewodowej transmisji danych, - uruchomienie transmisji danych do programu IBs, - przeszkolenie personelu w zakresie obsługi urządzeń, - walidację wagomieszarek - świadczeniu usług serwisowych w okresie gwarancji urządzeń,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Parametry techniczne - 20
    • 3. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Dostawa wagomieszarki- 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: -dostawę urządzenia do Oddziału Terenowego RCKiK w Nysie przy ul. Piłsudskiego 47, loco pomieszczenie wskazane przez zamawiającego, -instalację i uruchomienie zgrzewarek, -przeszkolenie personelu w zakresie obsługi urządzenia, Ze względu na fakt, iż wagomieszarka będzie stanowić doposażenie Oddziału Terenowego RCKiK w Nysie w dodatkową wagomieszarkę, zamawiający wymaga aby urządzenie było kompatybilne z posiadanym przez zamawiającego oprogramowaniem oraz modułem do bezprzewodowej transmisji danych tj. DONATIONMASTERNET..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Dostawa 1 szt. półautomatycznej wirówki do płukania krwinek z rotorem kołowym..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - dostawę urządzenia do siedziby zamawiającego, loco pomieszczenie wskazane przez zamawiającego, - instalację i uruchomienie wirówki, - przeszkolenie personelu w zakresie obsługi urządzenia, - walidacja ( instalacyjna, operacyjna oraz procesowa),.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.