Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-24
Wrocław: Przywracanie do stanu użytkowego statku. Motorówka robocza
typu MR-165 Kruk- NW Chobienia.
Numer ogłoszenia: 119271 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu , ul. Norwida 34, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3378800, faks 071 3285048.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgw.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Rządowa Niezespolona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przywracanie do stanu użytkowego statku. Motorówka robocza typu MR-165 Kruk- NW Chobienia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wyciągnięcie jednostki na pochylnię. 2. Piaskowanie i prace antykorozyjne kadłuba. 3. Remont linii wałów. 4. Przegląd instalacji wodnych . 5. Przegląd wyposażenia pokładowego. 6. Przegląd układu sterowego . 7. Przegląd instalacji elektrycznej. 8. Zwodowanie jednostki. Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją na okres nie krótszy niż 12 m-cy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.40.00 - Przywracanie do stanu użytkowego statków lub łodzi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tekst jednolity Dz. U z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2, którzy przedłożą dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że : 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca musi wykazać, że w okresie 3 lat wykonał min. 2 zadania o rodzaju podobnym do przedmiotu Zamówienia (prace remontowe jednostek pływających z napędem), o min. wartości 25 tyś. zł każda. 3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania niniejszego zamówienia, tj. 1. Pochylnia lub inne wyposażenie pozwalające na wykonywanie prac przy części podwodnej jednostek pływających tj. poszycie kadłuba , stery, śruba, zawory denne, dla jednostek o długości min. 20 m i szerokości 5 m; 2. Urządzenie do czyszczenia strumieniowo-ściernego (piaskowania) konstrukcji kadłuba; 3.Zaplecze techniczne niezbędne do remontu układu napędowego oraz innego wyposażenia maszynowego; 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca powinien dysponować wykwalifikowanym presonelem niezbędnym do wykonania prac w przedstawionym zakresie zakresie tj. 1. Pracownicy kadłubowi - minimum 3, co najmniej 2 musi posiadać uprawnienia spawalnicze Polskiego Rejestru Statków; 2. Pracownicy maszynowi - minimum 2; 3. Elektrycy - minimum 1; 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową do realizacji przedmiotowego zadania w wysokości nie mniejszej niż 100 tys. zł. Posiadają ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o sumie nie mniejszej niż 50 tys. zł, w odniesieniu do odpowiedzialności cywilnej deliktowej oraz nie mniej niż 50 tys. zł, w odniesieniu do odpowiedzialności cywilnej kontraktowej. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu - analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców, na zasadzie spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Upoważnienie (pełnomocnictwo) dla osoby (lub osób) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty. 3. Pełnomocnictwo dla osoby (lub osób) do reprezentowana wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (przypadku wykonawców występujących wspólnie) 4. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców ; 5. Dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie; 6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 6, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 8. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 9. Dokumenty stwierdzające posiadanie przez ww. osoby wymaganych uprawnień. 10. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 8, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 11. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy 12. Kopia aktualnej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 13. Wyceniony Kosztorys ofertowy; 14. Formularz ofertowy. 15. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy oraz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy ( w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzgw.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:RZGW Wrocław, ul. C.K. Norwida 34, 50-950 Wrocław; pok. 62 SIWZ MOŻNA WYKUPIĆ OSOBIŚCIE PO ZŁOŻENIU WNIOSKU; opłata 11,59zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2009 godzina 09:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 26.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania nr 07240 "Oświetlenie dojść do Promenady Krzyckiej"
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego (zmiana systemu ogrzewania) przy ul. Jeździeckiej 18 we Wrocławiu.
- Usługa kampanii promocyjnej kierunków studiów anglojęzycznych w Google Ads
- Wykonywanie prac remontowych i czynności konserwacji w branży elektrycznej na nieruchomościach należących do Gminy Wrocław - Rejony D,E,M,N.
- "Zagospodarowanie Parku przy ul. Idzikowskiego - etap 1" realizowanego w ramach projektu UE oraz Budżetu Państwa ze środków krajowych
- REMONT POKRYCIA DACHOWEGO W BUDYNKU NR 5 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W MILICZU
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.