Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-16
Halinów: Dostawa fabrycznie nowej przenośnej kamery samojezdnej do inspekcji rurociągów wod. - kan. wraz z osprzętem
Numer ogłoszenia: 119254 - 2012; data zamieszczenia: 16.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny w Halinowie , ul. 3-go Maja 8, 05-074 Halinów, woj. mazowieckie, tel. 022 7604015, faks 022 7836905.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakladkomunalny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej przenośnej kamery samojezdnej do inspekcji rurociągów wod. - kan. wraz z osprzętem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej przenośnej kamery samojezdnej do inspekcji rurociągów wod. - kan. wraz z osprzętem, zwany dalej zestawem do inspekcji rur i kanałów wraz ze szkoleniem personelu zamawiającego w zakresie obsługi oferowanego systemu. 2. Oferowany system powinien umożliwiać, z poziomu terenu, dokonywanie inspekcji rur kanalizacyjnych w zakresie średnic od DN 150 mm do min. DN 600 mm. System winien umożliwiać wykrywanie istniejących uszkodzeń, nieprawidłowości montażu itp. oraz informować o ich lokalizacji z dokładnością +- 0,1 m. System powinien również dokonywać pomiaru spadku z dokładnością +- 0,1 procent oraz tworzyć profil spadku obrazujący rzeczywisty spadek rurociągu. 3. Zestaw do inspekcji rur winien obejmować: 3.1. Głowicę kamery inspekcyjnej - 1 szt. 3.2. Wózek samojezdny - 1 szt. 3.3.Windę kablową wraz z kablem - 1 szt. 3.4. System sterowania, wraz z monitorem i systemem rejestracji obrazu - 1 komplet. 3.5. Oprogramowanie inspekcyjne - 1 komplet. 3.6. Narzędzia i płyta do kalibracji sensora pomiaru spadku wózka kamery - 1 komplet. 3.7. Zestaw narzędzi podręcznych do prawidłowej eksploatacji urządzenia - 1 komplet. 3.8. Wyczerpującą instrukcję obsługi w języku polskim - 1 szt. 4. Minimalne wymagania dotyczące zestawu do inspekcji rur i kanałów: 4.1. Głowica kamery inspekcyjnej: 4.1.1. Kamera kolorowa cyfrowa. 4.1.2. Oświetlenie podstawowe - głowica z oświetlaczem typu LED. 4.1.3. Zoom optyczny min. 10x. 4.1.4. Kamera umożliwiająca inspekcję poprzez studnie rewizyjne 315 mm. 4.1.5. Kamera posiadająca funkcję automatycznego zerowania głowicy. 4.1.6. Czułość min.2 LUX. 4.1.7. Rozdzielczość 440.000 Pixeli. 4.1.8. Złącze kamery skręcane - wodoszczelne, zabezpieczone sprężyną uniemożliwiające załamanie kabla przy dławiku. 4.1.9. Wodoszczelność min.1 bar. 4.1.10. Rotacja głowicy w poziomie 360 st. bez ograniczeń. 4.1.11. Wychylenie głowicy w pionie 270 st. 4.1.12. Dodatkowe światła LED. 4.1.13. Zastosowanie do inspekcji kanałów w średnicach DN 150 mm do min. DN 600 mm. 4.1.14. Głowica wykonana z materiałów nierdzewnych, przystosowana do pracy pod wodą. 4.1.15. Kontrola szczelności. 4.2. Wózek samojezdny: 4.2.1. Zastosowanie do inspekcji kanałów w średnicach DN 150 mm do min. DN 600 mm. 4.2.2. Wózek min. czterokołowy samojezdny z napędem na wszystkie koła. 4.2.3. Komplet kół i dystansów umożliwiający inspekcję kanałów od DN150mm do min. DN600mm. 4.2.4. Wózek wykonany z materiałów nierdzewnych, przystosowany do pracy pod wodą. 4.2.5. Moc silnika dostosowana do wagi całego urządzenia. 4.2.6. Kontrola szczelności. 4.2.7. Wbudowany sensor pomiaru spadków z dokładnością co najmniej +- 0,1 %. 4.2.8. Wózek i głowica wypełniona azotem. 4.2.9. Uchwyt do opuszczania wózka. 4.2.10. Ręcznie regulowany pantograf do centrowania głowicy. 4.2.11. Przejście systemu w tryb awaryjny w przypadku utraty szczelności. 4.2.12. Zabezpieczenie elektroniki przez uszkodzeniem w sytuacji zalania wózka. 4.3. Winda kablowa: 4.3.1. Winda kablowa automatyczna o długości min. 150 m wykonana z materiałów odpornych na korozję, wyposażona w elektroniczny licznik pomiaru dystansu z funkcją zerowania. 4.3.2. Wyposażenie pulpitu windy w dodatkowy przełącznik do jazdy wózka przód - tył oraz przycisku do zwijania kabla na bęben w trybie ręcznym. 4.3.3. Winda wyposażona w wyłącznik bezpieczeństwa umożliwiający wyłączenie napędu elektrycznego windy w trybie awaryjnym. 4.3.4. Wyposażenie w dodatkowe rolki studzienne oraz rolki w kinecie. 4.3.5. Wyposażenie windy w sprzęgło do regulacji naciągu kabla. 4.3.6. Haki i lina do opuszczenia wózka. 4.3.7. Sprężyna zabezpieczająca kabel przed najechaniem (przy jeździe do tyłu przez wózek). 4.3.8. Winda napędzana silnikiem elektrycznym. 4.3.9. Synchronizacja pracy wózka z bębnem. 4.3.10. Synchronizacja siły naciągu kabla i prędkości zwijania kabla z prędkością jazdy wózka. 4.4 System sterowania: 4.4.1 Wielofunkcyjne sterowanie cyfrowe, pełna kontrola parametrów urządzeń. 4.4.2 Panel główny wyposażony w wyłącznik główny, bezpieczniki, sterowanie windą, gniazdo do podłączenia manipulatora. 4.4.3 Pulpit operatora wyposażony w generator napisów (na sygnał video, funkcje: dystans, inklinacja, data, czas, stan licznika, nazwa ulicy). 4.4.4. Panel operatora umożliwiający pełne sterowanie wszystkimi funkcjami wózka wraz z głowicą: ruch głowicą, jazda wózka przód - tył, regulacja ostrości obrazu, regulacja oświetlenia głowicy, regulacja jasności świateł dodatkowych, włączenie funkcji zerowania głowicy. 4.4.5. Widok dystansu, inklinacji, daty, czasu na obrazie kamery. 4.4.6. Regulacja ostrości z pulpitu operatora. 4.4.7. Komputer przemysłowy w zabudowie rack 19 - przenośny kufer zamykany z platformą Windows XP. 4.4.8. Klawiatura rack 19. 4.4.9. Monitor przemysłowy LCD nie mniejszy niż 15 cali. 4.4.10. Nagrywanie filmów z inspekcji na HDD i DVD, możliwość tworzenia wydruków. 4.4.11. Sterowanie wózkiem i głowicą za pomocą 2 joysticków. 4.4.12. Wbudowany wyświetlacz LCD wskazujący m.in.: inklinację, rotację głowicy, odległość rozwiniętego bębna, ciśnienie wewnątrz kamery. 4.4.13. Dodatkowe gniazdo do podłączenia kamery wpychanej. 4.5. Oprogramowanie inspekcyjne: 4.5.1. Program do obsługi kamery w wersji polskojęzycznej. 4.5.2. Pełny raport poinspekcyjny, film, wykres spadków, dane o zagłębieniu, raport danych, wydruki, schemat odcinka, informacje ogólne o inspekcji, załączanie zdjęć do protokołów. 4.5.3. Program umożliwiający bezpośredni eksport inspekcji na nośniki USB lub CD/DVD. 4.5.4. Kalibracja kamery z poziomu oprogramowania. 4.5.5. Kalibracja inklinacji wózka kamery z poziomu oprogramowania. 4.5.6. Pomiar szczelin, owalu rur, uszkodzeń. 4.5.7. Wydruk raportów inspekcyjnych do formatu PDF. 4.5.8. Wskaźnik zegarowy położenia głowicy wyświetlany na ekranie. 4.6. Kompletny zestaw do zasilania wszystkich elementów zestawu, oparty na agregacie prądotwórczym z inwerterem..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- zgodnie z art. 67 ust. 1, pkt. 5
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.71.00 - Maszyny do badania wewnętrznej powierzchni rurociągów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. 1.3. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodne z art. 24 ust. 1 i 2 pzp. 2. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy oraz o braku podstaw do wykluczenia (zawarte jest na oświadczeniu wykonawcy stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ). 1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4 Pozytywne referencje otrzymane od przynajmniej trzech klientów, na realizację zamówienia powyżej 90 000 zł brutto, obejmującego dostawę fabrycznie nowej kamery do inspekcji wod.-kan. o zbliżonych parametrach. 1.5 Kartę gwarancyjną, w której zostanie podany okres gwarancji na sprzęt i oprogramowanie, warunki naprawy, wymiany urządzenia, jego zespołów w tym należy ująć zakres prac gwarancyjnych oraz zespołów, które podlegają gwarancji.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zakladkomunalny.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. 3-go Maja 8, 05-074 Halinów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Zakład Komunalny w Halinowie, ul. 3-go Maja 8, 05-074 Halinów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





