eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraPrzedmiotem zamówienia jestNadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w trakcie realizacji zadania pt.:Przebudowa drogi krajowej nr 29 na odcinku URAD - OSIECZNICA od km 33+373 do km 46+053.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-04

Zielona Góra: Przedmiotem zamówienia jest: Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w trakcie realizacji zadania pt.:Przebudowa drogi krajowej nr 29 na odcinku URAD - OSIECZNICA od km 33+373 do km 46+053.
Numer ogłoszenia: 118954 - 2008; data zamieszczenia: 04.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze, ul. Bohaterów Westerplatte 31, 65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3255313, 3271068, 3271069, fax 068 3253468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest: Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w trakcie realizacji zadania pt.:Przebudowa drogi krajowej nr 29 na odcinku URAD - OSIECZNICA od km 33+373 do km 46+053..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres pełnienia nadzoru inwestorskiego obejmuje kompleksowy nadzór inwestorski nad robotami wraz z zapewnieniem nadzoru branżowego oraz wykonaniem niezbędnych badań kontrolnych (badania wykona Gospodarstwo Pomocnicze Generalnej dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze, Laboratorium Drogowe z siedzibą w Raculi) i oceną tych wyników. ZAKRES ROBÓT OBEJMUJE W SZCZEGÓLNOŚCI: BRANŻE DROGOWĄ, TELEKOMUNIKACYJNĄ, SANITARNĄ I ELEKTRYCZNĄ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 29.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w pkt 6.1. 1) i 4) musi spełniać każdy z Wykonawców. Warunki opisane w pkt 6.1 2) i 3) Wykonawcy muszą spełniać łącznie. Warunki szczegółowe Potencjał ekonomiczno-finansowy a) średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 80 000,00 PLN. b) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) i/lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 10 000,00 PLN. c) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać,że warunek określony w pkt 6.2.1. a), b) i c) spełniają łącznie. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniższej.Wymagany skład zespołu Nadzoru Inwestorskiego: Inżynier - Główny inspektor nadzoru, pełniący jednocześnie funkcję inspektora nadzoru robót drogowych na pełen okres umowy - 1os. - 5lat* - 3lata** Inspektorzy Nadzoru robót branżowych, na czas trwania tych robót z odbiorami, a w tym: Energetyka 1os. -3lata* -1rok** Telekomunikacja 1os. -3lata* -1rok** Kanalizacja drogowa 1os. -3lata* -1rok** *)Przez min.doświadczenie w realizacji podobnych robót rozumie się ogólny staż pracy przy usługach jak proponowane. **)Przez min. doświadczenie na danym stanowisku rozumie się lata przepracowane na stanowisku jak proponowane. 1.Osoba wskazana na stanowisko Inspektora Nadzoru robót drogowych powinna posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. a)Inżynier - Główny Inspektor Nadzoru posiada udokumentowane doświadczenie, że prowadził i ukończył nadzór na co najmniej 2 zadaniach drogowych (budowa/przebudowa) na drogach min. klasy G o wartości min. 5 mln każde zadanie. 2.Osoby wskazane na stanowiska Inspektorzy Nadzoru robót branżowych powinny posiadać uprawnienia branżowe wymagane zakresem robót opisanym w Dokumentacji (PB i PW). Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniaWykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony wyżej. Wykonawca będzie korzystać z usług Gospodarstwa Pomocniczego GDDKiA Oddział w Zielonej Górze - Laboratorium Drogowe z siedzibą w Raculi, któremu będzie zlecał po akceptacji przez Zamawiającego przeprowadzenie badań sprawdzających jakość materiałów proponowanych przez Wykonawcę do realizacji robót oraz badania i pomiary kontrolne wykonanych elementów budowli. Badania specjalistyczne wykraczające poza zakres oferowany przez ww. laboratorium zostaną wykonane w innej jednostce badawczej zaakceptowanej przez Zamawiającego. Koszt tych badań i pomiarów sprawdzających poniesie Zamawiający. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał jako strona umowy co najmniej: - 2 zadania polegające na nadzorowaniu robót drogowych w zakresie przebudowy, rozbudowy lub budowy na drogach co najmniej klasy G o długości po minimum 1,0 km i o wartości robót co najmniej po 1 500 000,00 zł każde zadanie. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony wyżej Podwykonawstwo Zamawiający nie dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Dla potwierdzenia spełniania warunków ogólnych i szczegółowych, określonych wyżej Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 7.1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1.1 do niniejszego Rozdziału. 7.1.2.Oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w pkt 6.2.1.a) i b) na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1.2 do niniejszego Rozdziału. 7.1.3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.1.4.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.1.5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.1.6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.1.7.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 7.1.8.Informację o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1.3 i 1.3a do niniejszego Rozdziału. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji i doświadczenia wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.2. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. 7.1.9.Informację o doświadczeniu Wykonawcy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1.4 do niniejszego Rozdziału. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.4. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można też odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym (wniosek o przesłanie SIWZ powinien zawierać pełną nazwę firmy , NIP) Cena formularza 20 PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2008 godzina 09:50, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze, adres: 65-950 Zielona Góra, ul. Bohaterów Westerplatte 31, sekretariat,II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.