eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OświęcimŚwiadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń oraz konferencji realizowanych w ramach projektu systemowego Czas na aktywność, wykonywanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w roku 2011.



Ogłoszenie z dnia 2011-04-19

Oświęcim: Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń oraz konferencji realizowanych w ramach projektu systemowego Czas na aktywność, wykonywanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w roku 2011.
Numer ogłoszenia: 118911 - 2011; data zamieszczenia: 19.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Oświęcimiu , ul. Sobieskiego 15B, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 33 8479000, faks 33 8479001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops-oswiecim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń oraz konferencji realizowanych w ramach projektu systemowego Czas na aktywność, wykonywanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w roku 2011..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : A- świadczenie usług cateringowych na terenie miasta Oświęcim dla uczestników szkoleń realizowanych w ramach projektu systemowego Czas na aktywność wykonywanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w roku 2011. Wspólny słownik zamówień (CPV): Kod CPV Opis 55322000-3 Usługi gotowania posiłków 55321000-6 Usługi przygotowywania posiłków 55520000-1 Usługi dostarczania posiłków Wykonawca będzie dostarczać posiłki dla uczestników szkoleń, które odbędą się w roku 2011 w mieście Oświęcim: 1) Trening budżetowy dla 16 osób przez 15 dni. 2) Grupa dla bezrobotnych dla 16 osób przez 19 dni. 3) Pomoc przed medyczna dla 16 osób przez 3 dni. 4) Szkoła dla rodziców dla 16 osób przez 10 dni. 5) Trening kompetencji społecznych dla 16 osób przez 5 dni. 6) Wykład profilaktyczny dla 16 osób przez 2 dni. 7) Warsztaty reporterskie dla 20 osób przez 10 dni. 8)Szkolenie ABC wolontariatu dla 16 osób przez 2 dni. Zamówienie obejmuje gotowanie, przygotowywanie i dostarczanie posiłków. W skład posiłku dla jednej osoby wchodzi obiad złożony z drugiego dania i deser. Szczegółowy opis zawierający składniki, gramaturę, rodzaje menu zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Wymagania zamawiającego: Wykonawca będzie dostarczać wyżywienie uczestnikom szkoleń w dniach oraz godzinach wskazanych przez zamawiającego. Trzy dni przed terminem szkolenia zamawiający wskaże miejsce, datę i godzinę dostawy, ilość zamawianych posiłków oraz menu wybrane od nr 1 do nr 11 spośród wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ. Posiłki będą przygotowywane przez wykonawcę w obiekcie, dla którego wykonawca posiada decyzję o dopuszczeniu do przygotowywania posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania kontroli w trakcie przygotowywania posiłków w miejscu ich produkcji wskazanym przez wykonawcę. Wykonawca odpowiada za dostawę przedmiotu zamówienia oraz przekazanie go zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności. W przypadku nieprzewidzianych sytuacji z powodu, których Wykonawca nie będzie w stanie dostarczyć własnych posiłków jest on zobowiązany do zapewnienia posiłków nie gorszej jakości, pokrycia ewentualnej różnicy w kosztach oraz zachowania uzgodnionego terminu dostaw. Ilość i wielkość zamawianych usług wskazana w SIWZ tj. ilość szkoleń i liczba uczestników szkoleń - razem 1096 posiłków dla 1096 uczestników szkoleń dostarczanych przez 66 dni stanowi maksymalną ilość i wielkość zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości usług, niż maksymalna, a w takiej sytuacji Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za ilość stanowiącą różnicę między maksymalną ilością usług, a ilością wskazaną do realizacji. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza zlecić podwykonawcom. Niewskazanie części przewidzianych do podzlecenia będzie rozumiane, że zamówienie w całości jest realizowane przez wykonawcę składającego ofertę. Miejsce realizacji: Miasto Oświęcim. Przedmiotowe zamówienie należy zrealizować (wykonać) zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami oraz z Istotnymi postanowieniami umowy, których wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, i w których są również zawarte warunki płatności. Przedmiotem zamówienia jest: B- świadczenie usług cateringowych na terenie miasta Oświęcim dla uczestników konferencji realizowanych w ramach projektu Czas na aktywność wykonywanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w roku 2011. Wspólny słownik zamówień (CPV): Kod CPV Opis 55322000-3 Usługi gotowania posiłków 55321000-6 Usługi przygotowywania posiłków 55520000-1 Usługi dostarczania posiłków 55330000-2 Usługi kawiarniane Wykonawca będzie dostarczać posiłki w formie stołu szwedzkiego oraz serwisu kawowego dla uczestników konferencji, które odbędą się w roku 2011 w Oświęcimiu: 1.Konferencja promocyjna dla przedstawicieli władz w ilości maksymalnie 100 osób, 2.Konferencja podsumowująca dla przedstawicieli władz, mediów i uczestników projektu w ilości maksymalnie 160 osób. Konferencja promocyjna planowana jest w miesiącu maju b.r., natomiast konferencja podsumowująca w miesiącu grudniu b.r. Zamówienie obejmuje gotowanie, przygotowywanie, dostarczanie posiłków i usługi kawiarniane. W skład posiłku dla jednej osoby wchodzić będzie serwis kawowy, napoje oraz zimna płyta w składnikach, gramaturze i rodzajach określonych w załączniku nr 2 do SIWZ. Wymagania zamawiającego: Wykonawca będzie dostarczać wyżywienie uczestnikom konferencji w dniach oraz godzinach wskazanych przez zamawiającego. Pięć dni przed terminem konferencji zamawiający wskaże miejsce, datę i godzinę dostawy, ilość uczestników konferencji. Szczegółowe menu na konferencje zawarte jest w załączniku nr 2 do SIWZ. Posiłki będą przygotowywane przez wykonawcę w obiekcie, dla którego wykonawca posiada decyzję o dopuszczeniu do przygotowywania posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania kontroli w trakcie przygotowywania posiłków w miejscu ich produkcji wskazanym przez wykonawcę. Wykonawca odpowiada za dostawę przedmiotu zamówienia oraz przekazanie go zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności. W przypadku nieprzewidzianych sytuacji z powodu, których Wykonawca nie będzie w stanie dostarczyć własnych posiłków jest on zobowiązany do zapewnienia posiłków nie gorszej jakości, pokrycia ewentualnej różnicy w kosztach oraz zachowania uzgodnionego terminu dostaw. Ilość i wielkość zamawianych usług wskazana w SIWZ tj. dwie konferencje i łącznie 260 uczestników stanowi maksymalny ich zakres i wielkość zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości usług, niż maksymalna wskazana w SIWZ, a w takiej sytuacji Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za ilość stanowiącą różnicę między maksymalną ilością usług, a ilością wskazaną do realizacji. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza zlecić podwykonawcom. Niewskazanie części przewidzianych do podzlecenia będzie rozumiane, że zamówienie w całości jest realizowane przez wykonawcę składającego ofertę. Miejsce realizacji: Miasto Oświęcim. Przedmiotowe zamówienie należy zrealizować (wykonać) zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami oraz z Istotnymi postanowieniami umowy, której wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ i w której są również zawarte warunki płatności..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewidywane zamówienie uzupełniające będzie zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego określonego w pkt.II.1.3 niniejszego ogłoszenia i polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Wartość zamówienia uzupełniającego nie stanowi więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.20.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 55.33.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - formularz ofertowy - stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszyć postanowień zawartych w art. 144 ustawy p.z.p. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonał wyboru Wykonawcy, o którym mowa w umowie w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności w trakcie realizacji przedmiotowej umowy: - ceny netto określone w ofercie pozostają niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. Jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), od chwili zmiany podatek w nowej stawce będzie doliczany do dotychczasowych cen netto. - dopuszcza się dokonania zmian w umowie w przypadku znacznego wzrostu wskaźnika cen usług i produktów,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops-oswiecim.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek pomocy Społecznej w Oświęcimiu ul.Sobieskiego 15B, 32-600 Oświęcim, sekretariat-pokój nr 1..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2011 godzina 11:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Oświęcimiu ul.Sobieskiego 15B, 32-600 Oświęcim, sekretariat-pokój nr 1..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.