eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Zakup wraz z dostawą wyposażenia gastronomicznego dla Kampusu Wielickiego, zlokalizowanego przy ul. Piłsudskiego 105 w Wieliczce

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-08

Wieliczka: Zakup wraz z dostawą wyposażenia gastronomicznego dla Kampusu Wielickiego, zlokalizowanego przy ul. Piłsudskiego 105 w Wieliczce
Numer ogłoszenia: 118536 - 2014; data zamieszczenia: 08.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 87002 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Park Rozwoju Sp. z o.o., ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 289 19 24, faks 12 289 19 24.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka komunalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą wyposażenia gastronomicznego dla Kampusu Wielickiego, zlokalizowanego przy ul. Piłsudskiego 105 w Wieliczce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1/. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostarczenie i montaż w budynku Kampusu Wielickiego w Wieliczce, zlokalizowanym przy ul. Piłsudskiego 105, 32-020 Wieliczka wyposażenia zaplecza gastronomicznego 2/. Przedmiot umowy będzie realizowany w dwóch częściach. a/.Część I Zakup wraz z dostawą wyposażenia gastronomicznego b/.Część II Zakup wraz z dostawą zastawy stołowej 3/. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera- załącznik H- część I i II do niniejszej SIWZ. 4/. Opisane parametry stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów oferowanych przedmiotów +/- 10% 5/. Specyfikacja przedmiotu zamówienia zawarta w ofercie Wykonawcy (formularz asortymentowo-cenowy - załącznik F do oferty - część I i II) musi odpowiadać specyfikacji szczegółowo określonej przez Zamawiającego w załączniku H - część I i II do SIWZ. Dopuszczalne jest oferowanie wyposażenia o takich samych lub wyższych parametrach technicznych niż określone w SIWZ. 6/. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a/. koszty transportu i opakowania przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca, b/. Wykonawca we własnym zakresie usunie i zutylizuje ewentualne opakowania transportowe, c/. Udzielenie gwarancji zgodnie z deklaracjami producenta umieszczonymi na kartach gwarancyjnych, jednak na okres nie krótszy niż 12 miesięcy, 12 miesięcy na montaż wybranych przedmiotów, d/. Czas reakcji serwisu do 3 dni, usuwanie usterek maksymalnie 10 dni od daty dokonania zgłoszenia telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wypisać w ofercie nazwę, model, symbol oferowanego produktu wraz z opisem lub informację o braku powyższych danych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00 - Sprzęt kuchenny 39.22.12.00 - Zastawa stołowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup wraz z dostawą wyposażenia gastronomicznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74434,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 83733,48

  • Oferta z najniższą ceną: 49044,52 / Oferta z najwyższą ceną: 83733,48

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zakup wraz z dostawą zastawy stołowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FH ESKOT KOTOWICZ Sp.j, ul. Stróża Rybna 6, 30-714 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29623,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22783,24

  • Oferta z najniższą ceną: 22783,24 / Oferta z najwyższą ceną: 29046,45

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.