To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-20
Częstochowa: Dostawa:Artykułów biurowych, artykułów jednorazowych,składanki komputerowej Rekus-Rum i Papieru A4 Rekus, kopert płacowych utajnionych, etykiet, biletów parkingowych do systemu parkingowego Amano.
Numer ogłoszenia: 118478 - 2015; data zamieszczenia: 20.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 66036 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny, ul. Bialska 104/118, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3673753, faks 034 3651756.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa:Artykułów biurowych, artykułów jednorazowych,składanki komputerowej Rekus-Rum i Papieru A4 Rekus, kopert płacowych utajnionych, etykiet, biletów parkingowych do systemu parkingowego Amano..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Ilości określone w Częściach zabezpieczają potrzeby szpitala przez okres; 12 miesięcy - dot. Cz. 6 24 miesiące - dot. Cz. 3-5, 7 24 miesiące od dnia 1.07.2015r. -dot. Cz. 1,2.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne 30.16.00.00 - Karty magnetyczne 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.92.30 - Koperty 39.22.21.00 - Artykuły cateringowe jednorazowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Artykuły biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PAPIRUS Sp. J. M.Górecki; A. Nowicki; J. Karyś, ul. Wodzickiego 3, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 247825,01 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 223105,54
Oferta z najniższą ceną: 223105,54 / Oferta z najwyższą ceną: 268454,99
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Artykuły jednorazowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.POL-PAPIER Sp.J. Ryszard Bryja, Bartłomiej Bałazy, ul. Warszawska 320, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4415,70
Oferta z najniższą ceną: 4415,70 / Oferta z najwyższą ceną: 5362,80
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Składanka komputerowa Rekus-Rum, papier A4 Rekus
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BiRaKo Grzegorz Dziewiątkowski
jakie przetargi wygrała firma
BiRaKo Grzegorz Dziewiątkowski
- BiRaKo, Al. Kościuszki 13 p. 28, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26241,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25184,25
Oferta z najniższą ceną: 25184,25 / Oferta z najwyższą ceną: 42644,10
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Koperty płacowe utajnione samokopiujace (MAILER)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H. KOMPAP S.A., ul. Piastowska 39, 82-500 Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5940,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4605,12
Oferta z najniższą ceną: 4605,12 / Oferta z najwyższą ceną: 9348,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Etykiety samoprzylepne dla Apteki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo VIRGO, ul. Kisielewskiego 18/28, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 482,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 694,95
Oferta z najniższą ceną: 694,95 / Oferta z najwyższą ceną: 694,95
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Etykiety do drukarki Dymo Labelwriter 450 Turbo
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PAPIRUS M.GÓRECKI, A.NOWICKI, J.KARYŚ SPÓŁKA JAWNA"
jakie przetargi wygrała firma
"PAPIRUS M.GÓRECKI, A.NOWICKI, J.KARYŚ SPÓŁKA JAWNA"
- PAPIRUS Sp.J. M.Górecki, A.Nowicki, J.Karyś, ul. Wodzickiego 3, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2043,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2576,85
Oferta z najniższą ceną: 2402,81 / Oferta z najwyższą ceną: 2576,85
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Sukcesywne dostawy jaj kurzych do Aresztu Śledczego w Częstochowie.
- Zakup i montaż oraz uruchomienie instalacji fotowoltaicznych dla budynków Oddziału ZUS w Częstochowie, Inspektoratu ZUS w Kłobucku, Lublińcu i Myszkowie.
- "Wyk. rem. insta. elektrycznej ADM i WLZ w bud.mieszk. wiel. przy:ul. Krakowskiej80bl.11,ul. Limanowskiego47segment A oraz ul. Limanowskiego49segmentA, stan. zasób kom., zarz. i adm. przez ZGM TBS "
- Przebudowa sanitariatów w obiektach oświatowych- 2 części.
- Dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do wykonania przeglądów modułu kogeneracyjnego JMS 316 GS-B/-.LC oraz ECOMAX 5 NGS opartej na module kogeneracyjnym JMS 312 GS-N.L o mocy 500 kW
- Sukcesywne dostawy jaj kurzych do Aresztu Śledczego w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę artykułów biurowych
- Dostawa artykułów biurowych
- Dostawa materiałów biurowych, niszczarek i smyczy z nadrukiem - postępowanie z podziałem na 3 części
- Sukcesywne dostawy asortymentu artykułów biurowych, w tym: laminatora, gilotyny oraz etykiet na strzykawki
- Zakup i dostawa nowych materiałów biurowych dla potrzeb wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- Zakup materiałów biurowych dla uczestników projektu "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Krakowskiego" (numer projektu: FEMP.06.11-IP.01-0130/24)-Postępowanie powtórzone
więcej: Karty magnetyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.